Hvis Wilma får en søster????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

misslea

FrkT skriver:

Jeg har stemt Carla, da jeg synes det KLART er det der passer bedst til Wilma, og også bare er super sødt i sig selv.

Synes SLET IKKE Viola passer til Wilma, og Alma og Wilma bliver for kludder-mudder-agtigt, hehe...

Jeg synes også, at Carla er et FEDT navn.... og ja, det passer sååå godt sammen med Wilma!!!

Men hvorfor passer Viola ikke??? Synes det er SÅ fint sammen nemlig!! Så er bare nysgerrig... måske du "ser" noget i navnet, som jeg ikke gør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

FrkT

Jeg synes også, at Carla er et FEDT navn.... og ja, det passer sååå godt sammen med Wilma!!!

Men hvorfor passer Viola ikke??? Synes det er SÅ fint sammen nemlig!! Så er bare nysgerrig... måske du "ser" noget i navnet, som jeg ikke gør

Jamen for det første bryder jeg mig ikke om at søskende har navne med samme lyd, altså "vi/wi"-lyden i dette tilfælde. Og for det andet kan jeg ikke lide at man bruger forskelligt bogstav til samme ordlyd i en søskendeflok, altså her er det V og W. Kender fx tre søstre der hedder Louise, Charlotte og Jeanette. Allesammen s-lyden bare med henholdsvis s, c og j som bogstaverne der giver den samme lyd. Hvis det giver mening? 

Men det er MIG der har det sådan.... husk det!  Jeg ville fx heller aldrig have flere børn med samme forbogstav, altså Alexander og Anna fx, aldrig!  Men jeg er også sær 

Og ja, Carla er super sødt..... det var også på min liste tidligere, men den er manden desværre ikke med på, så jeg måtte slette det igen, øv bøv.

Anmeld

29. august 2011

misslea

FrkT skriver:

Jamen for det første bryder jeg mig ikke om at søskende har navne med samme lyd, altså "vi/wi"-lyden i dette tilfælde. Og for det andet kan jeg ikke lide at man bruger forskelligt bogstav til samme ordlyd i en søskendeflok, altså her er det V og W. Kender fx tre søstre der hedder Louise, Charlotte og Jeanette. Allesammen s-lyden bare med henholdsvis s, c og j som bogstaverne der giver den samme lyd. Hvis det giver mening? 

Men det er MIG der har det sådan.... husk det!  Jeg ville fx heller aldrig have flere børn med samme forbogstav, altså Alexander og Anna fx, aldrig!  Men jeg er også sær 

Og ja, Carla er super sødt..... det var også på min liste tidligere, men den er manden desværre ikke med på, så jeg måtte slette det igen, øv bøv.

Okay.... jamen jeg forstår virkelig godt din pointe!!!

Jeg er bare SÅ skide hamrende vild med Viola-navnet, og ville elske at kalde en evt. kommende datter det!!!

Men omvendt er de andre navne også SKØNNE!!!! Godt der ikke er en baby i mavsen endnu... vi kan jo nå at blive klogere... hihi

Anmeld

29. august 2011

Isabella_mor

syntes wilma passer godt til fiona el viola..

Anmeld

29. august 2011

Clisolka

Viola har jeg stemt - jeg synes det er så sødt 

Anmeld

29. august 2011

Saram

Filuca skriver:

Jeg har stemt Fiona - synes det er et rigtig sødt navn, og det passer godt sammen med Wilma... Hvis hun skal lave dobbeltnavn, syntes jeg Fiona Mynt(h)e er sødt - dog ville jeg stave det uden h'et

Er SÅ enig med dig ! 

Elsker navnet Mynte og Fiona er såå sødt!

// Sara Alrø, som er stolt af at være mor til lille Filuca Nora. 

Anmeld

29. august 2011

Magsen

Hvad med, Viola Alma?? det synes jeg da lyder SUPER sødt, og passer meeget godt sammen  

Jeg kan RIGTIG godt lide navnene Viola og Mynthe   

Anmeld

29. august 2011

misslea

isabellamor skriver:

syntes wilma passer godt til fiona el viola..

Anmeld

29. august 2011

misslea

Maggieh skriver:

Hvad med, Viola Alma?? det synes jeg da lyder SUPER sødt, og passer meeget godt sammen  

Jeg kan RIGTIG godt lide navnene Viola og Mynthe   

jaaaah.... det lyder faktisk også rigtig SØDT!!!

Ååhh altså... godt vi ikke skal beslutte os endnu!!! Hihi!!!

Anmeld

29. august 2011

Isabella_mor

misslea skriver:

hvad så hvis hun får en bror?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.