graviditet efter SA?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2011

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

i princippet burde du kunne tage en positiv test idag/ i morgen

iiiiih gud altså hvor er det bare spændende!!!
håber så meget at de teste dumper ind i postkassen imorgen!

har vildt meget lyst til at smutte ned på tanken efter en, men det er jeg sku bare for nærig til....

aaaaaj hvor jeg håber vi er heldige!

hvornår skal du teste igen???  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

Muffinmus

Før min datter havde jeg en SA, efter jeg var holdt med at bløde testede jeg for æl, fandt den på dag 20-21 efter min SA staretde, dvs min cyklus var rykket en hel uge pga af det.

10 dage efter min positive æl test stod jeg med en svag positiv test, dvs min datter:-)

Anmeld

4. september 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Før min datter havde jeg en SA, efter jeg var holdt med at bløde testede jeg for æl, fandt den på dag 20-21 efter min SA staretde, dvs min cyklus var rykket en hel uge pga af det.

10 dage efter min positive æl test stod jeg med en svag positiv test, dvs min datter:-)

ej hvor godt! håber virkelig at jeg er lige så heldig!!! 

vi har sørget for at have sex fra ca 10 dage efter blødningen stoppede (kunne simpelthen ikke før fordi jeg var helt øm af at bløde så kraftigt i 7 dage....) jeg har dog ingen ÆL test taget... så aner ikke om jeg overhovedt har haft ÆL... men det håber/tror jeg da. 

hvad var dine gravidtets symptomer så? 

havde du øget udflåd og murren i maven? jeg går nemlig hele tiden og tænker "ej nu kommer mens..." men det er heldigvis ikke sket endnu..

jeg har lige nu her, været inde og bruge termins beregneren herinde, og ifølge den er jeg 4+4 hvis man tager efter første blødningsdag! 

så HVIS jeg er gravid, burde jeg da helt sikkert kunne teste positivt 

Anmeld

4. september 2011

Kris89

Anonym skriver:

iiiiih gud altså hvor er det bare spændende!!!
håber så meget at de teste dumper ind i postkassen imorgen!

har vildt meget lyst til at smutte ned på tanken efter en, men det er jeg sku bare for nærig til....

aaaaaj hvor jeg håber vi er heldige!

hvornår skal du teste igen???  

Jamen har jo ikke rigtig haft mens...

Havde brunt udflåd fra 10 - 20 august ca. men regner med at teste 20 september (hvis jeg kan vente så længe, og hvis ikke jeg får min mens inden).

der ville der nemlig være 4 mdr. til termin, hvis jeg havde beholdt første gang...

Anmeld

4. september 2011

Muffinmus

jeg havde kvalme 3-4 dage efter æl og det fortsatte. Først troede jeg at jeg  var blevet syg, men efter en uges tid med kvalme, så tog jeg en test bare fordi....havde på INGEN måde regnet med at der var gevinst, men det var der sørme:-)

Anmeld

4. september 2011

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

Jamen har jo ikke rigtig haft mens...

Havde brunt udflåd fra 10 - 20 august ca. men regner med at teste 20 september (hvis jeg kan vente så længe, og hvis ikke jeg får min mens inden).

der ville der nemlig være 4 mdr. til termin, hvis jeg havde beholdt første gang...

så i realiteten kan du måske være gravid nu eller hvordan skal det lige forstås? 

Anmeld

4. september 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

jeg havde kvalme 3-4 dage efter æl og det fortsatte. Først troede jeg at jeg  var blevet syg, men efter en uges tid med kvalme, så tog jeg en test bare fordi....havde på INGEN måde regnet med at der var gevinst, men det var der sørme:-)

okay vildt at du havde kvalme så tidligt 

jeg har haft kvalme i ca 1 uge nu... og så er jeg søvnig hele tiden! 

+ murren, øget udflåd, lidt svimmel og har det i det hele taget fuldstændig som jeg havde det sidste gang... 

men jeg tænker også lidt på at jeg måske ønsker det SÅ højt, at jeg narer min krop til at føle disse ting..

blir rart at få det afgjort med en test imorgen eller overmorgen! 

Anmeld

4. september 2011

Kris89

Anonym skriver:

så i realiteten kan du måske være gravid nu eller hvordan skal det lige forstås? 

måske har min første mens dag været d. 10 august (hvis jeg er heldig). så burde jeg kunne teste positiv, hvis det er lykkdedes, d. 10 september...

Men venter (hvis jeg kan) til d. 20. kan jo ikke helt regne med at den smule brune udflåd jeg havde reelt var min mens...

Anmeld

4. september 2011

LinLin

Anonym skriver:

mange tak - det er virkelig utroligt hvor ked af det man kan blive over at miste noget som jo egentlig aldrig rigtig nåede at blive til noget.... er ked af at du også har oplevet det! 

Både min kæreste og jeg elskede allerede den lille spire UTROLIG højt  jeg testede positivt i 4 uge, så vi nåede at have 14 dage i ren lykkerus! og vi kan slet ikke vente til det blir vores tur igen! 

vores historie er meget ens! Jeg bløde også (meget kraftigt) i præcis 1 uge, og hvis jeg er gravid er jeg nok ca blevet det 2-3 uger efter den første blødnings dag 

aaaarg jeg kan slet ikke vente med at teste!!! håber de teste jeg har bestilt kommer med posten imorgen! 

ps: jeg har lidt murren i underlivet... lidt ligesom mens er på vej men så alligevel ikk helt så kraftigt... oplevede du også det???

hvor er det dejligt at du idag har en skøn søn! det giver da en frisk nyt håb 

Jeg nåede 11+0! -lige der hvor man begynder at tænke det er "sikkert" (selvom der ikke er noget der hedder det når det handler om graviditet...) Det var SÅ hårdt, men vi var helt enige om at vi bare skulle igang igen hurtigst muligt!

Jeg har sådan en murren omkring ægløsning... Måske er det det?

Du må lige opdatere!

Anmeld

4. september 2011

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

måske har min første mens dag været d. 10 august (hvis jeg er heldig). så burde jeg kunne teste positiv, hvis det er lykkdedes, d. 10 september...

Men venter (hvis jeg kan) til d. 20. kan jo ikke helt regne med at den smule brune udflåd jeg havde reelt var min mens...

uuuh ej jeg håber da virkelig at du ER gravid nu så! 

flot at du kan vente med at teste.... kunne jeg godt nok ikk da 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.