Hvad lavede du, da vandet gik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2011

marius' mor

FIk mit vand taget på fødegangen da jeg var 2.5 cm åben..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

lukasmor

Min kæreste og jeg lå i sengen og så xfactor. Jeg led meget af benkræmper sidst i graviditeten så Jeg skulle op og gå lidt rundt. Det valgte jeg så at gøre da hende patricia skulle på da jeg ikke brød mig om hendes stemme.. da jeg rejser mig, siger jeg så i sjov: den skrigestemme sætter da min fødsel i gang. Og Wupti, så gik vandet.. TAK patricia, i dag vil din stemme altid minde mig om en hektisk men dejlig aften : D

Anmeld

2. september 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Kunne egentlig godt tænke mig at høre om hvad de forskellige lavede da deres vand gik, om det var hjemme eller ude mm.

LOL

Jeg var i fuld gang med at føde

Vandet blev nemlig taget begge gangene af jordemoderen, og så fødte jeg ca en halv time efter begge gange.
Jeg havde fosterhinder så seje som sålelæder og masser af vand, så der gik godt nok hul, så det væltede ud, da hun prikkede, hende jordemoderen

Kærligst
Sussie

Anmeld

3. september 2011

TbCp

Jeg vågnede tidlig fredag morgen fordi jeg synes jeg skulle tisse, gik ned af trappen og troede jeg tissede i bukserne... satte mig på wc'et og så kom der et par skyller...

Det var åbenbart ikke det hele for ude på sygehuset troede jeg igen jeg skulle tisse, efter et par timer med veer, og da jeg står ude på wc'et går mit vand i et kæmpe plask ud over hele gulvet og jeg blev SÅ flov og undskyldte vist også flere gange

Anmeld

3. september 2011

TbCp

Frk. Himmelblå skriver:

Jeg lå i sengen. Med veer.
Og stod ude på badeværelset. Med veer.
Og gik rundt i gangen. Med veer.
Sad på passagersædet i bilen. Med veer.
Gik på sygehusets fortov. Med veer.
Stod på fødegangen. Med veer.
Lå på fødebriksen. Med veer.

Jeg tror i den grad, jeg fik markeret mit territorium den dag

(JM sagde, at hun - helt ærligt - aldrig havde oplevet så meget fostervand, og da var vandet jo gået af mange plask forinden. Jeg tabte mig 9 kg ved fødslen - babys vægt var under 4 kg...)

Anmeld

3. september 2011

snøvsen

Først gang sad jeg på toilettet og synes godt nok, at det var voldsom meget, at jeg skulle tisse

Anden gang blev det taget på sygehuset for at sætte fødslen igang og det gjorde bare vildt ondt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.