Hvad lavede du, da vandet gik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2011

Svenne

Jeg havde lige sat mig til rette i sofaen og skulle se en fodboldkamp i tv med min kæreste...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

-Milla-

Jeg havde ligget og set film i sengen og da den var slut skulle jeg ud af sengen for at tisse.
Idet jeg er på med det ene ben udover kanten siger det knæk, lidt ligesom en elastik. Der begynder at sive lidt vand og hurtigt efter lyder samme lyd som før og så drønede jeg ellers på toilettet. Det fossede ud af mig, som et vandfald plejer jeg at sige.
Mens jeg sad der, gik det op for mig at Jeg ville blive mor den aften eller dagen efter. Det var vildt og kom helt bag på mig.
Fødte 3 1/2 time efter vores dejlige dreng, 11 dage før termin.

Anmeld

2. september 2011

Prinsessens'Mor<3

Lå i sengen søndag morgen klokken 8 efter ca 48 timers veer, så havde ingen søvn fået men lå stadig og håbede på lidt søvn, men det kunne jeg jo så godt glemme alt om..

Anmeld

2. september 2011

GitteC78

Jeg skulle have en hygge aften med manden, vi skulle hygge med slik og Olsen banden film

Anmeld

2. september 2011

lucas<3

Anonym skriver:

Kunne egentlig godt tænke mig at høre om hvad de forskellige lavede da deres vand gik, om det var hjemme eller ude mm.

jeg fik taget mit vand så jeg lå bare på briksen og hørte musik mens hun prikkede hul på det

Anmeld

2. september 2011

maria87

Anonym skriver:

Kunne egentlig godt tænke mig at høre om hvad de forskellige lavede da deres vand gik, om det var hjemme eller ude mm.

jeg var hjemme og på vej i seng, så gik vandet og jeg gik i panik hihi og få minutter efter fik jeg stærke veer, og røg fluks på fødegangen - vandet gik kl 22.55 , fik stærke veer kl 23:05 og havde født min elskede søn kl 05:07  

Anmeld

2. september 2011

foto på lærred

Anonym skriver:

Sov

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager og indbydelser

Anmeld

2. september 2011

Vial

Jeg lå på sofaen en aften og så Amys Ret og spiste Mars Is. Der kom et ordentlig smæld i maven. Turde slet ikke at røre mig (var 36+3 med tvillinger, hvoraf den nedeste lå i underkropsstilling, så måtte ikke bevæge mig og skulle ringe 112).

Jeg var i tvivl om vandet var gået, da jeg lå mussestille. Prøvede at mærke, og synes nok jeg fik våde fingre..pyhh. Ringede til min mor grædende/halvhysterisk. Hun sagde, at jeg skulle prøve at sætte mig op. PLAAAASK! Så var jeg ikke i tvivl . Fik fat i ambulance og afsted.

3 timer sinere lå jeg med min skønne søn og datter i armene

Anmeld

2. september 2011

sarahb

1 gang: mens jeg stod og kastede op af smerte på badeværelset..
2 gang 20 min før jeg fødte, altså på fødselslejet.

Anmeld

2. september 2011

*Sofie*

Anonym skriver:

Jeg lå på fødestuen med stygge veer og var 8 cm åben, da der pludselig lød et *POP*
Både min (dengang) kæreste og jeg kunne høre det. Og så var der bare vand overalt. Det var sprøjtet helt over på den modsatte væg  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.