Hvad lavede du, da vandet gik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2011

Sofia

Lå på en briks på sygehusets igansættelses-gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

LinLin

Anonym skriver:

Kunne egentlig godt tænke mig at høre om hvad de forskellige lavede da deres vand gik, om det var hjemme eller ude mm.

SOV!!!

Vandet gik 5.30 midt i sengen (1. fødsel) - vågnede ved at der lød et smælk og sengen var våd

Anden gang tog de vandet på sygehuset...

Anmeld

2. september 2011

Worldwide

Jeg lå og så juno, og da hendes vand gik i filenm synes jeg sengen var lidt våd, troede først min hjerne spillede mit et puds, men den var sku god nok. det vsr mit vand der var gået i næsten samme sekund som i filmen:p så nu tuder jeg hver gang jeg ser juno

Anmeld

2. september 2011

MortilCilas

Anonym skriver:

Kunne egentlig godt tænke mig at høre om hvad de forskellige lavede da deres vand gik, om det var hjemme eller ude mm.

Jeg lå på venstre side i min seng, og tænkte, "hold da kæft, jeg kan da ikke allerede skulle tisse så meget efter to timer?" Også vendte jeg mig i sengen, og sprang op af sengen ( ret utroligt med +30kg )

Anmeld

2. september 2011

Lise

Første gang var jeg på vej i seng fuldstændig uanende om hvilken nat der ventede mig. Havde netop, som i NETOP (et sekund inden), lagt min telefon fra mig - havde sms'et en veninde at jeg regnede med at der gik mindst én uge endnu, hehe..

Anden gang lå jeg på en fødebriks og var 9 cm åben. Så det kom ikke som nogen mega overraskelse

Så det gik hverken på restaurant eller i Netto - det kunne ellers have været festligt

Anmeld

2. september 2011

K&S

Anonym skriver:

Jeg sov sødt

Anmeld

2. september 2011

B&J

Vi skulle til 2 sidste kontrol ved jordmoren, vi var lige kommet ind min kæreste havde sat sig ned og jordmoren sagde kommer lige om 2 minutter da jeg skulle til at sætte mig ned kunne jeg mærke et puf, troede først det var babyen der havde fået skuft til blæeren så jeg tissede lidt men så føj det ud med foster vand hihihi..

Anmeld

2. september 2011

dorthemus

Jeg lå på en fødestue...det blev taget efter næsten to døgn med veer  Der kom bare ikke gang i den fødsel og jordmoder var begyndt at blive bekymret, Så det blev taget og ca. 4 timer senere var jeg mor

Anmeld

2. september 2011

<3

Sov

Anmeld

2. september 2011

Zeus

1. gang, havde lige lagt mig i sengen

2. gang, havde lige lagt mig på sofaen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.