Selv medbringe bleer på fødegangen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2011

Mor Christa

Frøken J. skriver:

Jamen altså! Haha Og jeg var total fascineret af den der ble. Tror min kæreste troede jeg var sindssyg! "Jamen SE hvor lille den er!" og "NEJ hvor er det en smart lukning!" Hold kæft man føler sig som en amatør

Tak for svaret! Jeg smider bare lige en pakke i tasken. Sådan nogle newbornbleer fylder jo ikke noget  

hahaha.. Jamen de der bleer dér, ER simpelhen SÅ facinerende og smarte ;D hehe!
Jamen velbekom da Nej, de fylder jo ingen ting ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

Mettemus

Frøken J. skriver:

Tænker jeg vil begynde at pakke tasken til FG, og sidder så og læser diverse debatter herinde om hvad man skal have med.

Men skal, eller skal man ikke, selv have bleer med, eller hvad? Jeg spørger lige jer alle, men især jer der fødte på Skejby, hvad gjorde i? Og hvor mange skal man tage med? En pakke fx?

Og noget andet er.. Jeg vil vildt gerne have et foto af det øjeblik den lille kommer op på maven (forudsat fødslen går som planlagt). Men det er jo også et stort øjeblik for min kæreste, så jeg vil ikke have, at han står og fumler med kameraet i det øjeblik. Men hvem skal så tage billedet? Det er kun ham der skal med.. Vil jordemoderen det, eller? Hun er vel travlt optaget af at rode forneden?

Jeg regner ikke med at de har lavet helt vildt om på noget siden vi lå på Skejby, men dengang var der i hvert fald bleer til både mor og barn til fri afbenyttelse + tøj til den lille.

Anmeld

30. august 2011

Frøken J.

Madam Blå skriver:

Ja, det er rigtigt Det er nu også en fair nok pris med fuld forplejning

Bestemt bestemt.. Måske forældrene vil betale som barselsgave  Jeg ved egentlig ikke.. Vi bor jo ved krydset ved vandtårnet, så det er jo ikke fordi vi er langt væk, hvis der er noget, men jeg ville alligevel være mest tryg ved ikke at komme hjem med det samme, tror jeg

Anmeld

30. august 2011

Frøken J.

SiljasMoar skriver:

Hun blev os meget glad kan ik forestille mig at ha andre med end hende og min mand. Det skal nok blive en god oplevelse for alle hvor lang tid har du tilbage til termin?

Det er jo også stort og intimt på samme tid Jamen jeg er 35+2 i dag, så det er jo i princippet lige straks! Har termin d. 2 oktober. Puha, jeg er spændt Min kæreste har fødseldag d. 30 sep, så jeg håber meget på, at jeg ikke rammer den dato, så han kan beholde sin fødselsdag i fred

Anmeld

30. august 2011

Hailiesmom11

På fødegangen er der bleer, men du skal selv have med på patienthotellet, bare som en lille regel, vi fik vores bleer på patienthotellt men tag med for en sikkerhedsskyld...

Ang billeder aner jeg det ikke, jeg have både min kæreste og min mor med så min mor tog billeder...

Anmeld

30. august 2011

Frøken J.

Mettemus skriver:

Jeg regner ikke med at de har lavet helt vildt om på noget siden vi lå på Skejby, men dengang var der i hvert fald bleer til både mor og barn til fri afbenyttelse + tøj til den lille.

Super, tak for svar  Hvordan var det, du fik kejsersnit, gjorde du ikke? Så er man vel indlagt på en anden måde/længere tid?

Anmeld

30. august 2011

Madam Blå

Frøken J. skriver:

Bestemt bestemt.. Måske forældrene vil betale som barselsgave  Jeg ved egentlig ikke.. Vi bor jo ved krydset ved vandtårnet, så det er jo ikke fordi vi er langt væk, hvis der er noget, men jeg ville alligevel være mest tryg ved ikke at komme hjem med det samme, tror jeg

Det kunne være dejligt, hvis de ville det!

Ja i bor jo tæt på, men kan godt forstå at du ikke er tryg ved at være alene.. Jeg har også spurgt min mor om hun vil være hos os de første par timer - evt det første døgn. Og så kommer jordemoderen jo hjem til mig dagen efter jeg er kommet hjem, da jeg er med i det der projekt Så jeg er helt tryg ved det. Men det havde jeg ikke været hvis det ikke var for min mor og jordemoderen

Anmeld

30. august 2011

Frøken J.

Wulffi89 skriver:

På fødegangen er der bleer, men du skal selv have med på patienthotellet, bare som en lille regel, vi fik vores bleer på patienthotellt men tag med for en sikkerhedsskyld...

Ang billeder aner jeg det ikke, jeg have både min kæreste og min mor med så min mor tog billeder...

Så smider jeg lige pakken i tasken, de fylder jo ikke en masse

Anmeld

30. august 2011

Silja&Noam

Frøken J. skriver:

Det er jo også stort og intimt på samme tid Jamen jeg er 35+2 i dag, så det er jo i princippet lige straks! Har termin d. 2 oktober. Puha, jeg er spændt Min kæreste har fødseldag d. 30 sep, så jeg håber meget på, at jeg ikke rammer den dato, så han kan beholde sin fødselsdag i fred

Uhh så det snart hvor spændende.. Glæder mig til at læse når du har født ja det kan jeg godt forstå, ville heller ik syns det var fedt at dele fødselsdag med mit barn. Han/hun skal ha deres helt egen specielle dag

Anmeld

30. august 2011

Frøken J.

Madam Blå skriver:

Det kunne være dejligt, hvis de ville det!

Ja i bor jo tæt på, men kan godt forstå at du ikke er tryg ved at være alene.. Jeg har også spurgt min mor om hun vil være hos os de første par timer - evt det første døgn. Og så kommer jordemoderen jo hjem til mig dagen efter jeg er kommet hjem, da jeg er med i det der projekt Så jeg er helt tryg ved det. Men det havde jeg ikke været hvis det ikke var for min mor og jordemoderen

Nåh ja for søren, det har jeg godt hørt om. Det er jeg slet ikke blevet tilbudt, men har også talt med en anden fra Århus som er blevet tilbudt. gad vide hvad de vælger det ud fra? Hmm!

Er du blevet tilbudt at deltage i et forskningsprojekt ang. immunsystemet og for tidlig fødsel? Hvor man skal have taget en røvfuld blodprøver, hvis man føder til normal tid, så de kan følge med i ens immunsystem?.. Jeg har sagt ja, så skal vist rende på Skejby sådan 3 gange om ugen for at få taget blod. Brrr!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.