Morfar og baby :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2011

MelikkazMoar

Ja det Rigtig Fantastisk  Også bare af se sådan nogle Store mænd blive til Bløddyr

Jamen ude i deres Have skal de have sat nyt stakit op og have en stor gynge osv hehe Han er helt tosset Og så snakker han om han skal have sig en Trækvogn så ham og Mathilde kan gå tur ned i byen sammen hehe..

Hun var 52cm lang og vejede 3190 g Så det var ikke så galt

Hva med din Pige?

synes bare hun ser lidt lang ud, 
men i tal, var Melikka længere , hun var 54 :0 og så vejede hun 3930 g

jej, det er dejligt når de store mænd snakker om fremtid med de små børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

MaleneJensen

Jamen hun ser også lidt lang ud på billeder men var nu endelig ikke så stor

Ja det var en lidt større Guldklump du fik Fødte du alm?

Anmeld

4. september 2011

Maja_4000

Min far er sååå god ! Jeg var 21 da jeg fødte .. Og han synes at det var alt for tidligt :b

Men han har virkelig overrasket mig - positivt ! Troede slet ikke at han kunne lide babyer .. Har faktisk aldrig set ham holde en baby :b Men han flår altid Caroline ud af armene på mig , når vi kommer på besøg

Anmeld

5. september 2011

MelikkazMoar

MaleneJensen skriver:

Jamen hun ser også lidt lang ud på billeder men var nu endelig ikke så stor

Ja det var en lidt større Guldklump du fik Fødte du alm?

ja lidt større

jeg fødte nogenlunde normalt..

hun var stjernekigger og blev taget med sugekop (som så slap 3-4 gange, inden hun kom ud til mig) og blev sat igang en uge inden termin fordi jeg havde fået piller med forhøjet levertal..

Anmeld

5. september 2011

MelikkazMoar

Maja_4000 skriver:

Min far er sååå god ! Jeg var 21 da jeg fødte .. Og han synes at det var alt for tidligt :b

Men han har virkelig overrasket mig - positivt ! Troede slet ikke at han kunne lide babyer .. Har faktisk aldrig set ham holde en baby :b Men han flår altid Caroline ud af armene på mig , når vi kommer på besøg

det er bare så dejligt med de fædre der bare får 'ejer fornemmelse' over de små guldklumper

Anmeld

5. september 2011

Mi

Bedsteforældre smelter når de får børnebørn

Min far er rigtig glad for børnebørnene, men ikke sådan at han fx tager dem hvis de er kede af det eller vil gave dem selv. Han er glad for dem, men ikke ekstatisk. Min svigerfar derimod er helt pjattet med dem. De kan få ham til ALT, selvom manden er midt i 70'erne så bærer han stadig rundt på mine piger på 7 år, spiller med dem, læser for dem. Ja han gør alt hvad de siger. Han siger at han vil gerne, så længe han kan, og at han har dårlig samvittighed over at han ikke brugte så meget tid på hans egne drenge. Så børnebørnene får alt det deres fædre ikke fik

Anmeld

5. september 2011

MelikkazMoar

Mi skriver:

Bedsteforældre smelter når de får børnebørn

Min far er rigtig glad for børnebørnene, men ikke sådan at han fx tager dem hvis de er kede af det eller vil gave dem selv. Han er glad for dem, men ikke ekstatisk. Min svigerfar derimod er helt pjattet med dem. De kan få ham til ALT, selvom manden er midt i 70'erne så bærer han stadig rundt på mine piger på 7 år, spiller med dem, læser for dem. Ja han gør alt hvad de siger. Han siger at han vil gerne, så længe han kan, og at han har dårlig samvittighed over at han ikke brugte så meget tid på hans egne drenge. Så børnebørnene får alt det deres fædre ikke fik

Hvor er det bare dejligt at han stadig kan selvom han er op i årene.. og jeg er sikker på børne også forguder ham..

Anmeld

5. september 2011

maria_wlt

Billed 1. Tristan og farfar

Billed 2. Tristan og morfar

Billed 3. Ene og morfar

Billed 4 Ene og oldemor (min mormor)

Billed 5. Ene og mormor

Billed 6. Ene, Tristan, oldemor, farfar og farmor

Min mor og far (mormor og morfar) går meget op i at se dem.. Farmor og farfar er der ikke ret meget da farmor er alkoholiker. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. september 2011

MelikkazMoar

maria_wt skriver:

Billed 1. Tristan og farfar

Billed 2. Tristan og morfar

Billed 3. Ene og morfar

Billed 4 Ene og oldemor (min mormor)

Billed 5. Ene og mormor

Billed 6. Ene, Tristan, oldemor, farfar og farmor

Min mor og far (mormor og morfar) går meget op i at se dem.. Farmor og farfar er der ikke ret meget da farmor er alkoholiker. 

Kære Kære billeder.. og hold op nogle dejlige børn

Anmeld

5. september 2011

maria_wlt

MelikkazMoar skriver:

Kære Kære billeder.. og hold op nogle dejlige børn

Ja jeg kan da slet ikke forstå hvorfor farmor og farfar kan undvære dem (Vi ser dem slet ikke mere)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.