Så fik vi indkaldelsen til Statsforvaltningen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2011

Rosa

Sofia skriver:

Det er et større projekt, da fri proces ikke "fungerer" helt normalt når det er en skilsmisse sag, mener der er nogle særregler! Lad os se på det når/hvis den tid kommer! Der er desværre mange retshjælpsforsikringer der undtager tvister i forbindelse med skilsmisse!- men det kan vi se i policen om nødvendigt!

Aha - ja det må jeg hellere lige undersøge. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

Sofia

Rosa skriver:

Aha - ja det må jeg hellere lige undersøge. 

Ja - send mig policen hvis du ikke kan overskue det så skal jeg kigge på det for dig!

Anmeld

2. september 2011

Rosa

Sofia skriver:

Ja - send mig policen hvis du ikke kan overskue det så skal jeg kigge på det for dig!

Tusind tak!!!! 

Anmeld

2. september 2011

Becks

Rosa skriver:

Og minsanten om ikke de har valgt at slå mødet om bopælsret sammen med mødet om bodeling  Dvs. at den forælder der "taber" bopælsretten til Jonte skal alligevel sidde lige bagefter og forhandle fordelingen af vores bo overfor "vinderen". Det er eddermaneme væmmeligt!!!! Jeg ville føle mig fuldstændigt knust hvis jeg tabte, og så at skulle sidde der bagefter og snakke om fjernsyn og videokamera m.m. - arhmen hør nu!!!! Selvom jeg er sikker på at det nok skal falde ud til min fordel gør det mig virkelig ondt for SF at han skal sidde der bagefter - det er umenneskeligt!!! 

En anden ting er så at vi først skal til møde d.27.!!! Det er 3,5 uge længere hvor vi skal bo sammen og gå op og ned ad hinanden før vi får afklaring  Det er simpelthen synd for Jonte og også synd for mig og SF! Det er hårdt nok nu - men der er jo ingen der tror det bliver nemmere jo tættere på vi kommer?!! Suk... 

Det gode er så at når afgørelsen er truffet kan jeg flytte direkte over i min nye lejlighed med Jonte samme dag... Men det er sgu en ringe trøst for den stakkels mand der så kan gå hjem til et TOMT hus 

Kh

Mig

WHAT  Hvad fanden tænker de på? Nogengange kan man sgu godt se, at det ikke er dem der har prøvet det samme..

Håber I kommer igennem det på en positiv måde OG til din fordel.. Self. skal du have bopælsretten, når det er dig der har stået med alt.. Jeg krydser virkelig søde, men øv der er så lang tid til endnu!

Jeg har tænkt rigtig meget på dig, og undskyld jeg ikke har svaret på dine andre tråde, har bare ikke haft overskuddet

Så må de gerne arbejde hurtigt, så Jonte mus og dig kan flytte og starte på en frisk  Når du har tid og overskud efter flytning, vil jeg meget gerne komme og besøge jer

Anmeld

2. september 2011

Rosa

Sofia skriver:

Du havde ret - den dækker ikke 

Anmeld

2. september 2011

Rosa

Tutter skriver:

WHAT  Hvad fanden tænker de på? Nogengange kan man sgu godt se, at det ikke er dem der har prøvet det samme..

Håber I kommer igennem det på en positiv måde OG til din fordel.. Self. skal du have bopælsretten, når det er dig der har stået med alt.. Jeg krydser virkelig søde, men øv der er så lang tid til endnu!

Jeg har tænkt rigtig meget på dig, og undskyld jeg ikke har svaret på dine andre tråde, har bare ikke haft overskuddet

Så må de gerne arbejde hurtigt, så Jonte mus og dig kan flytte og starte på en frisk  Når du har tid og overskud efter flytning, vil jeg meget gerne komme og besøge jer

Tusind tak, smukke  Og vi vil gerne have besøg når der engang kommer ro på 

Anmeld

2. september 2011

132319

Rosa skriver:

Og minsanten om ikke de har valgt at slå mødet om bopælsret sammen med mødet om bodeling  Dvs. at den forælder der "taber" bopælsretten til Jonte skal alligevel sidde lige bagefter og forhandle fordelingen af vores bo overfor "vinderen". Det er eddermaneme væmmeligt!!!! Jeg ville føle mig fuldstændigt knust hvis jeg tabte, og så at skulle sidde der bagefter og snakke om fjernsyn og videokamera m.m. - arhmen hør nu!!!! Selvom jeg er sikker på at det nok skal falde ud til min fordel gør det mig virkelig ondt for SF at han skal sidde der bagefter - det er umenneskeligt!!! 

En anden ting er så at vi først skal til møde d.27.!!! Det er 3,5 uge længere hvor vi skal bo sammen og gå op og ned ad hinanden før vi får afklaring  Det er simpelthen synd for Jonte og også synd for mig og SF! Det er hårdt nok nu - men der er jo ingen der tror det bliver nemmere jo tættere på vi kommer?!! Suk... 

Det gode er så at når afgørelsen er truffet kan jeg flytte direkte over i min nye lejlighed med Jonte samme dag... Men det er sgu en ringe trøst for den stakkels mand der så kan gå hjem til et TOMT hus 

Kh

Mig

Stort kram til Jer alle!

Anmeld

2. september 2011

Sofia

Rosa skriver:

Du havde ret - den dækker ikke 

Nej desværre, jeg tænkte det nok! Typisk! I forhold til fri proces: Jeg mener godt du kan få det hvis I "bare" skal i retten omkring samværet MEN hvis I skal i retten omkring selve skilsmissen, altså delingen af boet (hvilket jeg ikke formoder I skal), kan det godt være lidt svært med fri proces!

Anmeld

3. september 2011

matryoshka

Rosa skriver:

Tjoe, det kan det vel - men der hvor vi står nu mener han jo ikke at jeg er berettiget til andet end en defekt riskoger og en sækkestol... 

Jeg tænker bare, hvad han måske kommer med til sit "forsvar". Jeg håber det bedste for jer! Det skal nok gå godt, og jeg tror også, at du har en meget god mulighed for at "vinde"

Anmeld

4. september 2011

Rosa

Jeg tænker bare, hvad han måske kommer med til sit "forsvar". Jeg håber det bedste for jer! Det skal nok gå godt, og jeg tror også, at du har en meget god mulighed for at "vinde"

Der står i papirerne at man får oplyst hvis den anden medbringer bisidder, så jeg ved det forhåbentlig på forhånd hvis han bryder aftalen - men det KAN jeg ikke forestille mig at han gør... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.