Morfar og baby :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.954 visninger
104 svar
0 synes godt om
3. september 2011

MelikkazMoar

Hej piger.. dette opslag har været længe undervejs da jeg har tænkt over det på det sidste

Jeg blev gravid i en 'ung' lder (ifølge mine forældre selvfølgelig) jeg var 18, da jeg blev gravid og 19 da jeg fødte.. mine forældre og især min far syndes det var for tidligt og delte ikke halt min begrejstring.. men de støttede og hjalp lt det de ku!

nu er det sådan at Melikka er snart 4 måneder.. og nu er det min far der er den første til at se til hende om morgenen, har tager hende op ved den mindste lyd fra hende. han leger og pludre med hende!

-  og der havde jeg aldrig aldrig troed! min far plejer normal ikke at være til børn og enlig siger det ham ikke noget, og har aldrig hjulper når jeg har passet børn for en a mors veninder..

men nu er det helt anderledes, lidt uvirkeligt de første på gange.. men nu faktis rigtig dejligt !

så jeg kom til at tænke,

Hvordan har jeres fædre taget imod deres børnebørn?
-er der andre der har haft det lidt som jeg?

Har sat et billed ind at morfar og Melikka, fra den dag hun blev født

Så hvis, i lyster, så må i da meget gerne selv også insætte billeder af guldklumperne og deres morfar

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

jette1983

Min historie ligner din meget, jeg havde samme alder som dig da jeg blev gravid, og samme alder da jeg fødte. Mine forældre syntes også det var alt for tidligt, nok især min far.

Idag er Liv 8 år og min far er verdens bedste bedstefar, han har ikke altid været den bedste far men bedstefar er lige ham, jeg tror det hænger sammen med at Liv ikke skal opdrages af ham, han kan bare hygge sig med hende og lege og så ordner jeg alt det praktiske, Liv eeeelsker sin bedstefar, hun synes han er sjov og hun cykler tit hen og besøger ham og min mor.

Jeg har desværre ikke lige noget billede. 

Anmeld

3. september 2011

MelikkazMoar

jette1983 skriver:

Min historie ligner din meget, jeg havde samme alder som dig da jeg blev gravid, og samme alder da jeg fødte. Mine forældre syntes også det var alt for tidligt, nok især min far.

Idag er Liv 8 år og min far er verdens bedste bedstefar, han har ikke altid været den bedste far men bedstefar er lige ham, jeg tror det hænger sammen med at Liv ikke skal opdrages af ham, han kan bare hygge sig med hende og lege og så ordner jeg alt det praktiske, Liv eeeelsker sin bedstefar, hun synes han er sjov og hun cykler tit hen og besøger ham og min mor.

Jeg har desværre ikke lige noget billede. 

hvor lyder det bare dejligt!

ja det er nok det med at det kun er ligmed sjov og ikke at skulle opdragelsen igennem igen der gør de er supre bedstefædre

Anmeld

3. september 2011

mortilflere

Min far døde for 2 år siden , men han sagde (til min mors vrede LOL ) Vidste jeg at jeg fik så skønne børnebørn var jeg startet med dem 

Anmeld

3. september 2011

Kage

Jeg er bare glad få min far bor i Sydafrika, når det har med Zibrandt at gør.. Da min far var her oppe til Zibrand's dåb var han jo over lykkelig, men lige så snart han skulle holde Zibrandt, måtte Zibrandt ikke sige noget, bevæ sig, igenting måtte komme ud af hans mund, han skulle se glad ud ellers ville han ikke holde ham.. 

Så hvis Zibrandt var en dukke ville min far nok holde ham hele tiden..

Anmeld

3. september 2011

MelikkazMoar

mortilflere skriver:

Min far døde for 2 år siden , men han sagde (til min mors vrede LOL ) Vidste jeg at jeg fik så skønne børnebørn var jeg startet med dem 

hvor er det bare sødt! og godt sagt!

Anmeld

3. september 2011

MelikkazMoar

kage skriver:

Jeg er bare glad få min far bor i Sydafrika, når det har med Zibrandt at gør.. Da min far var her oppe til Zibrand's dåb var han jo over lykkelig, men lige så snart han skulle holde Zibrandt, måtte Zibrandt ikke sige noget, bevæ sig, igenting måtte komme ud af hans mund, han skulle se glad ud ellers ville han ikke holde ham.. 

Så hvis Zibrandt var en dukke ville min far nok holde ham hele tiden..

ja sådan havde min far det de første 2 uger når han holdte hende, men efter jeg flyttede ind, har det ændret rigtig meget ...

er han så tit her i Danmark for at besøge jer?  

Anmeld

3. september 2011

mortilflere

MelikkazMoar skriver:

hvor er det bare sødt! og godt sagt!

tybisk hans humor

Min far var ikke til babyer , og skiftede ik dem LOL , og havde det svært ved at stille noget op med Alberte der jo er 3-4 år bagefter men hans omtanke for dem har altid været der 120 % han fik bare min mor til at gøre tingene

Anmeld

3. september 2011

MelikkazMoar

mortilflere skriver:

tybisk hans humor

Min far var ikke til babyer , og skiftede ik dem LOL , og havde det svært ved at stille noget op med Alberte der jo er 3-4 år bagefter men hans omtanke for dem har altid været der 120 % han fik bare min mor til at gøre tingene

det er jo også en måde at vise interesse  det med at være der alle andre tdspunkter end når der skulle skiftes..

jeg tror godt nok heller ik jeg får min far til at skifte eller bade hende

Anmeld

3. september 2011

Kage

MelikkazMoar skriver:

ja sådan havde min far det de første 2 uger når han holdte hende, men efter jeg flyttede ind, har det ændret rigtig meget ...

er han så tit her i Danmark for at besøge jer?  

Det første gang han har vært i Danmark siden '98 ..

Mig og min bror pjeler og tag der ned ca hver 2 jul.

er født der nede kom til danmark i '96..  

Fandt osse ud af han var sådan da mig og min lillebror var små. der var en dag hvor han skulle passe mig, så skulle jeg skiftes og det ville han IKKE så han betalt en dame fra gade til at gør det.. :/ .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.