Malunsesmutti skriver:
Uha, du skulle aldrig have spurgt, det kan jeg ikke gøre kort
Da jeg fandt ud af jeg var gravid, troede jeg først der var alt muligt andet galt, fordi jeg altid var så træt og sløj.. Havde testet flere gange, men den blev ved at vise negativ.. En aften da jeg kom sent hjem (boede hjemme) fortalte min mor og far at de havde snakket om at de synes jeg skulle tage til lægen og aflevere en urinprøve, for at være sikker på det virkelig ikke var det- og så snakkede vi lidt frem og tilbage om hvordan og hvorledes hvis jeg nu var gravid.. Jeg var 17 år, men hverken jeg eller dem har nogensinde tvivlet på jeg ville kunne klare det, så det var ikke på den måde vi snakkede om det.. Men min far begyndte at sige ting som "det ville være dejligt" og han har aldrig rigtig interesseret sig for små børn.. Da vi havde snakket om det i et stykke tid, og min far blev ved at sige lignende ting, havde jeg den følelse da jeg gik i seng, at jeg håbede jeg var gravid, fordi jeg kunne mærke på ham, at han håbede det og nærmest allerede glædede sig- jeg var helt bange for at måtte skuffe ham.
Næste morgen fik jeg min far til at gå op med urinprøven, og så skulle jeg ringe op og få svar en halv time senere.. Jeg sad og ringede oppe på mit værelse, og fik svaret at den var positiv... Mens jeg havde hende lægesekretæren i røret, sprang jeg ned af trappen og råbte nærmest min far ind i skallen, at han skulle være morfar.. Og vi tudede!!! Stadig med hende sekretæren i røret... Det var så vildt, en virkelig rørende oplevelse med min far, der havde vi bare sådan et moment
:')
Min far spiller musik til fester, og det gjorde han også den nat Malina blev født.. Min mor var med til fødslen og sms'ede løbende med min far gennem natten hvor jeg fødte.. Da den fest min far spillede til var slut, kom han op på sygehuset og sad udenfor og ventede.. Da hun skreg første gang, kom han ind... 
Alt dette har bare gjort at jeg VED min far er så stolt, selvom han er en lille smule dårlig til det med små børn, og aldrig kunne drømme om at skifte en ble... Da hun var lille, havde de ikke det vilde forhold, fordi han simpelthen ikke ved hvor han skal gøre af sig selv.. Men nu er hun så stor at hun kan snakke, og fortælle sine behov, og de hygger sig mere og mere, jo ældre hun bliver..! Jeg kan se hun smelter hans hjerte, når hun siger: "Jeg elsker dig, bæsisi" - og det gør hun, og jeg VED han er en stolt bedstefar! 

Lige præcis den ovenstående historie rører mig bare så dybt hver gang jeg tænker på den!
:')
Orh et godt indlæg.. smilehullerne kommer godt frem her hvertfald 
hvor er det dejligt ! tror bare de fædre skal have dem tæt , men ike i armene, det første stykke tid og når de så bliver lidt mere børn agtige og knap på baby agtige, så overtager morfar/bedste far og styrer løbet derfra