graviditet efter SA?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2011

Kris89

Anonym skriver:

uuuh ej jeg håber da virkelig at du ER gravid nu så! 

flot at du kan vente med at teste.... kunne jeg godt nok ikk da 

tror jeg har brugt 20 teste siden SA...

jeg har jo ikke rigtig haft mens, så har jo gået i håb længe... nu er det lige som gået op for mig at der nok ikke er noget... har én test i skuffen og den skulle gerne ende op med TO gyldne streger....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

Anonym trådstarter

DAs mor skriver:

Jeg nåede 11+0! -lige der hvor man begynder at tænke det er "sikkert" (selvom der ikke er noget der hedder det når det handler om graviditet...) Det var SÅ hårdt, men vi var helt enige om at vi bare skulle igang igen hurtigst muligt!

Jeg har sådan en murren omkring ægløsning... Måske er det det?

Du må lige opdatere!

nej man skal godt nok aldrig være for sikker.... der kan jo ske ting igennem hele graviditeten...

hvor må det altså bare have været hårdt for jer! puha jeg kan ligeforrestille mig det...  var maven begyndt at vokse og havde du mærket liv?

jeg tror næppe at den murren jeg mærker skyldes ÆL... ÆL skulle jo gerne have været der for ca 14 dage siden. 

Tror enten det skyldes ligament smerter ELLER mens... 

håber på det første!!!! 

Anmeld

4. september 2011

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

tror jeg har brugt 20 teste siden SA...

jeg har jo ikke rigtig haft mens, så har jo gået i håb længe... nu er det lige som gået op for mig at der nok ikke er noget... har én test i skuffen og den skulle gerne ende op med TO gyldne streger....

er sikker på at det er lige netop LYKKETESTEN du har liggende gemt til sidst! 

det håber jeg virkelig rigtig rigtig meget for dig! 

vi må lige begge to huske at opdatere!!! 

Anmeld

4. september 2011

Kris89

Anonym skriver:

er sikker på at det er lige netop LYKKETESTEN du har liggende gemt til sidst! 

det håber jeg virkelig rigtig rigtig meget for dig! 

vi må lige begge to huske at opdatere!!! 

tusind tak

Håber at du får dine teste i morgen og at du kun har brug for den første til at få en positiv

Anmeld

4. september 2011

LinLin

Anonym skriver:

nej man skal godt nok aldrig være for sikker.... der kan jo ske ting igennem hele graviditeten...

hvor må det altså bare have været hårdt for jer! puha jeg kan ligeforrestille mig det...  var maven begyndt at vokse og havde du mærket liv?

jeg tror næppe at den murren jeg mærker skyldes ÆL... ÆL skulle jo gerne have været der for ca 14 dage siden. 

Tror enten det skyldes ligament smerter ELLER mens... 

håber på det første!!!! 

Man var begyndt at kunne se noget - men havde HELDIGVIS ikke mærket liv... Så tror jeg det havde været endnu hårdere!

Men graviditet er en stor bekymring - og det bliver ikke bedre når de er født; så er man staidg bekymret

Vi satser på det er det første  

Anmeld

4. september 2011

Dansker i England

Jeg havde en sa i april og 4 uger efter havde jeg en positiv test igen, så det kan godt lade sig gøre at blive gravid igen med det samme. Mvh Dansker i England 18+0

Anmeld

4. september 2011

Muhmi

Jeg blev gravid ca. en uge efter jeg stoppede med at bløde efter SA... Jeg har beviset liggende i hans tremmeseng lige nu

Det kan godt gå rigtig stærkt med at blive gravid igen efter SA og MA.... Men det er svært at være mentalt klar til det allerede så kort tid efter... Men held og lykke med det da

Anmeld

4. september 2011

Maalene

Hejsa,

er rigtig ked af at høre, at I har haft en SA

Havde selv en MA sidste år, og husker ALT for tydeligt, hvor hårdt det var... Jeg fik en udskrabning, og præcis 4 uger efter kom min mens første gang, så jeg har højst sandsynligt haft ÆL 14 dage efter udskrabningen... Det lykkedes dog "først" 3. gang efter min MA at blive gravide igen, og sidder her med stor mave og 19 dage til termin, så krydser ALT hvad jeg kan for, at du har held med testene nu her, så I kan få jeres længe ventede spire

Ved der er en herinde, som ikke nåede at få sin mens efter de mistede, og hun har lige født en sund og rask dreng, så chancen er der helt sikkert! Alt held og lykke herfra

Anmeld

5. september 2011

Kris89

Er jo helt nysgerrig har du fået testet?????

Anmeld

5. september 2011

Anonym trådstarter

DAs mor skriver:

Man var begyndt at kunne se noget - men havde HELDIGVIS ikke mærket liv... Så tror jeg det havde været endnu hårdere!

Men graviditet er en stor bekymring - og det bliver ikke bedre når de er født; så er man staidg bekymret

Vi satser på det er det første  

ja helt sikkert - det havde været endnu værre hvis du havde mærket liv... 

min kæreste og jeg snakkede meget om at det da var "godt" at jeg havde en SA så tidligt alligevel, for havde jeg været bare nogle uger længere henne tror jeg det ville have været endnu hårdere! 

hvor er det bare helt fantastisk at du blev gravid så hurtigt igen. Jeg håber inderligt at jeg er lige så heldig! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.