Selv medbringe bleer på fødegangen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2011

Frøken J.

Babyklar skriver:

ved os fik vi bleer ! og der var os bleer på hotellet - hvis alt går som det skal, tror jeg sagtens at dem på stuen ville tag et billede.

Super, tak for svar!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

2babygirls

Frøken J. skriver:

Super fint  Også det med sengetøjet, for det kan jo hurtigt blive snavset, og så kan man ikke lige vaske..

Nemlig.

Fik faktisk først brug for pusletasken da vi skulle hjem, men igen er man ikke til hospitalets tøj kan man jo bruge babys eget.

Madeleine havde lavet små og stort, så det var da rart at hun var i deres tøj.

Anmeld

30. august 2011

Pikku Myy

Frøken J. skriver:

Takker! Vil du prøvea t sende linket igen? Kan ikke åbne det.. 

Jeg ved ikke hvordan man gør så man bare kan trykke på det, men kan du ikke bare copy-paste det? Det virker her hos mig...

Læste lige din liste igennem, og jeg er ret sikker på du ikke behøver tage bind med. Til gengæld ville jeg medbringe en morgenkåbe eller lignende til dig selv

Anmeld

30. august 2011

Frøken J.

Pikku Myy skriver:

Jeg ved ikke hvordan man gør så man bare kan trykke på det, men kan du ikke bare copy-paste det? Det virker her hos mig...

Læste lige din liste igennem, og jeg er ret sikker på du ikke behøver tage bind med. Til gengæld ville jeg medbringe en morgenkåbe eller lignende til dig selv

Jeg kan ikke markere hele dit link, fordi det går ud af tekstboksen, eller hvordan man siger - så der mangler noget tekst  

Anmeld

30. august 2011

Frøken J.

Tina&Martin skriver:

Nemlig.

Fik faktisk først brug for pusletasken da vi skulle hjem, men igen er man ikke til hospitalets tøj kan man jo bruge babys eget.

Madeleine havde lavet små og stort, så det var da rart at hun var i deres tøj.

Jeg tror jeg tager lidt af vores eget med, og så kan hun bruge hospitalets tøj for resten  

Anmeld

30. august 2011

Pikku Myy

Jeg kan ikke markere hele dit link, fordi det går ud af tekstboksen, eller hvordan man siger - så der mangler noget tekst  

Mystisk - det kan jeg...

Hvad hvis jeg gør sådan her?:

http://www.skejby.dk/afdelinger/gyn%C3%A6kologisk-obstetrisk++afdeling+y/skejbybaby/f%C3%B8dsel/patientinformation/hvad+skal+i+have+med

Edit: Det ser ud til at virker

Anmeld

30. august 2011

Frøken J.

Pikku Myy skriver:

Mystisk - det kan jeg...

Hvad hvis jeg gør sådan her?:

http://www.skejby.dk/afdelinger/gyn%C3%A6kologisk-obstetrisk++afdeling+y/skejbybaby/f%C3%B8dsel/patientinformation/hvad+skal+i+have+med

Edit: Det ser ud til at virker

Så virker det! Tak  

Anmeld

30. august 2011

Madam Blå

Frøken J. skriver:

Det kan jeg sagtens følge dig i Jeg tror bare jeg keder mig, så tænkte hvorfor ikke Især når det er så tæt på.. Og de vil gerne refundere mine buspenge, så pyt. Men må hellere begynde at huske mine jerntilskud, hvis de skal tage så mange blodprøver. hehe.. 

Synes også kun det er en god ting Ville gerne selv, men kan ikke overskue det.. Desværre! Ja, det er lidt nemmere, når du ikke bor så langt derfra. Det tager vel 10 min med bussen?

Anmeld

30. august 2011

Moar'en

Hvordan ser denne pakkeliste ud synes i? Autostol og lift og sådan regner jeg emd vores forældre kommer med senere

Pakkeliste til sygehuset

Baby

1 pakke bleer

Tøj til baby

Stofbleer

Vådservietter

Dyne + sengetøj

Vatpinde

Sutter

Mor
Læbepomade

Tenabind til mor

Sutsko

Vandrejournal

Pleje

En rulle blødt toiletpapir

Hårelastik/Hårbøjle/Hårnåle

Badesager

Tandbørste + tandpasta

Håndklæder

Mad/drikke

Snacks til før/efter fødslen

Juicebrikker

Andet

Kamera

Lader til kamera

Kabel til kamera

Lille computer

Mobilt bredbånd

Mobil

Lader til mobil

Småpenge

Underholdning (bøger, blade osv.)

Telefonliste

Dåbsattester

Du behøver ikke tage mobilt bredbånd med, der er internet over alt på skejby, i skal bare henvende jer hosskranken ved patienhotellet (der hvor i får jeres nøgle) og bede om en adgangskode, det er gratis.

Og der er bank på sygehuset, så bare i har dankort med kan i nemt få penge

Anmeld

30. august 2011

132319

Vi havde intet med, men jeg troede jo også bare at vi skulle op til et tjek.

Faktisk fik vi, efter de 12 dage på neo, bleer med hjem da det var lille juleaften og præmaturbleer ikke sådan lige var til at få fat i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.