Strækmærker, hvornår???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2011

Madam Blå

Jeg fik det første på siden i uge 20 tror jeg. Nu er jeg i uge 30, og har fået mig en fin lille samling nederst på maven.. Vi kalder dem dog ikke strækmærker - det lyder så grimt. Her hedder de fartstriber Fordi babyen har så meget fart på.

Så jeg ender med en mave fuld af fartstriber! (Min mor har også en helt tigerstribet mave)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

Mettefpigen

Jeg er i dag 37+6, og jeg er begyndt at få nogle på maven.... De er ikk så tydelige (endnu)...

Anmeld

1. september 2011

Highlander

Madam Blå skriver:

Jeg fik det første på siden i uge 20 tror jeg. Nu er jeg i uge 30, og har fået mig en fin lille samling nederst på maven.. Vi kalder dem dog ikke strækmærker - det lyder så grimt. Her hedder de fartstriber Fordi babyen har så meget fart på.

Så jeg ender med en mave fuld af fartstriber! (Min mor har også en helt tigerstribet mave)

Hehe hvor sødt - man kan også lige så godt vende det positivt 

Anmeld

1. september 2011

Madam Blå

Highlander skriver:

Hehe hvor sødt - man kan også lige så godt vende det positivt 

Ja, i hvert fald når man har fået dem! Og er helt sikker på, at jeg får mange flere.. Min hud vil ikke rigtig give sig, så den er nødt til at lave strækmærker. Så vi synes de er sjove, når jeg kan fålov at kalde dem for fartstriber, og har heldigvis ikke tænkt over, at det måske ikke er så pænt

Så en positiv indstilling kan gøre underværker

Anmeld

1. september 2011

Highlander

Madam Blå skriver:

Ja, i hvert fald når man har fået dem! Og er helt sikker på, at jeg får mange flere.. Min hud vil ikke rigtig give sig, så den er nødt til at lave strækmærker. Så vi synes de er sjove, når jeg kan fålov at kalde dem for fartstriber, og har heldigvis ikke tænkt over, at det måske ikke er så pænt

Så en positiv indstilling kan gøre underværker

Helt enig  Man kan jo som du siger alligevel hverken gøre fra eller til, så det bliver også en træls tid hvis du skal gå og ærgre dig hele tiden 

Anmeld

1. september 2011

MajseMaja

Jeg kan ikke huske hvornår de kom, men her i 3. Trimester.. Øv!

Anmeld

1. september 2011

kirsti

Solstråle2011 skriver:

Cremer hjælper desværre ikke da det er hormonelt bestemt.. det er meget forskellige hvornår man får dem.. nogle får dem i uge 12, mens andre først får dem dagene inden fødslen, hvis man får nogen..

Kender sågar nogen der først fik dem efter fødslen

Da jeg var teenager fik jeg på lårerne i forbindelse med at jeg tabte mig. Tror det er meget almindeligt at de kan komme i den forbindelse

Anmeld

1. september 2011

heisamig

Jeg fik da jeg gik ind i 37. uge

Anmeld

1. september 2011

december-babyen

Under min første graviditet fik jeg kun minimalt med strækmærker under selve graviditeten men under fødslen eksploderede min mave totalt så min mor lagde mærke til det og blev skræmt. Var helt lilla over det hele bagefter fødslen

Under denne graviditet har jeg allerede fået lidt nye på maven, er i uge 23+4

Anmeld

1. september 2011

Molly8

Highlander skriver:

Jeg har (7-9-13) været så heldig at undgår strækmærker indtil videre, og er i dag 32+1. Om det er rent held eller fordi jeg smørrer og smørrer ved jeg ikke... Men så læste jeg, at det først er fra nu af de begynder at komme, så mit spørgsmål til jer er:

Hvornår begyndte i at få strækmærker? eller er i så heldige at de helt udeblev 

Har også undgået strækmærker..

Kh Molly

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.