Strækmærker, hvornår???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.938 visninger
68 svar
0 synes godt om
1. september 2011

Highlander

Jeg har (7-9-13) været så heldig at undgår strækmærker indtil videre, og er i dag 32+1. Om det er rent held eller fordi jeg smørrer og smørrer ved jeg ikke... Men så læste jeg, at det først er fra nu af de begynder at komme, så mit spørgsmål til jer er:

Hvornår begyndte i at få strækmærker? eller er i så heldige at de helt udeblev 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

Lisbeth85

Highlander skriver:

Jeg har (7-9-13) været så heldig at undgår strækmærker indtil videre, og er i dag 32+1. Om det er rent held eller fordi jeg smørrer og smørrer ved jeg ikke... Men så læste jeg, at det først er fra nu af de begynder at komme, så mit spørgsmål til jer er:

Hvornår begyndte i at få strækmærker? eller er i så heldige at de helt udeblev 

Jeg fik ingen strækmærker overhovedet, men heller ingen af mine familiemedlemmer fik det, og det er meget arvsbetinget, så man kan være heldig, at være havnet i sådan en familie

Har hørt, at det ikke rigtig skulle hjælpe og smørre, men hvis der sker jo intet ved at gøre det

Anmeld

1. september 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg fik ingen strækmærker de to gange jeg har været gravid og jeg smurte mig kun ind som man gør almindeligt

Anmeld

1. september 2011

AndreasMor84

Cremer hjælper desværre ikke da det er hormonelt bestemt.. det er meget forskellige hvornår man får dem.. nogle får dem i uge 12, mens andre først får dem dagene inden fødslen, hvis man får nogen..

Kender sågar nogen der først fik dem efter fødslen

Anmeld

1. september 2011

SjeBets

Lisbeth85 skriver:

Jeg fik ingen strækmærker overhovedet, men heller ingen af mine familiemedlemmer fik det, og det er meget arvsbetinget, så man kan være heldig, at være havnet i sådan en familie

Har hørt, at det ikke rigtig skulle hjælpe og smørre, men hvis der sker jo intet ved at gøre det

jeg mindes ikke hvornår jeg fik dem, men fik dem gjorde jeg. Min mor og bedste mor har INGEN og min bedste har ellers båret tvillinger 3 gange og store  tvillinger oven i. Min mor tog over 30 kilo på med min lillesøster men nej stading ingen mærker .. men mig .. jeg ser herrens ud til trods for jeg smurte og gjorde ved . det hjælper ikke, det er noget hormonelt, enten får man dem , eller så gør man ikke ...  men jeg er ret sikker på jeg begyndte at få mine FØR uge 32 ..

Anmeld

1. september 2011

Mor Christa

Jeg fik dem efter fødslen ØV

Anmeld

1. september 2011

Highlander

Lisbeth85 skriver:

Nej jeg har også godt hørt nogen om det ligger i ens gener, og heldigvis har min mor kun meget meget få 

Jeg ved heller ikke om det er en skråne at smøre, men vil meget hellere gøre et forsøg og bagefter kunne sige at jeg har gjort hvad jeg kunne, håber bare jeg er ligeså heldig som dig og slippe helt 

Anmeld

1. september 2011

Highlander

MissChrista skriver:

Jeg fik dem efter fødslen ØV

Øv først efter, det er da mystisk, eller det skete måske under selve fødslen? 

Anmeld

1. september 2011

Highlander

SjeBets skriver:

jeg mindes ikke hvornår jeg fik dem, men fik dem gjorde jeg. Min mor og bedste mor har INGEN og min bedste har ellers båret tvillinger 3 gange og store  tvillinger oven i. Min mor tog over 30 kilo på med min lillesøster men nej stading ingen mærker .. men mig .. jeg ser herrens ud til trods for jeg smurte og gjorde ved . det hjælper ikke, det er noget hormonelt, enten får man dem , eller så gør man ikke ...  men jeg er ret sikker på jeg begyndte at få mine FØR uge 32 ..

Ej hvor uretfærdigt, og så især når de andre i din familie var så heldige, så er det måske ikke helt genetisk alligevel  Heldigvis bliver de jo mindre tydelige med tiden 

Anmeld

1. september 2011

Highlander

MoarHvidovre skriver:

Jeg fik ingen strækmærker de to gange jeg har været gravid og jeg smurte mig kun ind som man gør almindeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.