Ked af det på mine børns vegne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.106 visninger
58 svar
0 synes godt om
31. august 2011

1012lmp

Ej jeg er så PI*** træt af drengenes bedsteforældre og far og ja hele den lortefamilie..ARG..!

Jeg er jo lige flyttet til fyn 30 min væk i bil... Og de var alle sååå kede af det og mente ikke det var fair at jeg flyttede dem væk osv osv.

Ligesiden har de bare været totalt kolde i røven og fuldstændig ligeglad med drengene... Deres far øffer om at han savner dem SÅ meget men nægter at køre herover for at se dem så han ser dem kun 48t hver 14 dag.

Nu er der så bedsteforældredag i Tobias's børnehave.. og INGEN fra den side af familie vil komme de mener det er for langt at køre en fredag eftermiddag.. Ej come on.. det er den ene fucking gang.. de har ikke engang set hvor han går i børnehave endnu altså..!

Hvorfor er det de ikke kan sætte deres vrede til mig til side også gøre noget for drengene... Fatter ikke at man sige nej til bedsteforældre dag i ens børnebørns børnehave fordi de synes det er langt at køre...

Ja undskyld min fustration.. men for helved altså...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

Alba

Nej hvor er de nedern, tænk at de skubber deres børnebørn væk på den måde. De har jo ikke valgt at flytte væk, så det skal da ikke gå ud over dem. Det er en fredag, come on... 

Forstår godt dine frustrationer.

Anmeld

31. august 2011

Frk.S

Ej, come on!!

30 min. i bil er da ikke ret langt. Det har mine forældre da også hjem til os - og jeg er helt sikker på, at de glædeligt ville køre turen for at være sammen med deres barnebarn.

Jeg har da også taget toget (ca. 1 time inkl. fragt fra og til) et utal af gange for at passe mine nevøer og niecer. Det er et spørgsmål om hvad man priorterer.

Det kan jeg godt forstå du er ked af.

Anmeld

31. august 2011

B&J

hold da op kun 30 minutter og mig som hader mine svigerforælder fordi de ikke vil se deres barnebarn...

men ihh hvor jeg forstår dig og hold op jeg ville også ønske man virkelig kunne sende vrede så de kunne FORSTÅ HVOR ONDT DET GØR PÅ BØRNE...

Anmeld

31. august 2011

Pipsle2012

1012lmp skriver:

Ej jeg er så PI*** træt af drengenes bedsteforældre og far og ja hele den lortefamilie..ARG..!

Jeg er jo lige flyttet til fyn 30 min væk i bil... Og de var alle sååå kede af det og mente ikke det var fair at jeg flyttede dem væk osv osv.

Ligesiden har de bare været totalt kolde i røven og fuldstændig ligeglad med drengene... Deres far øffer om at han savner dem SÅ meget men nægter at køre herover for at se dem så han ser dem kun 48t hver 14 dag.

Nu er der så bedsteforældredag i Tobias's børnehave.. og INGEN fra den side af familie vil komme de mener det er for langt at køre en fredag eftermiddag.. Ej come on.. det er den ene fucking gang.. de har ikke engang set hvor han går i børnehave endnu altså..!

Hvorfor er det de ikke kan sætte deres vrede til mig til side også gøre noget for drengene... Fatter ikke at man sige nej til bedsteforældre dag i ens børnebørns børnehave fordi de synes det er langt at køre...

Ja undskyld min fustration.. men for helved altså...

Kan godt forstå du er gal, og ked på dine drenges vejne... Det er sgu også for tamt at både far og bedsteforældre, at de ikke kan sætte drengenes ønsker og behov over deres egen stolthed

Håber de kommer til fornuft på et tidspunkt, og skammer sig over deres egoisme og dårlige opførsel

Anmeld

31. august 2011

1012lmp

Jamen kan da godt se det er træls at skulle køre så langt for kun at være der et par timer.. Men det er så sjælendt.. de ser dem kun hver 2 fredag..

Og ikke nok med det så ringede jeg til deres far i dag for at spørge ham om han ikke vil give informationen videre om den her bedsteforældre dag hvortil han svarer

"Jeg behøver ikke at spørge dem kender svaret, de har jo ligesom arbejde der skal passes og det er ret langt at køre for det"

Ja jo tak da undskyld fordi jeg spurgte...

Så siger han " Ja fatter ikke de ikke afskaffer det lort, der er jo ingen børn i dag der har bedsteforældre der går hjemme og har tid til det pjat"... Nej okay så...

Men det er altså først kl 14.. man kunne måske gå en time eller 2 før den ene dag for at glæde sit barnebarn... eller ikke.

Anmeld

31. august 2011

hompibompi;-)

KAn godt forstå du er skuffet

Mine svigerforældre kører gladeligt 2,5 time for at være sammen med deres børnebørn i børnehaven og skolen,

Og de tager sågar turen hjem igen samme dag ind i mellem

Anmeld

31. august 2011

wamse

1012lmp skriver:

Jamen kan da godt se det er træls at skulle køre så langt for kun at være der et par timer.. Men det er så sjælendt.. de ser dem kun hver 2 fredag..

Og ikke nok med det så ringede jeg til deres far i dag for at spørge ham om han ikke vil give informationen videre om den her bedsteforældre dag hvortil han svarer

"Jeg behøver ikke at spørge dem kender svaret, de har jo ligesom arbejde der skal passes og det er ret langt at køre for det"

Ja jo tak da undskyld fordi jeg spurgte...

Så siger han " Ja fatter ikke de ikke afskaffer det lort, der er jo ingen børn i dag der har bedsteforældre der går hjemme og har tid til det pjat"... Nej okay så...

Men det er altså først kl 14.. man kunne måske gå en time eller 2 før den ene dag for at glæde sit barnebarn... eller ikke.

Det var sgu da en top fesent begrundelse han kom med, for der er da bestemt børn, hvis bedsteforældre tager fri, for at kunne få denne dag med deres børnebørn Bare synd hans familie så ikke vægter denne dag så højt.

Anmeld

31. august 2011

1012lmp

hompibompi;-) skriver:

KAn godt forstå du er skuffet

Mine svigerforældre kører gladeligt 2,5 time for at være sammen med deres børnebørn i børnehaven og skolen,

Og de tager sågar turen hjem igen samme dag ind i mellem

Ville ønske jeg havde en x svigerfamilie som din så... nyd det og sæt pris på det

Anmeld

31. august 2011

hompibompi;-)

1012lmp skriver:

Ville ønske jeg havde en x svigerfamilie som din så... nyd det og sæt pris på det

Det gør jeg også kan du tro

De vil gøre alt for deres børnebørn og det er bare guld værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.