Hvis Wilma får en søster????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

Frøken J.

misslea skriver:

....... en dag!!!

Hvad skal hun så hedde???

Vi vil jo MEGET gerne have en lille fis mere, så vi kan ikke lade være med at snakke lidt om navne...!

Martin er helt vild med navnet

ALMA.... men er det for tæt på Wilma, eller er det fedt??? Jeg kan ikke helt finde ud af det nemlig!!! Jeg er nemlig VILD med navnet i sig selv!!!

Et andet navn vi er ret vilde med er

VIOLA.... hvad sir' I til det???

Og så har jeg lige sat et par andre lækre navne på listen, som kunne være en mulighed...

stem løs!!!

Hvad passer med Wilma Elvira???

Den næste skal også have to navne, så kombiner dem endelig, eller kom med HELT andre navne....

Jeg selv er MEGET vild med Viola Agnes (mine oldemødre hed Viola og Agnes )

Viola  Et af de navne jeg havde i toppen, som kæresten ikke gik med til  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Faith

Helt klart Alma eller Smilla! Synes det er fantastiske pigenavne.

Anmeld

29. august 2011

misslea

Tina&Martin skriver:

Har stemt viola og agnes da jeg synes de passer bedst til Wilma..

Og Lea.... Du er SÅ skruk haha

JAAAAAH Viola er SÅ skøønt!!!! Og gerne sammen med Agnes... hihi!!!

Og ja Tina.... må jo nok indrømme, at mine dejlige Wilma får lysten frem i mig til én mere MEGET snart!!!!

Meeeen.... vi tager lige en slapper det næste års tid, og så må vi se, hvad der sker....

Anmeld

29. august 2011

misslea

Frøken J. skriver:

Viola  Et af de navne jeg havde i toppen, som kæresten ikke gik med til  

Uuhhh.... ja - det er bare et HERLIGT navn.... jeg EEELSKER det!!! Og så gør det jo ikke mindre skønt, at min oldemor hed det!!!

Anmeld

29. august 2011

millesofie

misslea skriver:

....... en dag!!!

Hvad skal hun så hedde???

Vi vil jo MEGET gerne have en lille fis mere, så vi kan ikke lade være med at snakke lidt om navne...!

Martin er helt vild med navnet

ALMA.... men er det for tæt på Wilma, eller er det fedt??? Jeg kan ikke helt finde ud af det nemlig!!! Jeg er nemlig VILD med navnet i sig selv!!!

Et andet navn vi er ret vilde med er

VIOLA.... hvad sir' I til det???

Og så har jeg lige sat et par andre lækre navne på listen, som kunne være en mulighed...

stem løs!!!

Hvad passer med Wilma Elvira???

Den næste skal også have to navne, så kombiner dem endelig, eller kom med HELT andre navne....

Jeg selv er MEGET vild med Viola Agnes (mine oldemødre hed Viola og Agnes )

Mynthe Viola

eller

Mynthe Agate

Anmeld

29. august 2011

2babygirls

misslea skriver:

JAAAAAH Viola er SÅ skøønt!!!! Og gerne sammen med Agnes... hihi!!!

Og ja Tina.... må jo nok indrømme, at mine dejlige Wilma får lysten frem i mig til én mere MEGET snart!!!!

Meeeen.... vi tager lige en slapper det næste års tid, og så må vi se, hvad der sker....

Hi hi hi hi.... Glæder mig også for vildt til næste baby making, men vi venter også pænt til sommer næste år. Skal lige nye min lille fis lidt endnu, som er blevet fars pige med stort F, suk!!!

Anmeld

29. august 2011

Frøken J.

misslea skriver:

Uuhhh.... ja - det er bare et HERLIGT navn.... jeg EEELSKER det!!! Og så gør det jo ikke mindre skønt, at min oldemor hed det!!!

Det er perfekt! Og det går også virkelig godt sammen med Wilma, synes jeg  

Anmeld

29. august 2011

misslea

Faith skriver:

Helt klart Alma eller Smilla! Synes det er fantastiske pigenavne.

Min mand stemmer jo for Alma.... det er ham, der har "fundet på navnet"!!! Men er det for tæt på Wilma??? eller er det bare sødt, at det passer lidt sammen???

kan ikke helt finde ud af det nemlig...

Anmeld

29. august 2011

FrkT

Jeg har stemt Carla, da jeg synes det KLART er det der passer bedst til Wilma, og også bare er super sødt i sig selv.

Synes SLET IKKE Viola passer til Wilma, og Alma og Wilma bliver for kludder-mudder-agtigt, hehe...

Anmeld

29. august 2011

misslea

Frøken J. skriver:

Det er perfekt! Og det går også virkelig godt sammen med Wilma, synes jeg  

NEMLIG!!!! Og guuuud manner.... det lyder som gadens frækkeste søstre... Wilma og Viola... hahah

Men nu må vi se.... måske blir det til en lillebror istedet, og så skal vi jo tænke i HELT andre baner, og skifte vores lilla tema FULDSTÆNDIG ud.... heheh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.