Hvis Wilma får en søster????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

misslea

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Haha ja det tænkte jeg nok du ville synes griner... Ja synes osse de to navne er MEGA lækre smiler..

2 år lyder osse fornuftigt Der er 2½ år mellem mine de to ældste

Okay!! Ja tænker at der gerne måtte være 2½-max 3½ år imellem dem... så ville det være helt perfekt...

Har det været fint med 2½ år imellem dem så?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Steph_Laurits

Maggieh skriver:

Hvad med, Viola Alma?? det synes jeg da lyder SUPER sødt, og passer meeget godt sammen  

Jeg kan RIGTIG godt lide navnene Viola og Mynthe   

Klinger det ikke bedre med Alma Viola?

Det stemmer jeg ihvert fald for

Anmeld

29. august 2011

Dansker I Holland

misslea skriver:

Okay!! Ja tænker at der gerne måtte være 2½-max 3½ år imellem dem... så ville det være helt perfekt...

Har det været fint med 2½ år imellem dem så?

Jaa det har været super fint med den aldersforskel synes jeg Michelle var dog lidt jaloux da hun skulle dele sin mor så hun var ikke super begejstret i starten for Sidse ggg...

Anmeld

29. august 2011

Sphynxlover

Wilma og Alma klinger ret godt

Anmeld

29. august 2011

Magsen

StephanieJ skriver:

Klinger det ikke bedre med Alma Viola?

Det stemmer jeg ihvert fald for

jooo helt sikkert :p  

Anmeld

29. august 2011

MissTooze

Jeg synes Viola er er SÅ fint!

Anmeld

29. august 2011

Magsen

misslea skriver:

Uuuhhh.... jamen jeg er SÅ klar til én mere.... altså om et års tid eller noget... hihi!!! Men meget kan selvfølgelig nå at ændre sig....!!

Tjaa... jeg tror nu det er meget forskelligt, hvornår man blir klar til én mere...! Det kan selvfølgelig godt hænge sammen med, at du blev mor som ret ung, men der er jo også mange andre, som venter en del år med nr. 2  

omg, måske jeg vil have en lille ny om en 15 års tid :p !! ej jeg ved det ikke, meget kan ske .. men som jeg ser min fremtid, ser jeg IHVERTFALD ikke noget baby med i den

hmm tjah .. men nu hvor jeg tænker over det er det faktisk meeeget typisk unge mødre, at få flere børn - tidligt 

Anmeld

29. august 2011

misslea

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Jaa det har været super fint med den aldersforskel synes jeg Michelle var dog lidt jaloux da hun skulle dele sin mor så hun var ikke super begejstret i starten for Sidse ggg...

hehe... ja - det er jo også det, der er min bekymring! Omvendt tænker jeg, at jalouxi sagtens kan komme selvbarn storesøster/bror er ældre end 2½!

Min søsters børn er der 2 år imellem, og det har været SÅ godt for dem... så mon ikke, det er meget individuelt??

Anmeld

29. august 2011

misslea

MissTooze skriver:

Jeg synes Viola er er SÅ fint!

NEMMERLI

Anmeld

29. august 2011

Dansker I Holland

misslea skriver:

hehe... ja - det er jo også det, der er min bekymring! Omvendt tænker jeg, at jalouxi sagtens kan komme selvbarn storesøster/bror er ældre end 2½!

Min søsters børn er der 2 år imellem, og det har været SÅ godt for dem... så mon ikke, det er meget individuelt??

Jooo det er nok meget forskelligt det var osse bare lige et eksempel og for at gøre dig opmærksom hehe... Men uanset hvad, så ville det klæde Wilma med en lækker lillesøster/bror

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.