Hvis Wilma får en søster????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2011

patella

Har stemt Viola Syns det passer vildt godt sammen med Wilma. Men kan ikke lide Alma sammen med Wilma - det er alt for tæt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

Sofia

Viola, Alma eller Carla - jeg synes Alma er for tæt på Wilma! Hvad med drengenavne, hvad tænker I der?

Anmeld

4. september 2011

BellaCiinea

misslea skriver:

....... en dag!!!

Hvad skal hun så hedde???

Vi vil jo MEGET gerne have en lille fis mere, så vi kan ikke lade være med at snakke lidt om navne...!

Martin er helt vild med navnet

ALMA.... men er det for tæt på Wilma, eller er det fedt??? Jeg kan ikke helt finde ud af det nemlig!!! Jeg er nemlig VILD med navnet i sig selv!!!

Et andet navn vi er ret vilde med er

VIOLA.... hvad sir' I til det???

Og så har jeg lige sat et par andre lækre navne på listen, som kunne være en mulighed...

stem løs!!!

Hvad passer med Wilma Elvira???

Den næste skal også have to navne, så kombiner dem endelig, eller kom med HELT andre navne....

Jeg selv er MEGET vild med Viola Agnes (mine oldemødre hed Viola og Agnes )

Har stemt Viola og Fiona

Sys de passer bedst med Wilma =)

Anmeld

4. september 2011

Violamusensmor

misslea skriver:

....... en dag!!!

Vi vil jo MEGET gerne have en lille fis mere, så vi kan ikke lade være med at snakke lidt om navne...!

ALMA.... men er det for tæt på Wilma, eller er det fedt??? Jeg kan ikke helt finde ud af det nemlig!!! Jeg er nemlig VILD med navnet i sig selv!!!

Og så har jeg lige sat et par andre lækre navne på listen, som kunne være en mulighed...

stem løs!!!

Den næste skal også have to navne, så kombiner dem endelig, eller kom med HELT andre navne....

HELT klart Viola Jeg ELSSKER navnet Wilma og får jeg nogensinde en pige til, skal det være en Wilma. Det er STEN sikkert. Og jeg har en Viola i forvejen og synes de to navne er SÅ fine sammen

Anmeld

6. september 2011

misslea

Sofia skriver:

Viola, Alma eller Carla - jeg synes Alma er for tæt på Wilma! Hvad med drengenavne, hvad tænker I der?

Iiihh jamen drengenavnene er jo straks værre Da vi ventede Wilma snakkede vi om:AlvinAlfredConradTjalfeStormSnorreOttoWillum

Anmeld

6. september 2011

misslea

Violamusensmor skriver:

HELT klart Viola Jeg ELSSKER navnet Wilma og får jeg nogensinde en pige til, skal det være en Wilma. Det er STEN sikkert. Og jeg har en Viola i forvejen og synes de to navne er SÅ fine sammen

Hihi hvor sjovt!!!! Uuhh jeg elsker også de to navne... Og Viola står helt klart også øverst på listen... Men der kan jo ske meget endnu, og måske får vi slet ikk en pige mere

Anmeld

6. september 2011

Sofia

misslea skriver:

Iiihh jamen drengenavnene er jo straks værre Da vi ventede Wilma snakkede vi om:AlvinAlfredConradTjalfeStormSnorreOttoWillum

så stemmer jeg for Alfred - sådan en lille gut har jeg nemlig

Anmeld

6. september 2011

emsaroto

Agnes eller Alma ville jeg sige

Anmeld

8. september 2011

Mulse-mor

misslea skriver:

....... en dag!!!

stem løs!!!

Jeg synes Wilma og Alma passer rigtig godt sammen

Anmeld

8. september 2011

HeidiØ

Fiona er virkelig et godt navn!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.