Strækmærker, hvornår???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2011

AnneBJ

Fik det første 15+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

Highlander

Det er godt nok meget forskelligt så... Jeg kan jo bare krydse fingre for at de ikke når at komme og ellers må jeg jo tage det med, var bare nysgerrig for at høre hvor tidligt/sent jer andres kom

Anmeld

2. september 2011

Muffinmus

Fik dem 40+0 da jeg fik veer, ja du læste rigtigt:-)Og spurte fint min mave, gjorde ingen forskel, anden gang gad jeg ikke smøre og fik ingen ekstra mærker.

Anmeld

2. september 2011

lycly

Highlander skriver:

Jeg har (7-9-13) været så heldig at undgår strækmærker indtil videre, og er i dag 32+1. Om det er rent held eller fordi jeg smørrer og smørrer ved jeg ikke... Men så læste jeg, at det først er fra nu af de begynder at komme, så mit spørgsmål til jer er:

Hvornår begyndte i at få strækmærker? eller er i så heldige at de helt udeblev 

14 dage før jeg fødte fik jeg 3 små strækmærker. Og så kom de ellers derfra og til jeg fødte. Gik heldigvis ikke over tid, fødte på terminen , ellers havde jeg nok haft strækmærker på hele maven. Men da jeg havde født havde jeg nået at få strækmærker hele vejen rundt om navlen næsten

Anmeld

2. september 2011

twinny

Jeg har fået her de sidste par dage... 34+4... nederst på maven..... Men der ligger også fem kilo bebs i maven....  Så der er godt strukket ud i huden efterhånden...

Anmeld

2. september 2011

TbCp

Jeg fik ingen strækmærker i sidste graviditet.... eller dvs. der kom et par stykker på babserne efter fødslen fordi de voksede helt vildt

Jeg er 19 uger (imorgen) og har endnu ingen fået i denne graviditet så håber da at jeg slipper igen.

Smurte mig ikke med noget sidste graviditet og gør det heller ikke denne.

Anmeld

2. september 2011

4kløver

Nu er det 5 gang jeg er gravid og har aldrig fået det på maven.. men fik lidt på brysterne da jeg havde født første gang hvor jeg gik fra mini put til Dolly.

Anmeld

2. september 2011

channie-g

Highlander skriver:

Jeg har (7-9-13) været så heldig at undgår strækmærker indtil videre, og er i dag 32+1. Om det er rent held eller fordi jeg smørrer og smørrer ved jeg ikke... Men så læste jeg, at det først er fra nu af de begynder at komme, så mit spørgsmål til jer er:

Hvornår begyndte i at få strækmærker? eller er i så heldige at de helt udeblev 

mine er kommet inden for de sidste 14 dage - 3 uger og er 31+4 om et par min.  men  for at du får lov at undgå dem...

Anmeld

3. september 2011

Kamulla

mine første 3 kom over natten... 34+2 var jeg  og så gik det stærkt skal jeg hilse og sige..

og jeg tog bade i forskellige cremer og olier dagen lang.. fog ikke helt pga. strækmærke frygt, men fordi mit maveskin kløede så frygteligt 

Anmeld

3. september 2011

JeNoVa

Jeg fik ingen strækmærker ved min første graviditet. Ved min anden (tvillinge-)graviditet begyndte jeg at få strækmærker de sidste 10 dage af graviditeten. Jeg ved godt, man siger, at det er hormonelt betinget, men for mit vedkommende følte jeg, at mit maveskind sprak, fordi det simpelthen ikke kunne strækkes mere. Jeg kunne mærke, når jeg anstrengte mig eller 'bukkede' mig ned, at huden sprak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.