bullerbassen skriver:
Nu har jeg ikke fulgt med i dine indlæg - håber det er ok jeg spørg.
Hvorfor skal I bliver boende sammen , hvis du har fundet en lejlighed ?
Og er det fordi I ikke kan " finde " ud af at dele sagerne imellem jer i skal i statsforvaltningen med dette ??
Det helt ok hvis du ikke har lyst til at svare - Det lydet umiddelbart til at være en kedelig affærre . Kan godt forstå du har dine tanker omkring dette - Det må ikke være sjovt
Tak for støtten 
Det er fordi at SF ikke vil skrive under på at jeg flytter MED Jonte. Jeg vil ikke flytte min adresse før jeg kan få ham med, da det vil gøre det sværere for mig at få bopælsretten tilbage (den afgiver jeg automatisk hvis jeg flytter uden den lille).
Bodelingen handler om at jeg jo gav afkald på alle mine møbler da vi flyttede sammen fordi hans var nyere og dyrere, og mens jeg har været på SU, barsel og gået hjemme med den lille i de uger han var ude at rejse med arbejdet hver måned så har han jo tjent betydeligt mere end mig og har derfor den holdning at intet af det vi har i lejligheden nu er hans.
Sådan er loven heldigvis ikke, jeg har jo bidraget på en masse andre måder end økonomisk og gjort det muligt at han kunne have et højt betalt job - ved at tage barslen, sætte mit studie og min karriere på standby så han kunne beholde sit job. Dermed er jeg berettiget til at tage noget med fra vores fælles hjem. Og det skal vi så have hjælp til at fordele.
Anmeld