ValentinaL skriver:
Oftest så alle der er kristiske er dem der har prøvet forskellige kurer, og kaster skylden på produktet frem for en selv. I ved med sikkerhed at passer man de anbefalninger, så taber man sig også og gøres det rigtigt, vedligeholdes ens vægt ! (derfor er der en vejleder forbundet til produktet, netop for det ikke skulle ske)
Det er sådan for tiden at gå noget galt nu om dage, så vil man ikke pålægge sig selv skylden, man kaster skylden til produkterne, for folk skal jo helst ikke vide at man ikke lige holdte de anbefalninger der blev givet.
Men nej, jeg siger skam ikke man skal LEVE af pulveret, gjorde jeg skam heller ikke. Alt efter hvor meget man vil tabe sig jo mere pulver skal tages, altså enten til morgenmad, eller bpde morgenmad og frokost, og så spiser man ellers sin normale aftensmad.
Hvor er det dog en udokumenteret påstand, som frastøder alle logiske og rationelle argumenter. "Ej, men hvis du er kritisk, så er det fordi du selv ikke kunne tabe dig på det" - Øh nej! Jeg tabte 20 kilo på 5 måneder vha. almindelig sund kost, kalorienedskæring og et skvat motion. Jeg har ikke, og kunne ikke drømme om, brugt pulver. Det er unødvendigt at vænne kroppen til den slags, når man kan tabe sig hurtigt på almindelig sund kost, som man så rent faktisk kan bruge alligevel.
Så nej, jeg er ikke kritisk, fordi jeg ikke har haft held med Herbalife. Jeg har end ikke prøvet det, for det var ikke nødvendigt! Og det er DYBT problematisk at du, som konsulent, fremlægger det som om, at det er dét man skal bruge, hvis man SERIØST vil tabe sig, og at det jo bare er aaaaalt for dyrt at tabe sig ved almindelig sund kost. Der mister jeg respekten, hvis du seriøst er sundhedsvejleder. Enhver diætist, sundhedsvejleder osv. vil i første omgang anbefale folk at omlægge kosten til en sund, kalorielet livsstil. Du fremlægger det som om, at dén løsning - den helt optimale - er total problematisk, og DERFOR er jeg kritisk
Anmeld