Er det mon ikke dem, der ikke har prøvet at have meget ondt i deres graviditet der siger sådan?
Jeg var igennem et behandligsforløb, for at få min søn, havde en MA inden graviditeten med ham, havde frygtelig kvalme i 4 mdr., og omkring uge 15 startede bækkenløsningen. Derudover havde jeg kløe, sukkersyge og mange andre ting, og det ville jeg altså have lov at brokke mig over. (Blev nok lidt provokeret af svaret fra L.J.L, bare fordi man har mistet eller svært ved at få børn, bider man ikke alt ubehaget i sig)
Jeg gik på arbejde hver anden dag, da jeg ikke kunne holde til det 2 dage i træk, og jeg beklagede mig altså også. Har man ondt, så har man ondt.
Men ja, nogen bruger det desværre som en undskyldning for at få en tidlig barsel.
F.eks. var én af min kærestes kolleger gravid samtidig med mig, og blev tit hjemme pga. bækkensmerter, og endte med en sygemelding.
Som han forarget sagde, så havde hun ikke specielt ondt, når hun nærmest løb hen ad gangen, når hun havde fri, gik helt normalt osv. Han var vant til at se på mig, som vraltede afsted i slow motion, og så betvivler man jo godt nok at den anden kvinde virkelig har så ondt som hun siger.
Anmeld