Rosa skriver:
Og minsanten om ikke de har valgt at slå mødet om bopælsret sammen med mødet om bodeling
Dvs. at den forælder der "taber" bopælsretten til Jonte skal alligevel sidde lige bagefter og forhandle fordelingen af vores bo overfor "vinderen". Det er eddermaneme væmmeligt!!!! Jeg ville føle mig fuldstændigt knust hvis jeg tabte, og så at skulle sidde der bagefter og snakke om fjernsyn og videokamera m.m. - arhmen hør nu!!!! Selvom jeg er sikker på at det nok skal falde ud til min fordel gør det mig virkelig ondt for SF at han skal sidde der bagefter - det er umenneskeligt!!!
En anden ting er så at vi først skal til møde d.27.!!! Det er 3,5 uge længere hvor vi skal bo sammen og gå op og ned ad hinanden før vi får afklaring
Det er simpelthen synd for Jonte og også synd for mig og SF! Det er hårdt nok nu - men der er jo ingen der tror det bliver nemmere jo tættere på vi kommer?!! Suk...
Det gode er så at når afgørelsen er truffet kan jeg flytte direkte over i min nye lejlighed med Jonte samme dag... Men det er sgu en ringe trøst for den stakkels mand der så kan gå hjem til et TOMT hus 
Kh
Mig
WHAT
Hvad fanden tænker de på? Nogengange kan man sgu godt se, at det ikke er dem der har prøvet det samme..
Håber I kommer igennem det på en positiv måde OG til din fordel.. Self. skal du have bopælsretten, når det er dig der har stået med alt.. Jeg krydser virkelig søde, men øv der er så lang tid til endnu!
Jeg har tænkt rigtig meget på dig, og undskyld jeg ikke har svaret på dine andre tråde, har bare ikke haft overskuddet 
Så må de gerne arbejde hurtigt, så Jonte mus og dig kan flytte og starte på en frisk
Når du har tid og overskud efter flytning, vil jeg meget gerne komme og besøge jer 
Anmeld