"Graviditet er ikke en sygdom"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2011

Mira0911

Jeg har været sygemeldt begge graviditeter, led jeg så meget af opkast og kvalme og bøvler stadig med det... 

Har ikke direkte fået sådan en kommentar... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

TaAsJu

Anonym skriver:

Det er heller ikke fordi jeg har brug for selvmelidenhed, for jeg er klar over at det er ikke nogen dans på roser at være gravid Men jeg kommer på arbejde hver eneste dag, jeg passer mit arbejde hver dag, og jeg kommer også hver dag indtil de slæber mig herfra (eller jeg går på barsel), så jeg forstår ik folks behov for at "nedgøre" mig, når jeg så ømmer mig lidt engang imellem... jeg er her trods alt

Tager hatten af for dig.. men som en skriver så er det nok som regl de kvinder der har haft en god graviditet der kommer med den sætning..

Jeg får den også tit smidt i hovdet... Jeg fik den enda fra en læge, som mente jeg skulle bide svimmelhed opkast og besvimelse i mig istedet for at tage en halv søsyg pille... havde jeg været hans kone.. JA men det er jeg ikke.... Jeg slæbte mig også på arbejde hver dag. nu læser jeg hjemme fra og priser mig lykkelig for det.. har så meget mere energi

Så tænk at dem der siger det bare har haft det for nemt da de var/ er gravide...

Og god bedring.. her inde må man altid gerne sige man har ondt..

Anmeld

26. august 2011

merle2010

ved du hvad, FUCK de mennesker der siger sådan

jeg led af det sjældne hyperemesis gravidarum, som rammer 0 - 1 % af alle gravide... det betyder mange opkastninger om dagen og EKSTREM kvalme..

jeg tabte mig 15 kg da jeg var gravid og var indlagt 3 gange pågrund af væskemangel..

så dem der går igennem en graviditet uden gener, skal sku bare være glade for at de er heldige...

jeg kunne på INGEN måde nyde min graviditet da det var det rene helvede..

jeg hørte den sætning få gange, og det hørte hurtigt op da jeg havde været indlagt 1 gang og fået væske i drop og sondemad for at være i live...

BOO YA...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.