Hvis Wilma får en søster????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

Moar2011

misslea skriver:

Hihi... hvor sjovt!!!!

Jaaah Agnes er et SKØNT navn... og vi ku godt finde på at bruge det som mellemnavn...!!!

ALFRIDA har vi faktisk også talt om.... det passer RET godt til Wilma.... det er begge sådan nogle "frække" buller-basse navne, og det ELSKER jeg!!!

Uuhh jamen drengenavne er jo straks MEGET sværre..... men inden vi vidste at Wilma blev en pige (sådan helt officielt i hvert fald) talte vi lidt om disse navne:

Alvin

Tjalfe

Alfred

Willum

Conrad

Storm

Snorre

storm  I like hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

misslea

Babyklar skriver:

storm  I like hihi

hih jaaaah

Anmeld

29. august 2011

misslea

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Jooo det er nok meget forskelligt det var osse bare lige et eksempel og for at gøre dig opmærksom hehe... Men uanset hvad, så ville det klæde Wilma med en lækker lillesøster/bror

jaaaah!!! Og det SKAL hun også have!! UDEN TVIVL!!!!!

Anmeld

29. august 2011

Dansker I Holland

misslea skriver:

jaaaah!!! Og det SKAL hun også have!! UDEN TVIVL!!!!!

Anmeld

29. august 2011

Moar2011

hva med Lilje eller Catalina

Anmeld

29. august 2011

Moar2011

misslea skriver:

hih jaaaah

personligt synes jeg der er så meget styrke i det navn

Anmeld

29. august 2011

misslea

Babyklar skriver:

hva med Lilje eller Catalina

det er søde navne.....  Men de er lidt for "fine" til sådan nogle bullerbasser, som vi åbenbart laver!!! Hihi....

Wilma er en SEJ tøs, som vil frem i verden! Hun kan selv og VIL selv, og der ikke noget, der kan slå hende ud!!! Hun lærte at gå den dag hun blev 10 mdr, og siden har der bare været fuld knald fremad.... jøsses!!! Hihi

Når jeg tænker på de to navne, du nævner, så er det nogle mere blide og rolige piger, som bærer sådan nogle navne....!!

Ved ikk, om det overhovedet gir mening... hihi

Anmeld

29. august 2011

Moar2011

misslea skriver:

det er søde navne.....  Men de er lidt for "fine" til sådan nogle bullerbasser, som vi åbenbart laver!!! Hihi....

Wilma er en SEJ tøs, som vil frem i verden! Hun kan selv og VIL selv, og der ikke noget, der kan slå hende ud!!! Hun lærte at gå den dag hun blev 10 mdr, og siden har der bare været fuld knald fremad.... jøsses!!! Hihi

Når jeg tænker på de to navne, du nævner, så er det nogle mere blide og rolige piger, som bærer sådan nogle navne....!!

Ved ikk, om det overhovedet gir mening... hihi

jow nu hvor du siger det go forklarning .

Anmeld

30. august 2011

misslea

Babyklar skriver:

jow nu hvor du siger det go forklarning .

Anmeld

30. august 2011

Muhmi

Fiona

Alma

Viola

De synes jeg passer bedst til Wilma.... Derfor har jeg stemt alle tre... Synes dog at Fiona passer bedst....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.