Det er også normalt at folk der er influenzaramte har ondt i hele kroppen,har svedture,kaster op,kvalme,er svimle osv. Dette er naturligt for den sygdom der medføre de symtomer. Mange gravide lever i en 9 måneders influenza med bækkenløsning tilmed. Graviditet KAN være en sygdom og forståelesen for dette burde være mere udbredt. Ligesåvel som man har ret til at glæde sig har man ret til at beklage sig. Folk der er forkølede beklager sig. Et menneske der tilmed skaber liv,har hormonforandringer og evt lever i en 9 mdrs influenza har al ret i verdenen til at beklage sig hvis hun har lyst. Alene det pres der ligger i sætningen "Graviditet er ikke en sygdom,du skal bare tage dig sammen" er enormt stort for den kvinde hvor graviditeten ER blevet en sygdom. Ingen kan fortælle mig at jeg er rask og i tiptop stand hvis jeg ligger med hovedet i kummen og kaster op flere gange dagligt ,samt at jeg lider af konstant kvalme der giver mig vand i øjnene,at jeg er så træt af opkastningerne at jeg nogle dage hellere ville dø end at genneføre gravidteten når jeg skal høre på at min helbredstilstand ikke er en sygdom. Jeg skal bare tage mig sammen. Jeg tager min graviditet med både det sure og det søde og min omgangskreds og familie lytter både til mine beklagelser og glæder. Alt andet lyder underligt for mig. Jeg håber for dig TS at du snart går på barsel eller bliver sygmeldt den sidste tid inden din barsel så du kan koncentere dig om den glæde der er lige på trapperne.
Bag skyerne er himlen altid blå
-Det kan være svært at forstå hvis man ikke kan se dem.
Man skal nok få øje på den blå himmel,men det er et must at skyerne flytter sig først.
God bedring 
Anmeld