Hvad lavede du, da vandet gik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.201 visninger
65 svar
0 synes godt om
2. september 2011

Anonym trådstarter

Kunne egentlig godt tænke mig at høre om hvad de forskellige lavede da deres vand gik, om det var hjemme eller ude mm.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

serinasmor

havde presseveer og var midt i fødselen på hospitalet ...

fødselen startede med veer

Anmeld

2. september 2011

Sildefisk

Jeg var til familie fødselsdag, min fars fødselsdag. Havde gået i mange uger og frygtet for tidlig fødsel og ja tidlig vandafgang, da jeg havde forkortet LH.

Siad på wc ogskulle tisse... synes ligessom ikke det vil stoppe igen... det gjorde det heller ikke før jeg 3 dage senere blev sat igang

Anmeld

2. september 2011

Lisbeth85

Jeg var til 75 års fødselsdag hos min mormor - hele familien var samlet, og så midt under aftensmaden (smørrebrød), så gik vandet sgu - blev helt bange og panik-agtigt.... men rart at have HELE FAMILIEN ved siden af inden ambulancen kom og hentede mig og min mor (Han lå omvendt i maven, så måtte ikke stå op, når vandet gik).

Anmeld

2. september 2011

Mor Christa

Hehe. Jeg lå i et badekar på Herning hospital og havde volde mange veer Min fødsel startede med veer.. De tog vandet for mig :0)

Anmeld

2. september 2011

Mor til L&S

Der var jeg på sygehuset - JM tog vandet på mig da jeg var 1½ cm åben ca.

Anmeld

2. september 2011

MinNoah

Jeg lå og sov da jeg vågnede ved et "smæld" i underlivet, nåede lige at løbe ud i gangen, PLASK vand på gulvtæppet

Anmeld

2. september 2011

_-Kathrine-_

Lå i min seng og prøvede at sove og pludselig begyndte det at sive Og 5 min efter begyndte mine veer... Han er ude 6 1/2 time efter

Anmeld

2. september 2011

Ryberg

jeg lå på sygehuset, havde voldsomme pilleveer efter at være sat igang... og det var 4timer efter jeg havde fået en morfin sprøjte i ballen... da jeg så ville ligge mig til rette til at sove til nat, gik vandet i et ordentlig plask

Anmeld

2. september 2011

Ciss

De tog begge gange vandet på sygehuset.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.