Kvinder der SERIØST vil tabe sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2011

aarhusmor

Moar'en skriver:

Er jeg den eneste der elsker "vejledningerne" til slankepulver? Altså det faktum at man skal tage dette pulver/pille og så spise sund varieret og dyrke motion . Altså hvis jeg spiset sund, varieret og dyrkede motion ville jeg sgu da tabe mig uanset om jeg tog pillen eller ej, haha Elsker det

Jeg tror ikke på det, og som flere skriver så går det jo galt når man så stopper med det, har aldrig selv prøvet, og vil heller ikke

hehe nej du er ikke den eneste. Man skal lægge livsstilen om for at pulver virker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

Moar'en

aarhusmor skriver:

hehe nej du er ikke den eneste. Man skal lægge livsstilen om for at pulver virker

ja det er noget af et mirakel det virker

haha

Anmeld

19. august 2011

Frøken J.

ValentinaL skriver:

Oftest så alle der er kristiske er dem der har prøvet forskellige kurer, og kaster skylden på produktet frem for en selv. I ved med sikkerhed at passer man de anbefalninger, så taber man sig også og gøres det rigtigt, vedligeholdes ens vægt ! (derfor er der en vejleder forbundet til produktet, netop for det ikke skulle ske) 

Det er sådan for tiden at gå noget galt nu om dage, så vil man ikke pålægge sig selv skylden, man kaster skylden til produkterne, for folk skal jo helst ikke vide at man ikke lige holdte de anbefalninger der blev givet.

Men nej, jeg siger skam ikke man skal LEVE af pulveret, gjorde jeg skam heller ikke. Alt efter hvor meget man vil tabe sig jo mere pulver skal tages, altså enten til morgenmad, eller bpde morgenmad og frokost, og så spiser man ellers sin normale aftensmad. 

Hvor er det dog en udokumenteret påstand, som frastøder alle logiske og rationelle argumenter. "Ej, men hvis du er kritisk, så er det fordi du selv ikke kunne tabe dig på det" - Øh nej! Jeg tabte 20 kilo på 5 måneder vha. almindelig sund kost, kalorienedskæring og et skvat motion. Jeg har ikke, og kunne ikke drømme om, brugt pulver. Det er unødvendigt at vænne kroppen til den slags, når man kan tabe sig hurtigt på almindelig sund kost, som man så rent faktisk kan bruge alligevel.

Så nej, jeg er ikke kritisk, fordi jeg ikke har haft held med Herbalife. Jeg har end ikke prøvet det, for det var ikke nødvendigt! Og det er DYBT problematisk at du, som konsulent, fremlægger det som om, at det er dét man skal bruge, hvis man SERIØST vil tabe sig, og at det jo bare er aaaaalt for dyrt at tabe sig ved almindelig sund kost. Der mister jeg respekten, hvis du seriøst er sundhedsvejleder. Enhver diætist, sundhedsvejleder osv. vil i første omgang anbefale folk at omlægge kosten til en sund, kalorielet livsstil. Du fremlægger det som om, at dén løsning - den helt optimale - er total problematisk, og DERFOR er jeg kritisk

Anmeld

19. august 2011

BJL2010

Frøken J. skriver:

Hvor er det dog en udokumenteret påstand, som frastøder alle logiske og rationelle argumenter. "Ej, men hvis du er kritisk, så er det fordi du selv ikke kunne tabe dig på det" - Øh nej! Jeg tabte 20 kilo på 5 måneder vha. almindelig sund kost, kalorienedskæring og et skvat motion. Jeg har ikke, og kunne ikke drømme om, brugt pulver. Det er unødvendigt at vænne kroppen til den slags, når man kan tabe sig hurtigt på almindelig sund kost, som man så rent faktisk kan bruge alligevel.

Så nej, jeg er ikke kritisk, fordi jeg ikke har haft held med Herbalife. Jeg har end ikke prøvet det, for det var ikke nødvendigt! Og det er DYBT problematisk at du, som konsulent, fremlægger det som om, at det er dét man skal bruge, hvis man SERIØST vil tabe sig, og at det jo bare er aaaaalt for dyrt at tabe sig ved almindelig sund kost. Der mister jeg respekten, hvis du seriøst er sundhedsvejleder. Enhver diætist, sundhedsvejleder osv. vil i første omgang anbefale folk at omlægge kosten til en sund, kalorielet livsstil. Du fremlægger det som om, at dén løsning - den helt optimale - er total problematisk, og DERFOR er jeg kritisk

Så rigtigt så rigtigt....

Hvor har du uddannet dig til sundhedsvejleder og hvad indebærer den uddannelse?

Ja undskyld, men jeg er en af dem der ligger under for en heftigt dominerende sundsheds- og naturVIDENSKABELIG diskurs (også selvom jeg er humanist)

Anmeld

19. august 2011

Frk.S

ValentinaL skriver:

hvad lyver jeg med? læs lige grundigt igennem en gang. Jeg er uddannet sundhedsvejleder og har udover mit fuldtidsjob fået tilbudt et deltidsjob som forhandler.

Jamen, så citerer jeg dig lige igen:

Hvis i undersøger sagen nærmere vil i se at nye metoder er kommet nu til dags, produkterne er sikret og man kan KUN få fat i produkterne via enten sygeplejerske eller folk som er uddannet indne for sundhed

Det er jo ikke rigtigt - ifølge Herbalife's egen hjemmeside. Jeg citerer derfra:

"Med Herbalife er det at starte egen forretning virkelig enkelt og kræver ikke erfaringer fra tidligere eller uddannelse"

Anmeld

19. august 2011

Frk.S

ValentinaL skriver:

Oftest så alle der er kristiske er dem der har prøvet forskellige kurer, og kaster skylden på produktet frem for en selv. I ved med sikkerhed at passer man de anbefalninger, så taber man sig også og gøres det rigtigt, vedligeholdes ens vægt ! (derfor er der en vejleder forbundet til produktet, netop for det ikke skulle ske) 

Kom lige med bevis for dén påstand!

Jeg er MEGET kritisk, og jeg har aldrig prøvet det. Jeg har aldrig bøvlet med vægten, men hvis jeg gjorde, var det da bestemt ikke måden jeg ville gøre noget ved det.

Jeg synes bare det er så ærgerligt når sådan nogle produktsælgere lover guld og grønne skove til folk der rent faktisk gerne vil tabe sig. Med påstande om, at det ikke er godt nok med sund mad og motion. 

Hvad ER en sundhedsvejleder egentlig, og hvordan uddannes man til det???

Anmeld

19. august 2011

gonefishing

ValentinaL skriver:

Grunden til jeg er negativ hvad angår Nupo??

1. Du kan købe det alle vegne, du bliver ikke vejledt og ingen opfølgning gennem processen..

2. Proteinerne i Nupo er ikke spaltet i allominosyrer, som kroppens egne proteiner og derfor optages kun op til 30% af dem hvor de sidste 70% ryger direkte ud igen..

3. Nupo-pulver? kan du gå tilbage med det efter du har tømt pakken og sige, hmm det hjalp ikke, eller det var ikke lige efter min smag og så få pengene retur??

Det 3 vigtige ting.. Hvis ikke man er tilfreds, hvad enten det fordi man ikke har tabt sig nok eller man ikke kan lide selve smagen - så ryger pengene retur til en. 
At proteinerne ligner de proteiner vi har i kroppen er vigtigt, for at maksimalt optagelse. At blive vejledt igennem perioden og have kontakt med en vejleder der har forstand på produkterne, gør et ekstra kick.  

Nu er Nupo jo ret let at få information om hvis man kan læse. 

Det er jo mega simpelt som : en shake svarer til 1 måltid og du skal have min. 6 (tror jeg) måltider om dagen.

Nupo er faktisk det eneste produkt hvor man udelukket kan leve af det (i 2 uger). 

Jeg tog 27kg på under min graviditet, jeg har før prøvet herbalife og ud over at jeg måtte købe mig fattig i det, så blev jeg så syg og depri.

Jeg har nu tabt mig 10kg på 8 måneder (og har på ingen måde levet af nupo) og jeg holder vægten, selvom jeg nu den sidste måned ikke har spist nupo.

Når det er sagt, så er vi alle forskellige! og hvor Herbal sikkert virker på nogen, så virker nupo på andre osv. osv. 

Men jeg synes det er dårlig reklame når man bliver nød til at tale dårligt om et produkt for at fremme et andet. 

Anmeld

19. august 2011

quity

ValentinaL skriver:

Hej alle i skønne kvinder!

Er uddannet sundhedsvejleder og vil dele lidt info med jer. 

Efter min graviditet havde jeg svært med at komme af med de resterende kilo.. 

Havde prøvet stortset alt.. Min kollega anbefalede nogle produkter fra Herbalife til mig jeg var skeptisk i starten, for hvordan skulle nogle produkter kunne sørge for et holdbart vægttab? jeg undersøgte hvad produkterne indeholdte og blev utrolig overrasket, så jeg gik igang, hvilket var en kæmpe succes både med mit vægttab, energiniveau samt nattesøvnen.. 

Vil klart anbefale jer det samme, det har virkelig ændret meget, og piger for guds skyld, hold jer fra Nupo og alle de produkter der bliver solgt i diverse supermarkeder og fitnesscentre.. 

Kontakt mig endelig hvis i har brug for oplysninger, deler gerne  

Jeg har også prøvet Herbalife, DET ER IKKE SÅ STORT ET VIDUNDER MIDDEL SOM DER BLIVER SKREVET.....

Spar hellere på jeres penge og brug det på sundt mad....

Anmeld

19. august 2011

eElak

Frøken J. skriver:

Jeg skulle lige til at skrive det samme frøken J. :-)

Jeg er ligesom frøkenen kritisk... JA også over selve produktet, men at du (ts) som sundhedsvejleder lægger ud med at promovere Herbalife, rakke ned på konkurrenterne og tale som om at Herbalife er den ultimative løsning... Det holder ikke...

Har selv tabt mig 20 kg på 3-3,5 måned ved at omlægge min kost, dyrke motion, og så indimellem supplere med Nupo.
Jeg er skam SERIØS omkring mit vægttab - ellers ville jeg ikke være nået så langt og stadigvæk "kæmpe videre".

Anmeld

19. august 2011

KarinaIda

Ikke alle der sælger dette herballife er uddannet inden for sundhed... For min søsters svigerfar sælger det, og han har intet uddannelse inden for sundhed.. Ligeledes blir der heller ikke fulgt op på alle, for både min søster og mor tager det, og dem blir der ikke fulgt op på.. Så det passer altså ikke helt det du skriver!!

Hvad ang. min holdning til alle de forskellige slankeprodukter, der er det ren fup efter min mening, jeg tror ikke på noget af alt det fis der... Dog har jeg aldrig prøvet det, og gør det heller ikke, da jeg som sagt ikke tror på det!!

Så for mig er den bedste og eneste rigtige måde og tabe sig på, på den helt gammeldags måde, med en go omgang træning, flere gange om ugen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.