Så fik vi indkaldelsen til Statsforvaltningen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.263 visninger
59 svar
0 synes godt om
1. september 2011

Rosa

Og minsanten om ikke de har valgt at slå mødet om bopælsret sammen med mødet om bodeling  Dvs. at den forælder der "taber" bopælsretten til Jonte skal alligevel sidde lige bagefter og forhandle fordelingen af vores bo overfor "vinderen". Det er eddermaneme væmmeligt!!!! Jeg ville føle mig fuldstændigt knust hvis jeg tabte, og så at skulle sidde der bagefter og snakke om fjernsyn og videokamera m.m. - arhmen hør nu!!!! Selvom jeg er sikker på at det nok skal falde ud til min fordel gør det mig virkelig ondt for SF at han skal sidde der bagefter - det er umenneskeligt!!! 

En anden ting er så at vi først skal til møde d.27.!!! Det er 3,5 uge længere hvor vi skal bo sammen og gå op og ned ad hinanden før vi får afklaring  Det er simpelthen synd for Jonte og også synd for mig og SF! Det er hårdt nok nu - men der er jo ingen der tror det bliver nemmere jo tættere på vi kommer?!! Suk... 

Det gode er så at når afgørelsen er truffet kan jeg flytte direkte over i min nye lejlighed med Jonte samme dag... Men det er sgu en ringe trøst for den stakkels mand der så kan gå hjem til et TOMT hus 

Kh

Mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

Steph_Laurits

Øv øv øv

Ved ikke om det er upassende, men du skriver som om du  har "vundet" eller misforstår jeg bare?

Anmeld

1. september 2011

roenlund

det er da bare ikke særlig smart for der vil jo være en der taber og har man så lyst til at sidde der sammen... og vil den anden så måske give sig lidt mere i bodelingen

Meget dårlig løsning, men krydser fingre for at det falder ud til din fordel så dig og Jonte kan komme igang med en ny stabil hverdag...

Anmeld

1. september 2011

N&J

Ja, det virker godt nok ikke så heldigt.. men for dem handler det nok mest om hvad der er mest hensigtsmæssigt (dvs. koster dem mindst muligt), jeg håber og krydser finger for at alt falder ud til din fordel.. 

Anmeld

1. september 2011

Rosa

StephanieJ skriver:

Øv øv øv

Ved ikke om det er upassende, men du skriver som om du  har "vundet" eller misforstår jeg bare?

Nej, det har jeg selvfølgelig ikke, men jeg er ret sikker (som jeg nu kan være) på at jeg får bopælsretten - hvis du har set nogle af mine andre tråde har du set at jeg f.eks. har haft den fulde barsel, har været alene med vores søn 1 uge hver måned siden fødslen, mens faren har været alene med ham 2x4 dage hele hans liv og at jeg desuden har været til samtlige SP-, læge- og speciallægebesøg, stået for medicinering og opstart i VS osv. så alt i alt har jeg nok rigtig gode chancer.

Men derfor gør det mig stadig ondt for faren, som er en dedikeret og kærlig far som bare ikke vil nøjes, men vil se sin søn mest muligt.  

Anmeld

1. september 2011

Steph_Laurits

Rosa skriver:

Nej, det har jeg selvfølgelig ikke, men jeg er ret sikker (som jeg nu kan være) på at jeg får bopælsretten - hvis du har set nogle af mine andre tråde har du set at jeg f.eks. har haft den fulde barsel, har været alene med vores søn 1 uge hver måned siden fødslen, mens faren har været alene med ham 2x4 dage hele hans liv og at jeg desuden har været til samtlige SP-, læge- og speciallægebesøg, stået for medicinering og opstart i VS osv. så alt i alt har jeg nok rigtig gode chancer.

Men derfor gør det mig stadig ondt for faren, som er en dedikeret og kærlig far som bare ikke vil nøjes, men vil se sin søn mest muligt.  

Jo har set dine tråde omkring det.
Det er virkelig noget øv I skal igennem - men sådan går det jo desværre indimellem.

Men ja, kan godt se hvad du mener mht. dine odds
Lød bare som om du mente du havde "vundet" så ikke noget kritik eller lign. 

Håber virkelig I finder ud af det, ikke mindst for Jonte's skyld.
Det må være svært at skulle give sig 100% når man måske ikke er sprudlende glad ovenpå det I går igennem

Anmeld

1. september 2011

Karo

Nej det er fandemer ikke særligt smart

Jeg er ikke et sekundt i tvivl om at du får bopælsretten, og derfor syndes jeg også det er enormt stort at dig at tænke på N.

Anmeld

1. september 2011

millemai

Åh nej, det lyder ikke så smart. Får helt ondt i maven på dine og hans vegne. Håber I klarer det, så ingen føler sig mere forladt end højst nødvendigt.

Og jo det bliver mærkeligt for jer begge at komme hjem til nye/gamle hjem, men det vil det nok altid gøre - især når I skal gå op og ned af hinanden op til selve afgørelsen. Tror du det vil gøre det bedre at du venter et par dage efter afgørelsen med at flytte? Det tror jeg ikke umiddelbart, men det er jo dig der sidder i det...

Ligegyldigt hvad der sker tror jeg det vil blive en hård dag for jer, men Jonte vil jo stadigvæk have jer begge. Og selvom han har base hos dig (9 dage), så vil han jo stadig se, savne og elske sin far. Det er der jo ingen der er i tvivl om - og omvendt når han er hos SF de 5 dage.

Krydser fingre for jer, for jeg er næsten overbevist om, at I vil få samarbejdet til at fungere når I kommer over disse mange (og pt. uoverskuelige) bump

Anmeld

1. september 2011

<3

Knus til dig søde! Har du fundet et sted?! fortæl endelig om det og jo det lyder helt skørt at det bliver sådan Krydser fingre for at alt bliver til sin fordel!

Anmeld

1. september 2011

hyskystar

Hvis i ikke kan blive enige om hvor han skal bo ender sagen i retten.. så i får kun en midlertidig afgørelse, hvis i ikke selv kommer til enighed om hvor han skal bo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.