Selv medbringe bleer på fødegangen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2011

Moar'en

Frøken J. skriver:

Altså gælder det kun far, eller også mor? For der står sådan her på hjemmesiden:

Ordinært barselsophold for mor og nyfødt barn, inkl. fuld forplejning  Gratis

Kun far, du er indlagt med dit barn, så alt er gratis for dig. Og du må ikke hænge mig op på det, men jeg mener helt bestemt der var bleer på patienthotellet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

Frøken J.

Moar'en skriver:

Kun far, du er indlagt med dit barn, så alt er gratis for dig. Og du må ikke hænge mig op på det, men jeg mener helt bestemt der var bleer på patienthotellet

Okay, tak for svar! Må lige prøve at høre JM nærmere i morgen  

Anmeld

30. august 2011

Moar'en

Frøken J. skriver:

Okay, tak for svar! Må lige prøve at høre JM nærmere i morgen  

jeg ved ikke om du har været inde og læse på mor-barn afsnittets side (Y1+Y2) der står hvem der bliver indlagt der og hvem der ryger på patient hotellet

Anmeld

30. august 2011

Frøken J.

Moar'en skriver:

jeg ved ikke om du har været inde og læse på mor-barn afsnittets side (Y1+Y2) der står hvem der bliver indlagt der og hvem der ryger på patient hotellet

Det har jeg ikke, men det vil jeg da lige gøre!  

Anmeld

30. august 2011

Frøken J.

Hvordan ser denne pakkeliste ud synes i? Autostol og lift og sådan regner jeg emd vores forældre kommer med senere

Pakkeliste til sygehuset

Baby

1 pakke bleer

Tøj til baby

Stofbleer

Vådservietter

Dyne + sengetøj

Vatpinde

Sutter

Mor
Læbepomade

Tenabind til mor

Sutsko

Vandrejournal

Pleje

En rulle blødt toiletpapir

Hårelastik/Hårbøjle/Hårnåle

Badesager

Tandbørste + tandpasta

Håndklæder

Mad/drikke

Snacks til før/efter fødslen

Juicebrikker

Andet

Kamera

Lader til kamera

Kabel til kamera

Lille computer

Mobilt bredbånd

Mobil

Lader til mobil

Småpenge

Underholdning (bøger, blade osv.)

Telefonliste

Dåbsattester

Anmeld

30. august 2011

Sjl-msl-Mkl

Frøken J. skriver:

Hvordan ser denne pakkeliste ud synes i? Autostol og lift og sådan regner jeg emd vores forældre kommer med senere

Pakkeliste til sygehuset

Baby

1 pakke bleer

Tøj til baby

Stofbleer

Vådservietter

Dyne + sengetøj

Vatpinde

Sutter

Mor
Læbepomade

Tenabind til mor

Sutsko

Vandrejournal

Pleje

En rulle blødt toiletpapir

Hårelastik/Hårbøjle/Hårnåle

Badesager

Tandbørste + tandpasta

Håndklæder

Mad/drikke

Snacks til før/efter fødslen

Juicebrikker

Andet

Kamera

Lader til kamera

Kabel til kamera

Lille computer

Mobilt bredbånd

Mobil

Lader til mobil

Småpenge

Underholdning (bøger, blade osv.)

Telefonliste

Dåbsattester

Jeg vil blot tilføje 1 ting jeg på ingen måde kunne undvære- og det er lakridser! Ellers ser den fin ud.

Anmeld

30. august 2011

Frøken J.

Sjl-msl-Mkl skriver:

Jeg vil blot tilføje 1 ting jeg på ingen måde kunne undvære- og det er lakridser! Ellers ser den fin ud.

Haha Jeg kan ikke så godt lide lakrids Hmm.. Må man mon drikke cola under fødslen, eller er der noget med brus? Åh, det kunne være min redning 

Anmeld

30. august 2011

Mette.

Frøken J. skriver:

Tænker jeg vil begynde at pakke tasken til FG, og sidder så og læser diverse debatter herinde om hvad man skal have med.

Men skal, eller skal man ikke, selv have bleer med, eller hvad? Jeg spørger lige jer alle, men især jer der fødte på Skejby, hvad gjorde i? Og hvor mange skal man tage med? En pakke fx?

Og noget andet er.. Jeg vil vildt gerne have et foto af det øjeblik den lille kommer op på maven (forudsat fødslen går som planlagt). Men det er jo også et stort øjeblik for min kæreste, så jeg vil ikke have, at han står og fumler med kameraet i det øjeblik. Men hvem skal så tage billedet? Det er kun ham der skal med.. Vil jordemoderen det, eller? Hun er vel travlt optaget af at rode forneden?

Du skal ikke have bleer med på patienthotellet på Skejby. Fødte selv Emilie der april 2010, og vi var der 1 døgn. Der er bleer på hver stue til de små.

Anmeld

30. august 2011

Sjl-msl-Mkl

Frøken J. skriver:

Haha Jeg kan ikke så godt lide lakrids Hmm.. Må man mon drikke cola under fødslen, eller er der noget med brus? Åh, det kunne være min redning 

Jeg mener bestemt du må drikke det du vil, kan ikke lige se hvorfor du ikke skulle må det..

I dit tilfælde noget andet slik, hvis man er til det stads..

Anmeld

30. august 2011

2babygirls

Frøken J. skriver:

Tænker jeg vil begynde at pakke tasken til FG, og sidder så og læser diverse debatter herinde om hvad man skal have med.

Men skal, eller skal man ikke, selv have bleer med, eller hvad? Jeg spørger lige jer alle, men især jer der fødte på Skejby, hvad gjorde i? Og hvor mange skal man tage med? En pakke fx?

Og noget andet er.. Jeg vil vildt gerne have et foto af det øjeblik den lille kommer op på maven (forudsat fødslen går som planlagt). Men det er jo også et stort øjeblik for min kæreste, så jeg vil ikke have, at han står og fumler med kameraet i det øjeblik. Men hvem skal så tage billedet? Det er kun ham der skal med.. Vil jordemoderen det, eller? Hun er vel travlt optaget af at rode forneden?

Hej Janne

Jeg fødte jo på skejby sidste år, oog du skal IKKE have bleer med.

Det var vores søde sosu assistent der var kamera kvinde, og synes hun gjorde et godt job. Martin sad jo bag mig så han kunne ikke komme nogen steder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.