Strækmærker, hvornår???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2011

FruHolm <3

Highlander skriver:

Ja mon ikke man kommer til at ligne sig selv bare nogenlunde igen - og ja ellers ser laser jo altid en mulighed 

jo hehe, jeg er blevet tyndere end før og min strækmærker er stortset væk , ja det tænkte jeg også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

MortilCilas

Highlander skriver:

Ja hvor er det snyd sådan noget 

Jaer, det er overhovedt ikke fair .. og fik også i mine knæhaser og ned af læggen (staves) også på sidedellerne og om til lænden. Hvor uheldigt altså

Anmeld

3. september 2011

Highlander

MinBabyOscar <3 skriver:

jo hehe, jeg er blevet tyndere end før og min strækmærker er stortset væk , ja det tænkte jeg også

Hvor stærkt gået! Jeg håber også at blive tyndere end før, især fordi jeg har mit bryllup at se frem til i maj måned 

Anmeld

3. september 2011

Highlander

Cilas skriver:

Jaer, det er overhovedt ikke fair .. og fik også i mine knæhaser og ned af læggen (staves) også på sidedellerne og om til lænden. Hvor uheldigt altså

Ej det er da bare slet ikke fair så!!! Jeg  for at de forsvinder med tiden for dig 

Anmeld

3. september 2011

FruHolm <3

Highlander skriver:

Hvor stærkt gået! Jeg håber også at blive tyndere end før, især fordi jeg har mit bryllup at se frem til i maj måned 

tak ej Tillykke

Anmeld

3. september 2011

Highlander

MinBabyOscar <3 skriver:

tak ej Tillykke

Mange tak 

Anmeld

3. september 2011

FruHolm <3

Highlander skriver:

Mange tak 

så lidt

Anmeld

3. september 2011

MortilCilas

Highlander skriver:

Ej det er da bare slet ikke fair så!!! Jeg  for at de forsvinder med tiden for dig 

Nej haha de en del af dem er hvide, men jeg synes nu de er møg tydeligt ..
Tusind tak

Anmeld

3. september 2011

SaNiNa

Første gang kom de da jeg var ca 36 uger henne denne her gang er jeg næsten i uge 38 nu og der er ikke kommet nogle, de gamle der blevet lidt tydligere men meget meget lidt. Er ellers noget større denne her gang

Anmeld

3. september 2011

Kage

Highlander skriver:

Jeg har (7-9-13) været så heldig at undgår strækmærker indtil videre, og er i dag 32+1. Om det er rent held eller fordi jeg smørrer og smørrer ved jeg ikke... Men så læste jeg, at det først er fra nu af de begynder at komme, så mit spørgsmål til jer er:

Hvornår begyndte i at få strækmærker? eller er i så heldige at de helt udeblev 

Heldig dig .. Jeg gik mine allrede i ca 12 uge ;/ .. så jeg har mange beviser på jeg har vært gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.