Strækmærker, hvornår???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2011

MortilCilas

Highlander skriver:

Nej jeg har også godt hørt nogen om det ligger i ens gener, og heldigvis har min mor kun meget meget få 

Jeg ved heller ikke om det er en skråne at smøre, men vil meget hellere gøre et forsøg og bagefter kunne sige at jeg har gjort hvad jeg kunne, håber bare jeg er ligeså heldig som dig og slippe helt 

Min mor har også kun 1-5 strækmærker, og jeg flækked fuldstændigt på maven, bryster, og inderlår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

Highlander

Cilas skriver:

Min mor har også kun 1-5 strækmærker, og jeg flækked fuldstændigt på maven, bryster, og inderlår

Ja hvor er det snyd sådan noget 

Anmeld

3. september 2011

Highlander

Camillas-Copenhagen.com skriver:

mine første 3 kom over natten... 34+2 var jeg  og så gik det stærkt skal jeg hilse og sige..

og jeg tog bade i forskellige cremer og olier dagen lang.. fog ikke helt pga. strækmærke frygt, men fordi mit maveskin kløede så frygteligt 

øv og så lige når man tror man kan undgå helt. Jeg fortsætter også med at smøre, og hvis ikke det hjælper så er det i det mindste velvære for min og måske den lille der bliver nusset ekstra når jeg smørrer det på 

Anmeld

3. september 2011

Highlander

channie-g skriver:

mine er kommet inden for de sidste 14 dage - 3 uger og er 31+4 om et par min.  men  for at du får lov at undgå dem...

Mange tak, håber dit  hjælper 

Anmeld

3. september 2011

FruHolm <3

Highlander skriver:

Jeg har (7-9-13) været så heldig at undgår strækmærker indtil videre, og er i dag 32+1. Om det er rent held eller fordi jeg smørrer og smørrer ved jeg ikke... Men så læste jeg, at det først er fra nu af de begynder at komme, så mit spørgsmål til jer er:

Hvornår begyndte i at få strækmærker? eller er i så heldige at de helt udeblev 

Mine kom da jeg var 38+ plus, så jeg bandede og svovlede fordi jeg havde håbet at gå fri, men nu kan man stortset ikk se dem og de minder mig bare om hvor dejlig en søn jeg har fået ud af det

Anmeld

3. september 2011

Highlander

MinBabyOscar <3 skriver:

Mine kom da jeg var 38+ plus, så jeg bandede og svovlede fordi jeg havde håbet at gå fri, men nu kan man stortset ikk se dem og de minder mig bare om hvor dejlig en søn jeg har fået ud af det

Hvor dejligt at høre at de næsten er blevet usynlige, så er det til at overkomme 

Anmeld

3. september 2011

FruHolm <3

Highlander skriver:

Hvor dejligt at høre at de næsten er blevet usynlige, så er det til at overkomme 

ja, og der er da kun gået 8 måneder, så min mave er strandklar igen næste sommer

Anmeld

3. september 2011

Highlander

MinBabyOscar <3 skriver:

ja, og der er da kun gået 8 måneder, så min mave er strandklar igen næste sommer

Ja og det er der jeg gerne vil hen. Jeg glæææææder mig til at min lille prinsesse kommer, men jeg vil da nødig ødelægge min krop så meget så jeg ikke føler jeg kan komme i bikini igen, jeg er trods alt "kun" 26 

Anmeld

3. september 2011

FruHolm <3

Highlander skriver:

Ja og det er der jeg gerne vil hen. Jeg glæææææder mig til at min lille prinsesse kommer, men jeg vil da nødig ødelægge min krop så meget så jeg ikke føler jeg kan komme i bikini igen, jeg er trods alt "kun" 26 

jeg havde allerede undersøgt mulighederne under graviditeten, og havde besluttet at hvis de ikk blev utydelige så ville jeg havde dem fjernet med laseroperation, det lave de nemlig ved bayline

men du skulle da også gerne kunne komme i bikini igen hvis uheldet er ude du er stadig ung så din hud kan stadig genopbygge vævet

Anmeld

3. september 2011

Highlander

MinBabyOscar <3 skriver:

jeg havde allerede undersøgt mulighederne under graviditeten, og havde besluttet at hvis de ikk blev utydelige så ville jeg havde dem fjernet med laseroperation, det lave de nemlig ved bayline

men du skulle da også gerne kunne komme i bikini igen hvis uheldet er ude du er stadig ung så din hud kan stadig genopbygge vævet

Ja mon ikke man kommer til at ligne sig selv bare nogenlunde igen - og ja ellers ser laser jo altid en mulighed 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.