Så fik vi indkaldelsen til Statsforvaltningen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2011

Sujan

Vil bare lige sende dig et må være en virkelig svær situation i står i.... Er sådan noget jeg frygter..
Sad og læste med herinde da i besluttede at starte projekt baby, og at den var der med det samme. Fulgte din graviditet og jeres nye forældre roller... Og nu også dette...

Håber i kommer igennem dette og i begge får et godt liv i fremtiden.

Dejligt du kan bruge os her på baby til at læse af...

Ja ville bare sende dig en masse positive tanker i denne hårde tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

Rosa

Sujan skriver:

Vil bare lige sende dig et må være en virkelig svær situation i står i.... Er sådan noget jeg frygter..
Sad og læste med herinde da i besluttede at starte projekt baby, og at den var der med det samme. Fulgte din graviditet og jeres nye forældre roller... Og nu også dette...

Håber i kommer igennem dette og i begge får et godt liv i fremtiden.

Dejligt du kan bruge os her på baby til at læse af...

Ja ville bare sende dig en masse positive tanker i denne hårde tid.

Tusind tak - det varmer.  Ja, det er fanderme hårdt og somme tider må jeg knibe mig selv i armen fordi jeg simpelthen ikke kan fatte at det er sandt at det gik så galt for os  Men vi skal nok blive ved med at være venner! Det skal vi! Og lykken er derude et sted, også for os hver for sig!!! 

Anmeld

4. september 2011

Sujan

Rosa skriver:

Tusind tak - det varmer.  Ja, det er fanderme hårdt og somme tider må jeg knibe mig selv i armen fordi jeg simpelthen ikke kan fatte at det er sandt at det gik så galt for os  Men vi skal nok blive ved med at være venner! Det skal vi! Og lykken er derude et sted, også for os hver for sig!!! 

Hvor er du bare stærk at tænke sådan...

Og ja tiden læger alle sår. men ja vær venner for jeres fantastiske søn... Er sikker på i nok skal klare det hele.

Anmeld

5. september 2011

sarahb

Søde, du er en enormt stærk kvinde og du klarer dig så flot! tager virkelig hatten af for dig, det hele skal nok gå!!
Du er den bedste mor og er så god for Jonte og har været der til alle de vigtige tider i hans liv. Så hvorfor ikk.. Det er det mindste du skal bekymre dig om...

jeg sender dig alle mine tanker og alt godt energi og håber bare at det forløber godt...

Anmeld

5. september 2011

Rosa

sarahb skriver:

Søde, du er en enormt stærk kvinde og du klarer dig så flot! tager virkelig hatten af for dig, det hele skal nok gå!!
Du er den bedste mor og er så god for Jonte og har været der til alle de vigtige tider i hans liv. Så hvorfor ikk.. Det er det mindste du skal bekymre dig om...

jeg sender dig alle mine tanker og alt godt energi og håber bare at det forløber godt...

Anmeld

6. september 2011

Ansemusen

Det lyder godt nok ikke særligt smart  Men efter hvad jeg har af historier fra statsforvaltninge, så kører det bare ikke særligt godt

Jeg håber af hele mit  at du 'vinder', selvom jeg selvfølgelig også føler for Jonatans far - det må være forfærdeligt at skulle undvære sit barn!!
Men hvis I kan få et rigtig godt samarbejde op at køre, kan han jo måse se Jonatan rigtig tit alligevel!

Mange tanker og knus til dig søde Rosa!

Anmeld

6. september 2011

Pige2009

Rosa skriver:

Og minsanten om ikke de har valgt at slå mødet om bopælsret sammen med mødet om bodeling  Dvs. at den forælder der "taber" bopælsretten til Jonte skal alligevel sidde lige bagefter og forhandle fordelingen af vores bo overfor "vinderen". Det er eddermaneme væmmeligt!!!! Jeg ville føle mig fuldstændigt knust hvis jeg tabte, og så at skulle sidde der bagefter og snakke om fjernsyn og videokamera m.m. - arhmen hør nu!!!! Selvom jeg er sikker på at det nok skal falde ud til min fordel gør det mig virkelig ondt for SF at han skal sidde der bagefter - det er umenneskeligt!!! 

En anden ting er så at vi først skal til møde d.27.!!! Det er 3,5 uge længere hvor vi skal bo sammen og gå op og ned ad hinanden før vi får afklaring  Det er simpelthen synd for Jonte og også synd for mig og SF! Det er hårdt nok nu - men der er jo ingen der tror det bliver nemmere jo tættere på vi kommer?!! Suk... 

Det gode er så at når afgørelsen er truffet kan jeg flytte direkte over i min nye lejlighed med Jonte samme dag... Men det er sgu en ringe trøst for den stakkels mand der så kan gå hjem til et TOMT hus 

Kh

Mig

Det lyder helt vanvittigt! Hvor umenneskeligt altså...

Anmeld

6. september 2011

Lou87

HVAD er jeg gået glip af her !??!?
Er i gået fra hinanden... åh nej dog...

Anmeld

29. september 2011

henh01

Hejsa..

Gik mødet godt?

Anmeld

29. september 2011

babymus77

Håber det bedste for jer;-)) og at i finder ud af det sammen;-)) min kæreste har været i amt så mange gange og jeg er virkelig så paf over at man kan blive behandlet så dårlig i Danmark som far, som han er blevet!!! Håber i finder den bedste løsning for jer!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.