Ked af det på mine børns vegne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2011

1012lmp

wamse skriver:

Det var sgu da en top fesent begrundelse han kom med, for der er da bestemt børn, hvis bedsteforældre tager fri, for at kunne få denne dag med deres børnebørn Bare synd hans familie så ikke vægter denne dag så højt.

Får bare tårer i øjnee ved tanken...

At min søn skal sidder der som eneste barn uden bedsteforældre eller stand in... Fordi hans familie skal være sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

BrightStar

Kæft nogle l*rte bedsteforældre.. Ej, men det er da totalt skørt, at man ikke engang vil gøre det..

Nu ved jeg ikke om de har det sådan i jeres søns børnehave, men i vores datters er det sådan, at har man ingen bedsteforældre eller de ikke har mulighed for at komme, er der flere børn der har et andet familiemedlem, en ven af mor/far, nabo eller en anden person der kommer de er glade for. 

Der er det ihvertfald prioriteret højt, at barnet har én eller anden end mor og far, der kommer de er glade for. 

Anmeld

31. august 2011

1012lmp

Sådan har de det også her men har virkelig ingen stand in... Aner ikke hvem det skulle være...

Min søster bor helt i viborg og vil ikke bede hende tage helt herned for det... min veninde arbejder til sent den dag.. så aner ikke hvem jeg skulle spørge

Anmeld

31. august 2011

BrightStar

Nej, hvor er det bare synd altså! 

Det kunne jo ellers have været en mulighed, når nu bedsteforældrene ikke kan tage sig sammen!! Ej, jeg forstår virkelig godt at du er gal.. Det er jo ikke dem, der skal have en dreng der muligvis bliver ked af det og forklare hvor bedsteforældrene ikke gider at komme. 

Du har slet ikke en sød veninde eller kammerat, der lige kan tage sig tid til det? 

Jeg kan bare lige se sådan en skuffet lille dreng for mig altså.. Det går bare lige i hjertet! Havde jeg kendt jer, var jeg gerne kommet, selvom det er 1 ½ times kørsel herfra. 

Anmeld

31. august 2011

1012lmp

BrightStar skriver:

Nej, hvor er det bare synd altså! 

Det kunne jo ellers have været en mulighed, når nu bedsteforældrene ikke kan tage sig sammen!! Ej, jeg forstår virkelig godt at du er gal.. Det er jo ikke dem, der skal have en dreng der muligvis bliver ked af det og forklare hvor bedsteforældrene ikke gider at komme. 

Du har slet ikke en sød veninde eller kammerat, der lige kan tage sig tid til det? 

Jeg kan bare lige se sådan en skuffet lille dreng for mig altså.. Det går bare lige i hjertet! Havde jeg kendt jer, var jeg gerne kommet, selvom det er 1 ½ times kørsel herfra. 

Tak hvor er du sød

Jo vil virkelig prøve at se om jeg kan finde en... for bare tanken knuser mit hjerte..!  

Anmeld

31. august 2011

BrightStar

1012lmp skriver:

Tak hvor er du sød

Jo vil virkelig prøve at se om jeg kan finde en... for bare tanken knuser mit hjerte..!  

Det var da så lidt 

Jeg håber du finder en, for jeg forstår det virkelig godt.

Var det min datter, så kunne jeg tude bare ved tanken om det.. 

Kæft mand, det er f*ndme nogle lousy bedsteforældre! Det irritere mig godt nok grænseløst, at de vil være det bekendt overfor deres barnebarn!! 

Anmeld

31. august 2011

RGN

Profilbillede for RGN
1012lmp skriver:

Tak hvor er du sød

Da der var bedsteforældredag i Lokes dagpleje mødte jeg op, da der ikke var nogen mulighed forbedsteforældre..

Dagplejeren spurgte selv om jeg så ikke ville komme i stedet for.

Måske det er en mulighed hvis du ikke finder nogen?

Anmeld

31. august 2011

1012lmp

BrightStar skriver:

Det var da så lidt 

Jeg håber du finder en, for jeg forstår det virkelig godt.

Var det min datter, så kunne jeg tude bare ved tanken om det.. 

Kæft mand, det er f*ndme nogle lousy bedsteforældre! Det irritere mig godt nok grænseløst, at de vil være det bekendt overfor deres barnebarn!! 

Jamen præcis... Forstår godt de er sure på mig... Kan godt forstå at de synes det er træls vi er flyttet så langt væk.. men de så detm jo ikke oftere da vi boede tæt på...

Og det er en eneste gang altså...

Anmeld

31. august 2011

1012lmp

RGN skriver:

Da der var bedsteforældredag i Lokes dagpleje mødte jeg op, da der ikke var nogen mulighed forbedsteforældre..

Dagplejeren spurgte selv om jeg så ikke ville komme i stedet for.

Måske det er en mulighed hvis du ikke finder nogen?

Ja det kunne jeg selvfølgelig gøre... Det må jo være den eneste mulighed hvis det er... Men stadig er han altså 4 år han ved jo udemærket godt at alle andre har bedsteforældre med og han ikke har det..! Han vil da uden tvivl føle det som et svigt fra deres side.

Anmeld

31. august 2011

serinasmor

min mor kører glædeligt 2 timer hver vej for at komme til et eller andet mystisk i legestuen med dp ... såfremt det er til for hende at få fri ...

det der er altså for plat ...

måske de har haft det for godt??

men virkelig synd for ungerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.