Hvis Wilma får en søster????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

misslea

isabellamor skriver:

hvad så hvis hun får en bror?

Hihi... ja så er vi jo på den...

Ej.... dengang vi ikke vidste, om Wilma var en dreng eller pige, der snakkede vi om disse navne:

Alvin

Tjalfe

Alfred

Conrad

Willum

Storm

Snorre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

missspidsmund

jeg elsker Alma og Agnes..

Det er nogle af de navne vi også roder med..

Anmeld

29. august 2011

Magsen

misslea skriver:

jaaaah.... det lyder faktisk også rigtig SØDT!!!

Ååhh altså... godt vi ikke skal beslutte os endnu!!! Hihi!!!

jaa ik 

er du nu også sikker på du ikke skjuler noget for os, og at i faktisk SKAL til at beslutte jer snart ?? 

Anmeld

29. august 2011

Isabella_mor

misslea skriver:

Hihi... ja så er vi jo på den...

Ej.... dengang vi ikke vidste, om Wilma var en dreng eller pige, der snakkede vi om disse navne:

Alvin

Tjalfe

Alfred

Conrad

Willum

Storm

Snorre

årrhh snorre er så fedt et navn...

Anmeld

29. august 2011

misslea

Maggieh skriver:

jaa ik 

er du nu også sikker på du ikke skjuler noget for os, og at i faktisk SKAL til at beslutte jer snart ?? 

Hihi.... tjaaa, man ved jo aldrig

Ej.... vi venter nok lige et års tid endnu...!! Jeg vil gerne lige have lidt tid på arbejdet!! Jeg blev gravid lige inden jeg var færdig med min bachelor, og arbejde derfor kun knapt ½ år inden jeg gik på barsel!!! Så jeg føler, at jeg skylder mit arbejde at komme tilbage i mere end ½ mdr. denne gang... hahah

Anmeld

29. august 2011

Dansker I Holland

misslea skriver:

....... en dag!!!

Hvad skal hun så hedde???

Vi vil jo MEGET gerne have en lille fis mere, så vi kan ikke lade være med at snakke lidt om navne...!

Martin er helt vild med navnet

ALMA.... men er det for tæt på Wilma, eller er det fedt??? Jeg kan ikke helt finde ud af det nemlig!!! Jeg er nemlig VILD med navnet i sig selv!!!

Et andet navn vi er ret vilde med er

VIOLA.... hvad sir' I til det???

Og så har jeg lige sat et par andre lækre navne på listen, som kunne være en mulighed...

stem løs!!!

Hvad passer med Wilma Elvira???

Den næste skal også have to navne, så kombiner dem endelig, eller kom med HELT andre navne....

Jeg selv er MEGET vild med Viola Agnes (mine oldemødre hed Viola og Agnes )

Hej søde Jamen jeg har stemt på Viola og Fiona, godt nok ikke i den rækkefølge griner.. Men jeg er ret vild med navnet Viola Men hvad der skal på af nr 2 navn den kan jeg ikke lige regne ud hehe... Hvor gammel synes du at Wilma skal være før hun bliver storesøster?

Anmeld

29. august 2011

Magsen

misslea skriver:

Hihi.... tjaaa, man ved jo aldrig

Ej.... vi venter nok lige et års tid endnu...!! Jeg vil gerne lige have lidt tid på arbejdet!! Jeg blev gravid lige inden jeg var færdig med min bachelor, og arbejde derfor kun knapt ½ år inden jeg gik på barsel!!! Så jeg føler, at jeg skylder mit arbejde at komme tilbage i mere end ½ mdr. denne gang... hahah

årh ja okej, det kan jeg så godt forstå hehe 

eeej, jeg kan slet ikke forstå alle jer babysyge mennesker herinde, måske er det fordi jeg er så ung :p hehe 

jeg har bare SLEEEEEET ikke lyst til at blive gravid igen, overhovedet !!!!! :p

Anmeld

29. august 2011

misslea

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Hej søde Jamen jeg har stemt på Viola og Fiona, godt nok ikke i den rækkefølge griner.. Men jeg er ret vild med navnet Viola Men hvad der skal på af nr 2 navn den kan jeg ikke lige regne ud hehe... Hvor gammel synes du at Wilma skal være før hun bliver storesøster?

Hahah.... Viola Fiona..... det er måske lige sjovt nok!!! Men ja - hver for sig er de LÆKRE!!!!

Hmm... tja, altså vi har snakket om at starte nyt projekt, når Wilma er knapt 2 år.... og så afhænger det jo lidt af, hvor lang tid, der går

Anmeld

29. august 2011

misslea

Maggieh skriver:

årh ja okej, det kan jeg så godt forstå hehe 

eeej, jeg kan slet ikke forstå alle jer babysyge mennesker herinde, måske er det fordi jeg er så ung :p hehe 

jeg har bare SLEEEEEET ikke lyst til at blive gravid igen, overhovedet !!!!! :p

Uuuhhh.... jamen jeg er SÅ klar til én mere.... altså om et års tid eller noget... hihi!!! Men meget kan selvfølgelig nå at ændre sig....!!

Tjaa... jeg tror nu det er meget forskelligt, hvornår man blir klar til én mere...! Det kan selvfølgelig godt hænge sammen med, at du blev mor som ret ung, men der er jo også mange andre, som venter en del år med nr. 2  

Anmeld

29. august 2011

Dansker I Holland

misslea skriver:

Hahah.... Viola Fiona..... det er måske lige sjovt nok!!! Men ja - hver for sig er de LÆKRE!!!!

Hmm... tja, altså vi har snakket om at starte nyt projekt, når Wilma er knapt 2 år.... og så afhænger det jo lidt af, hvor lang tid, der går

Haha ja det tænkte jeg nok du ville synes griner... Ja synes osse de to navne er MEGA lækre smiler..

2 år lyder osse fornuftigt Der er 2½ år mellem mine de to ældste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.