Ked af det på mine børns vegne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2011

1012lmp

bullerbassen skriver:

Armen søde ven - det er en ½ TIMES kørsel , hvis de har bil er det jo ingenting. Jeg ville bestemt bliver skuffet.

Du er jo ikke flyttet til verdens ende, jeg syntes de handler meget " barnligt " hvis man kan sige sådan om voksne mennesker.

I min verden syntes jeg lige så meget det er for deres egen interesse ( hvis de har dem ) i deres børnebørn.

Det er jo ikke for vores skyld som forælder, vi vil jo bare ungerne det bedste. Og denne dag er en STOR dag for dem. Og der bliver snakket om den derhenne før & bagefter.

Og det er ikke nødvendigvis os forælder der skruer det op .

Kan godt forstå du bliver gal, sur og skuffet over de ikke kan se ud over vreden mod dig. Det er jo ikke dig dette handler om. Men deres barnebarn.

Jamen kan igen kun være enig....

Er bare virkelig vred over de vælger det fra... Og er så ked af det på hans vegne at han skal sidde der og være ked af det.. ikke nok med han er i en ny børnehave hvor han ikke kender ret mange så skal han også side alene fordi de nægter at køre herover

Og bil... Ja de har 4.. så mon ikke den ene kunne køre den dag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2011

Mor1012

1012lmp skriver:

Ej jeg er så PI*** træt af drengenes bedsteforældre og far og ja hele den lortefamilie..ARG..!

Jeg er jo lige flyttet til fyn 30 min væk i bil... Og de var alle sååå kede af det og mente ikke det var fair at jeg flyttede dem væk osv osv.

Ligesiden har de bare været totalt kolde i røven og fuldstændig ligeglad med drengene... Deres far øffer om at han savner dem SÅ meget men nægter at køre herover for at se dem så han ser dem kun 48t hver 14 dag.

Nu er der så bedsteforældredag i Tobias's børnehave.. og INGEN fra den side af familie vil komme de mener det er for langt at køre en fredag eftermiddag.. Ej come on.. det er den ene fucking gang.. de har ikke engang set hvor han går i børnehave endnu altså..!

Hvorfor er det de ikke kan sætte deres vrede til mig til side også gøre noget for drengene... Fatter ikke at man sige nej til bedsteforældre dag i ens børnebørns børnehave fordi de synes det er langt at køre...

Ja undskyld min fustration.. men for helved altså...

til dig !

jeg er ked af at sige det men hvis det var mig, havde jeg sagt til dem at de bare helt skulle holde sig væk..

syntes det er synd for dine drenge og dig.

kender selvfølgelig kun din historie.. men jeg svarer ud fra det Du skriver.

Håber ikke dine drenge er alt for triste over de ikke får dem med til bedsteforældre dagen

Anmeld

1. september 2011

1012lmp

Babypåvej skriver:

Hej 1012lmp.

Håber du har det bedre siden sidst, for ingen tvivl om at det er noget møg at sidde i sådan en situation. Man føler sig som mor frustreret og magtesløs. For det sidste man ønsker er, at ens små kære skal undvære det der burde være en selvfølge.

Faren vil jeg i denne situation se bort fra,

men hvis du har det mindste overskud tilbage, og ønsker at der forhåbentlig sker forandring, så har du trods alt MAGTEN til at VÆLGE at gøre en indsats over for disse bedsteforældre.

Jeg ved godt du måske ligefrem hader dem pt. men husk, du elsker dine børn, og hvis det lykkes er fremtiden en del lettere.

Overvej om du skal tag en kort samtale med svigermor/far ( vælg den du taler bedst med, og som er mest følsom overfor børnene) hvor du evt. inviter dem på kaffe mm efter børnehaven, evt middag, hvor de kan se børnenes nye hjem og være sammen med dem.

Måske skal i sammen skrive og tegne nogle tegninger i sender til dem, hvori i skriver hvor meget det vil betyde hvis de vil komme på besøg.

Måske er bedsteforældre arrangementet passé, men find din gode vilje frem, og prøv at få det til at lykkes. Få dem over til jer og giv dem en god oplevelse, så de går derfra og ikke vil undvære børnenes kærlighed og glade latter. Plus de får fornemmelsen af hvad 30 min i bil er

Det drejer sig lige nu, om hvilken forandring du selv kan gøre pt. i relationen og kommunikationen til bedsteforældrene. Jeg ved det føles hamrende URETFÆRDIGT og hvorfor F....... kan de bare ikke osv. men glem ikke du kan tag valg og handle så du kan medvirke til forandring for børnenes skyld.

I sidste ende vil det være rart hvis det lykkes, og børnene og du fremover kan nyde godt af deres tilstedeværelse.l 

Ønsker dig masser af tålmodighed, god vilje og positiv energi.

Kærlige hilsner

NK

Venter baby.

Tak for et dejligt konstruktivt svar.. problemet er jo bare at de nægter at have noget med mig at gøre... og det er også helt fint..!

Synes bare det er synd de lader det gå ud over børnene de dage hvor de er hos mig og ikke deres far.

Anmeld

1. september 2011

bullerbassen

1012lmp skriver:

Jamen kan igen kun være enig....

Er bare virkelig vred over de vælger det fra... Og er så ked af det på hans vegne at han skal sidde der og være ked af det.. ikke nok med han er i en ny børnehave hvor han ikke kender ret mange så skal han også side alene fordi de nægter at køre herover

Og bil... Ja de har 4.. så mon ikke den ene kunne køre den dag?

Jeg syntes det er skammeligt  syntes SLET ikke det kan være det bekendt.

Øv øv håber I finder en god løsning - kunne du ikke prøve selv og ringe eller evt sende den invitation ( hvis I har fået en ) til dem ??

Og sig hvor meget det ville betyde for ham at de kommer ...

Anmeld

1. september 2011

1012lmp

bullerbassen skriver:

Jeg syntes det er skammeligt  syntes SLET ikke det kan være det bekendt.

Øv øv håber I finder en god løsning - kunne du ikke prøve selv og ringe eller evt sende den invitation ( hvis I har fået en ) til dem ??

Og sig hvor meget det ville betyde for ham at de kommer ...

Jo det har jeg faktisk overvejet...!

Anmeld

1. september 2011

bullerbassen

1012lmp skriver:

Jo det har jeg faktisk overvejet...!

Det ville jeg helt sikkert gøre , hvis de ikke kan vise sig som de voksne så må du.

Kunne du ikke ringe dem op og lade ham snakke med dem , så han selv kan fortælle om dagen - eller måske det ville være for hårdt for ham hvis de siger nej.

Men tænkte at de så kunne forstå det.

Anmeld

1. september 2011

1012lmp

bullerbassen skriver:

Det ville jeg helt sikkert gøre , hvis de ikke kan vise sig som de voksne så må du.

Kunne du ikke ringe dem op og lade ham snakke med dem , så han selv kan fortælle om dagen - eller måske det ville være for hårdt for ham hvis de siger nej.

Men tænkte at de så kunne forstå det.

Jo må se hvad jeg kan gøre i hvert fald...

Anmeld

1. september 2011

VIPpigen

Min svigermor køre MED GLÆDE fra Vejle til åbenrå når der er bedsteforældredag i både dagpleje og børnehave.

Syntes ikke der er fair det skal gå ud over drengene at de skal køre små 30 min for at komme over og se dem. 30 min er altså ingen ting. Det er noget fis.....

Anmeld

1. september 2011

1012lmp

VIPpigen skriver:

Min svigermor køre MED GLÆDE fra Vejle til åbenrå når der er bedsteforældredag i både dagpleje og børnehave.

Syntes ikke der er fair det skal gå ud over drengene at de skal køre små 30 min for at komme over og se dem. 30 min er altså ingen ting. Det er noget fis.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.