Hvad lavede du, da vandet gik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2011

Rosa

Stod i bro i fødekarret hjemme i stuen. Jordmoderen tog det, da jeg gik i stå ved de 6 cm... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Første gang lå jeg og sov....

Anden gang gik jeg og fejede i vores carport.... Sjask sagde det pludselig! Haha

Anmeld

2. september 2011

Molly8

Anonym skriver:

Kunne egentlig godt tænke mig at høre om hvad de forskellige lavede da deres vand gik, om det var hjemme eller ude mm.

Vandet begyndte at sive om morgenen, da jeg var på vej i svømmehallen. Da jeg ringede ind på fødegangen, blev jeg lidt overrasket over, at jeg ikke måtte tage afsted. Det havde jeg ellers tænkt, jeg godt lige kunne nå  Da jeg var inde at blive tjekket over middag gik vandet i en ordentlig skylle - selvfølgelig ude på gangen, og jeg havde ikke tænkt på at tage ekstra bukser med..

Kh Molly

Anmeld

2. september 2011

Hasselnødden

Jeg var midt i fødslen, da de tog mit vand - lidt presseveer og så var vores søn kommet til verden

Anmeld

2. september 2011

Muttitil1+1

Jeg sad i bilen lige ude foran vores hjem - var lige ankommet efter at være blevet sendt hjem af fødegangen - så mig af sted til fg igen 2½ time senere havde jeg min fantastiske søn i armene

Anmeld

2. september 2011

Dansker I Holland

Anonym skriver:

Kunne egentlig godt tænke mig at høre om hvad de forskellige lavede da deres vand gik, om det var hjemme eller ude mm.

Jamen alle 3 gange da mit vand gik havde jeg LIGE trukket mine bukser op efter at havde tisset ggg. Ret komisk synes jeg

Anmeld

2. september 2011

annec

Jeg lå bare på sofaen her hjemme og fik en morfar

Anmeld

2. september 2011

Clisolka

Jeg fik taget mit vand ved en igangsættelse - en halv times tid efter var veerne der

Anmeld

2. september 2011

MLT

Jeg havde lige trådt ind af hovedindgangen, da vandet gik. Derefter begyndte veerne, og 2 timer efter, var hun ude

Anmeld

2. september 2011

A&F

Ved midnat sad manden og jeg og så film, da jeg pludselig  fik meget tissetrang, så da jeg satte mig på toilettet føltes det som en vandballon der sprang, og ud kom der en masse fostervand. 4 1/2 time efter, kom vores datter til verden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.