Så fik vi indkaldelsen til Statsforvaltningen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2011

Sofia

Rosa skriver:

Åh, det var rigtig rart at høre  Tak for det!!! Jeg fatter mod 

Så lidt! Hvis/når du skal i retten har han så en advokat med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

Rosa

Sofia skriver:

Så lidt! Hvis/når du skal i retten har han så en advokat med?

Det ved vi ikke endnu, men det tænker jeg da... 

Anmeld

2. september 2011

millemai

Rosa skriver:

Det skal du da også have ... men du kan jo få fri proces grundet dine lave indtægt

Anmeld

2. september 2011

Sofia

Så må du lige sige til - der må undersøges muligheder for fri proces! Det kan Ditte sikkert hjælpe dig med, ellers kan jeg! Desværre er det vist ikke så lige til når det er en skilsmisse, men kan ikke lige huske reglerne på stående fod!

Anmeld

2. september 2011

Nemesis

pyha så hurtigt og alligevel om så lang tid!

Jeg kan ikke forestille mig at du ikke får bopælsretten, men kan forstå på dig at du regner med at Sf vil i retten??

Hvor mange år er det i har boet sammen??

Jeg synes altså også du skal se om du ikke kan få din egen advokat.

Sisse

Anmeld

2. september 2011

Rosa

Sofia skriver:

Så må du lige sige til - der må undersøges muligheder for fri proces! Det kan Ditte sikkert hjælpe dig med, ellers kan jeg! Desværre er det vist ikke så lige til når det er en skilsmisse, men kan ikke lige huske reglerne på stående fod!

Yes, jeg satser også på fri proces. Ellers har jeg en retshjælpsforsikring... Men det ved I sikkert meget mere om end jeg... 

Anmeld

2. september 2011

Rosa

ladydan1 skriver:

pyha så hurtigt og alligevel om så lang tid!

Jeg kan ikke forestille mig at du ikke får bopælsretten, men kan forstå på dig at du regner med at Sf vil i retten??

Hvor mange år er det i har boet sammen??

Jeg synes altså også du skal se om du ikke kan få din egen advokat.

Sisse

Aftalen er at vi kun tager advokater med hvis vi er enige om at gøre det. Vi har ikke nogen med nu her, men i retten vil vi snakke om det igen. Vi har boet sammen i 3,5 år. 

Anmeld

2. september 2011

Sofia

Yes, jeg satser også på fri proces. Ellers har jeg en retshjælpsforsikring... Men det ved I sikkert meget mere om end jeg... 

Det er et større projekt, da fri proces ikke "fungerer" helt normalt når det er en skilsmisse sag, mener der er nogle særregler! Lad os se på det når/hvis den tid kommer! Der er desværre mange retshjælpsforsikringer der undtager tvister i forbindelse med skilsmisse!- men det kan vi se i policen om nødvendigt!

Anmeld

2. september 2011

Nemesis

Rosa skriver:

Aftalen er at vi kun tager advokater med hvis vi er enige om at gøre det. Vi har ikke nogen med nu her, men i retten vil vi snakke om det igen. Vi har boet sammen i 3,5 år. 

uhh rosa bare pas på....har oplevet så mange gange at en aftale ikke holdes, så håber ikke du bliver snydt.

Har i skulle opgive noget indbo til SFv eller hvad det pengemæssigt er værd??
Aner ikke hvordan de ellers skulle kunne dele indbo...det har jeg heldigvis selv kunne klare.

Hvis de endelig skal have de to møder lige efter hinanden burde bodelingen faktisk være først.

Håber virkerlig for dig Rosa og skal krydse alt hvad krydses kan.

Sisse

Anmeld

2. september 2011

Rosa

ladydan1 skriver:

uhh rosa bare pas på....har oplevet så mange gange at en aftale ikke holdes, så håber ikke du bliver snydt.

Har i skulle opgive noget indbo til SFv eller hvad det pengemæssigt er værd??
Aner ikke hvordan de ellers skulle kunne dele indbo...det har jeg heldigvis selv kunne klare.

Hvis de endelig skal have de to møder lige efter hinanden burde bodelingen faktisk være først.

Håber virkerlig for dig Rosa og skal krydse alt hvad krydses kan.

Sisse

Han skal jo oplyse mig om hvis han medbringer en bisidder, så jeg finder jo ud af det hvis han forsøger at "snyde"... 

Vi har ikke opgivet noget, men givet tilladelse til at de indhenter oplysninger om os. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.