Morfar og baby :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2011

JustinsMoar

Jeg var 19 år da jeg blev gravid med min søn..
Min far var den første der fik det afvide, og det var han fordi jeg var død bange for hans reaktion - så jeg ringede og fortale ham det!

Han var ikke begejstret, men hen heller ikke sur!
Han sagde meget hurtigt "hvis du beslutter at beholde det, så er vi her selvf. til at hjælpe dig, det skal vi nok klare"

Jeg var lykkelig!!

Idag er Justin og morfar bedste venner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

MelikkazMoar

maria_wt skriver:

Ja jeg kan da slet ikke forstå hvorfor farmor og farfar kan undvære dem (Vi ser dem slet ikke mere)

nej det forstår jeg da heller ikke..

men hvis de endnu ikke har haft rigtig 'hurra' oplevelser med børnene tænker de måske ikke så meget over det ?

Anmeld

5. september 2011

MelikkazMoar

MoarMaiken skriver:

Jeg var 19 år da jeg blev gravid med min søn..
Min far var den første der fik det afvide, og det var han fordi jeg var død bange for hans reaktion - så jeg ringede og fortale ham det!

Han var ikke begejstret, men hen heller ikke sur!
Han sagde meget hurtigt "hvis du beslutter at beholde det, så er vi her selvf. til at hjælpe dig, det skal vi nok klare"

Jeg var lykkelig!!

Idag er Justin og morfar bedste venner

Ej hvor lækkert..

han må da også være stolt over at være en a de første der er ringet op !

Anmeld

5. september 2011

Femøre

Har altid vidst min far ville blive en fantastisk morfar, og ganske rigtigt. Han elsker børn og leger gerne med alle sammen. Han nyder dem så meget, og mine to piger er hans Solstråle og Skattebasse. Vi ser dem helst minimum 1 gang om ugen, og det er altid så dejligt.

Anmeld

5. september 2011

MelikkazMoar

Femøre skriver:

Har altid vidst min far ville blive en fantastisk morfar, og ganske rigtigt. Han elsker børn og leger gerne med alle sammen. Han nyder dem så meget, og mine to piger er hans Solstråle og Skattebasse. Vi ser dem helst minimum 1 gang om ugen, og det er altid så dejligt.

Hvor dejligt !

Anmeld

5. september 2011

maria_wlt

MelikkazMoar skriver:

nej det forstår jeg da heller ikke..

men hvis de endnu ikke har haft rigtig 'hurra' oplevelser med børnene tænker de måske ikke så meget over det ?

Nej det bunder KUN i at vi ikke vil være sammen med en alkoholiker... og når hun stadig drikker så er det jo så nemt...

Anmeld

5. september 2011

MaleneJensen

Oki men da dejligt du selv kom til af føde hvor fødte du henne?

Anmeld

5. september 2011

MelikkazMoar

maria_wt skriver:

Nej det bunder KUN i at vi ikke vil være sammen med en alkoholiker... og når hun stadig drikker så er det jo så nemt...

sådan har jeg det også så er helt enig..

'min kærestes søn, mikkel. hans mormor drikker også. også selvom hun har ham på weekend.. det ville jeg ikke have og jeg blev så sur hvergang mikkels mor afleverede ham der.. (mikkels far og mor er rigtig gode venner) så hver gang vi er blevet inviteret til noget hvor mikkels mor også er inviteret og hun fortæller mikkel skal være hos mormor, har jeg hvergang insisterer på at jeg blev hjemme og tog ham, selvom han ikke er mit 'ejet' barn.. men jeg har ikke syndes det har været fair overfor mikkel at skulle være der en weekend alene... så jeg førstår dig udemærket godt..

Anmeld

5. september 2011

MelikkazMoar

MaleneJensen skriver:

Oki men da dejligt du selv kom til af føde hvor fødte du henne?

ja, er meget glad for jeg fik lov at føde selv, og ikke mindst at vandet gik a sig selv lige inden undersøgelse

jeg fødte på holbæk sygehus

hvad med dig ?

Anmeld

5. september 2011

MaleneJensen

oki

Jeg fødte på Randers sygehus.. Jeg fødte også selv men det var utrolig tæt på det var blevet et kejsersnit, da jeg døjede med af få hende ud. Så istedet for kejsersnit klippede de og så kom hendes hoved og krop ud på en gang i en pressevee.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.