Selv medbringe bleer på fødegangen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2011

Madam Blå

Frøken J. skriver:

Jo, i morgen Der har jeg også tænkt mig at spørge nærmere.. Synes der var så mange ting jeg ville spørge om, men har glemt at skrive dem ned. Nogle idéer?

1. Hvor længe man får lov at blive efter fødslen
2. HVOR man er henne efter fødslen

Og så har jeg glemt resten  

Jeg har haft glæde af at tale om selve fødslen. Det var rigtig godt at få vendt mine tanker, forestillinger og de ting, som jeg frygter, med en fagperson. Og smertelindringen syne sjeg var et meget uoverskueligt landskab at skulle navigere igennem - så det talte vi også om.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

Silja&Noam

Frøken J. skriver:

Hmm.. Måske skal jeg tage en med for en sikkerhedsskyld (en pakke altså), og så bare lade som om jeg ikke har den med før det bliver absolut nødvendigt. Hehe

Min kæreste vil gerne tage billeder sådan undervejs og bagefter når hun skal vejes og sådan. Jeg har ikke spurgt om når hun skal op på maven, men jeg synes ikke han skal tage billeder der. Det er så stort for ham, og han glæder sig så meget. Det er det første genetiske familiemedlem han møder, da han er adopteret, så jeg vil ikke en gang spørge ham om han vil, for jeg synes han fortjener at nyde det første øjeblik lige så meget som mig

Ha ha ja så gem den til hvis det blir nødvendigt.. Åhh ja det kan jeg godt se. Jeg syns helt bestemt i skal høre jordemoderen ad når i kommer derop. Det kan jo være der er et par ekstra hænder til at tage billeder jeg regner med at tage min gode veninde med denne gang, hun arbejder på et sygehus og ville så gerne opleve en fødsel ud over sine egne to, så hun får da lov at være fotograf

Anmeld

30. august 2011

astridt

Første gang jeg fødte -var det på Viborg Sygehus. De havde bleer både på fødegangen og på patienthotellet, så vi skulle ikke have nogle med selv.

Her anden gang tog vi hjem efter 2 timer, så der fik vi en ble da hun fik tøj på -det var på Holstebro Sygehus -hvor der er en barselgang til første gangs fødende, og der har de bleer til opholdet...

Mvh Astrid

Anmeld

30. august 2011

Frøken J.

SiljasMoar skriver:

Ha ha ja så gem den til hvis det blir nødvendigt.. Åhh ja det kan jeg godt se. Jeg syns helt bestemt i skal høre jordemoderen ad når i kommer derop. Det kan jo være der er et par ekstra hænder til at tage billeder jeg regner med at tage min gode veninde med denne gang, hun arbejder på et sygehus og ville så gerne opleve en fødsel ud over sine egne to, så hun får da lov at være fotograf

Det er super fedt af dig at tilbyde hende  Kan kun forestille mig hvor stor en oplevelse det er at opleve en fødsel som tilskuer

Anmeld

30. august 2011

Madam Blå

Frøken J. skriver:

Det var ikke længe! Patienthotellet, er det ikke noget med man skal betale for at være der? Og er det mon sådan man kan ringe efter hjælp og de kommer over, hvis man ikke kan finde ud af det med baby? Ja, jeg kan jo spørge JM, men hvis nu du havde hørt noget

Ja, din kæreste skal betale for at overnatte. Mener det var et par hundere pr nat. Men hæng mig ikke op på det! Men jov, de har sådan en tråd man kan trække i - og så kommer de rendende

Anmeld

30. august 2011

Frøken J.

astridt skriver:

Første gang jeg fødte -var det på Viborg Sygehus. De havde bleer både på fødegangen og på patienthotellet, så vi skulle ikke have nogle med selv.

Her anden gang tog vi hjem efter 2 timer, så der fik vi en ble da hun fik tøj på -det var på Holstebro Sygehus -hvor der er en barselgang til første gangs fødende, og der har de bleer til opholdet...

Mvh Astrid

Tak for svar 

Anmeld

30. august 2011

Frøken J.

Madam Blå skriver:

Ja, din kæreste skal betale for at overnatte. Mener det var et par hundere pr nat. Men hæng mig ikke op på det! Men jov, de har sådan en tråd man kan trække i - og så kommer de rendende

Har lige kigget derinde, det er 250 kroner pr. nat inkl. morgenbuffet for de herrer

Anmeld

30. august 2011

Frøken J.

MissChrista skriver:

!!!! Ej, det tror jeg faktisk også at jeg gjorde dengang jeg endnu ikke havde født. Mener jeg skiftee på en gammel babyborn haha..
men ja - de er simpelthen SÅ søde alle sammen. De hjælper virkelig én, også selvom det er nogle dumme spørgsmål, som hvor stramt skal bleen sidde osv osv. Ja - det er super, at man lige får det vist. Jeg anede ikke hvordan man satte sådan en ble der på! hehe
Men tror du skal regne med der er bleer. ´Men hvis du vil være på den sikre side, så tag nogle stykker med, og ellers må mutti hente nogle for jer
Vi var kun på sygehuset 1½ dag, så vi havde på ingen måde brug for 27 bleer

Jamen altså! Haha Og jeg var total fascineret af den der ble. Tror min kæreste troede jeg var sindssyg! "Jamen SE hvor lille den er!" og "NEJ hvor er det en smart lukning!" Hold kæft man føler sig som en amatør

Tak for svaret! Jeg smider bare lige en pakke i tasken. Sådan nogle newbornbleer fylder jo ikke noget  

Anmeld

30. august 2011

Madam Blå

Frøken J. skriver:

Har lige kigget derinde, det er 250 kroner pr. nat inkl. morgenbuffet for de herrer

Ja, det er rigtigt Det er nu også en fair nok pris med fuld forplejning

Anmeld

30. august 2011

Silja&Noam

Frøken J. skriver:

Det er super fedt af dig at tilbyde hende  Kan kun forestille mig hvor stor en oplevelse det er at opleve en fødsel som tilskuer

Hun blev os meget glad kan ik forestille mig at ha andre med end hende og min mand. Det skal nok blive en god oplevelse for alle hvor lang tid har du tilbage til termin?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.