Hvad lavede du, da vandet gik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2011

MetteS81

Mit vand gik da jeg stod og børstede tænder kl. 22.50 om aftenen...troede først jeg var kommet til at tisse lidt i bukserne, men da jeg satte mig på toilettet blev det ved med at løbe ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

Mamalou

Vandet mens jeg sad på toilettet. Efterfølgende kom det i større eller mindre skyller i timerne efter. Så der blev løbet mange ture til toilettet. Veerne tog ikke rigtigt til før hen på aftenen og min basse var først i mine arme 30 timer efter vandet var gået!

Anmeld

2. september 2011

MetteS81

Mamalou skriver:

Vandet mens jeg sad på toilettet. Efterfølgende kom det i større eller mindre skyller i timerne efter. Så der blev løbet mange ture til toilettet. Veerne tog ikke rigtigt til før hen på aftenen og min basse var først i mine arme 30 timer efter vandet var gået!

Puha, sådan var det også for mig...laaang tid når man har ondt!!!

Anmeld

2. september 2011

132319

Mit vand gik første gang 33+2, lige efter jeg havde været til 3D scanning. Jeg fik ingen veer og blev sat i gang 5 dage senere

Anden gang gik det 36+5, da jeg var hjemme ved en veninde. Igen ingen veer og jeg blev sat i gang dagen efter

Anmeld

2. september 2011

Mamalou

MetteS81 skriver:

Puha, sådan var det også for mig...laaang tid når man har ondt!!!

Ja - især når man ikke kan sove! Mine forældre var hos os da vandet gik, og var rigtige nervøse da de blev ringet op 33 timer efter. Det skal siges at jeg mistede meget blod og var rigtig skidt efter fødslen, så tænkte ikke som det første på at ringe rundt... Så det er ikke altid smart at informerer de kommende bedsteforældre, når guldklumpen lader vente på sig

Anmeld

2. september 2011

Muffinmus

var i min seng, skulle tisse og da jeg tissede blev jeg ved i sjat.....og så var det grønt, så opdagede hurtigt den var god nok da jeg tog bind på:-)

Anmeld

2. september 2011

MaleneJensen

Jordmoren tog vandet på sygehuset da jeg var 2 cm åben og den bette ikke havde det så godt pga jeg var i væskemangel. Men alt endte godt  

Anmeld

2. september 2011

MetteS81

Mamalou skriver:

Ja - især når man ikke kan sove! Mine forældre var hos os da vandet gik, og var rigtige nervøse da de blev ringet op 33 timer efter. Det skal siges at jeg mistede meget blod og var rigtig skidt efter fødslen, så tænkte ikke som det første på at ringe rundt... Så det er ikke altid smart at informerer de kommende bedsteforældre, når guldklumpen lader vente på sig

Vi ringede også til vores forældre da vandet var gået...ja, ik altid så god en ide 

Min kæreste holdt dem opdateret via sms under hele forløbet, men de var også godt bekymrede til sidst over at det skulle tage så lang tid...endte med akut kejsersnit.

Puha, godt det alligevel endte godt for dig selvom du havde en hård fødsel!  

Anmeld

2. september 2011

miinimeal

jeg sov dejligt i min seng da jeg følte at jeg skulle tisse rejste mig eller jeg havde vendt mig 100 gange. da jeg rejste mig gik vandet

Anmeld

2. september 2011

Dutti

Da vi sad og så Zulu djævleræs  FINALEN Så den var vi liiige nødt til at se færdig og sp afsted .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.