Kvinder der SERIØST vil tabe sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2011

SHERO

Puuhada nej, min mor fik mig på det da jeg var teenager, og hvis man vil være sikker på man ikke kan holde et vægtab så er pulver man skal vælge, jeg holdte ud i 14 dage og så kunne jeg ikke så meget ned uden at kaste det op igen. Min onkel tabte sig 20 kg, men så snart han stoppede tog han 25 på igen... Det kostede spidsen af en jetjager og smagte forfærdeligt, hvis man kan holde det ud så virker det da, men problemet opstår jo når man skal spise alm. igen, så har man ingen erfaring i hvad og hvor meget man bør spise..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

Kay

Frøken J. skriver:

Ej undskyld, men det er altså ikke sandt Man kan SAGTENS spise sundt for meget få penge!

enig... jeg tabte 20 kg. da jeg var på su... bare ved at spise sundt... og hvis en på su har råd til sund mad... så er der vist ikke mange i danmark der kan brokke sig over at sund mad der dyrt....

Anmeld

19. august 2011

ValentinaL

Frk.S skriver:

Det gjorde jeg så, og det er jo direkte løgn det du skriver der!

Ifølge Herbalife's egen hjemmeside kræver det INGEN uddannelse at blive forhandler.

http://arbejdhjemmefra.herbalife.dk/

hvad lyver jeg med? læs lige grundigt igennem en gang. Jeg er uddannet sundhedsvejleder og har udover mit fuldtidsjob fået tilbudt et deltidsjob som forhandler.

Anmeld

19. august 2011

ValentinaL

Carina1977 skriver:

Som yngre prøvede jeg forskellige mirakelkure, hvor de påstod at produktet var så effektivt, og gang på gang blev jeg skuffet. Det er nok også en af grundene til, at jeg virkelig sætter spørgsmålstegn ved bl.a. herbalife

Tak for din uddybelse....det er altid dejligt når folk gider at uddybe, så man måske kan få udvidet sin horisont

Jeg lider lige for tiden af en voldsom vitaminmangel, men det er udelukkende fordi min kost de sidste 2-3 måneder, nok ikke har været så rig på vitaminer. De perioder hvor jeg har haft det bedst, hvor jeg har følt at min krop havde det godt, var når jeg spiste sundt med en kost der var rig på vitaminer. Det har jeg altid kunnet bare ved at spise sundt, og det var selvom jeg ikke har ofret 100 kr. pr. måltid. Jeg kan sagtens lave et sundt og nærende måltid på langt under det beløb. Om eksperterne så mener, at der ikke er tilstrækkelig af vitaminer og mineraler i mine måltider, det kan jeg af gode grunde ikke sige  desuden ville jeg aldrig kunne få råd til at leve efter herbalifes principper.

Jeg ved at herblife har fået masse af kritik igennem årene. Både hvad angår at fastholde kunder i produkterne, så det er svært at komme ud af igen, men også pyramidespil og forskellige taktikker til at få folk til at købe det. Jeg skal ikke kunne sige om der er hold i disse kritikker, men det er jo klart at man bliver forbeholden, når man hører om disse kritikker. Sågar har jeg hørt at folk har solgt herbalife produkter under et andet navn, fordi folk ikke ville købe produktet, hvis man nævnte ordet herbalife. Dette er så noget der skete for 5 år siden, så jeg vil aldrig nogensinde påstå om forhandlerne af produktet, stadig benytter sig af den metode. Det virker heller ikke som om at du ligger skjul på noget. Du nævner faktisk herbalife, men er det videnskabeligt bevist, at produktet faktisk er så godt som du siger?

Herbalife har over 60 milioner dokumenteret resultater. Ucla er et af verdens ypperste universiteter der studerer menneskelig ernæring, så ikke noget under at Herbalife virker, der ligger videnskab bag og kun hvad der er videnskabeligt bevist, for lov at blive produceret

Anmeld

19. august 2011

BJL2010

Novbaby skriver:

OMG! en sundhedsvejleder ville ALDRIG råde folk til sådan nogle slankekure!!! dårlig stil!

Det var også min tanke...

Anmeld

19. august 2011

ValentinaL

Oftest så alle der er kristiske er dem der har prøvet forskellige kurer, og kaster skylden på produktet frem for en selv. I ved med sikkerhed at passer man de anbefalninger, så taber man sig også og gøres det rigtigt, vedligeholdes ens vægt ! (derfor er der en vejleder forbundet til produktet, netop for det ikke skulle ske) 

Det er sådan for tiden at gå noget galt nu om dage, så vil man ikke pålægge sig selv skylden, man kaster skylden til produkterne, for folk skal jo helst ikke vide at man ikke lige holdte de anbefalninger der blev givet.

Men nej, jeg siger skam ikke man skal LEVE af pulveret, gjorde jeg skam heller ikke. Alt efter hvor meget man vil tabe sig jo mere pulver skal tages, altså enten til morgenmad, eller bpde morgenmad og frokost, og så spiser man ellers sin normale aftensmad. 

Anmeld

19. august 2011

BJL2010

Tullen85 skriver:

Puuhada nej, min mor fik mig på det da jeg var teenager, og hvis man vil være sikker på man ikke kan holde et vægtab så er pulver man skal vælge, jeg holdte ud i 14 dage og så kunne jeg ikke så meget ned uden at kaste det op igen. Min onkel tabte sig 20 kg, men så snart han stoppede tog han 25 på igen... Det kostede spidsen af en jetjager og smagte forfærdeligt, hvis man kan holde det ud så virker det da, men problemet opstår jo når man skal spise alm. igen, så har man ingen erfaring i hvad og hvor meget man bør spise..

Jep, jeg synes også al erfaring og alle gode råd fra uni. uddannede ernæringseksperter er at det handler om at omlægge sin livsstil. Ændre sine dårlige spisevaner og så få noget motion...Det lyder også en del mere logisk i mine ører

Anmeld

19. august 2011

Nemesis

Beklager...hvis det var SÅ godt og SÅ veldokumenteret så ville længerne nok også anbefale det!

har oplevet flere gå i den fælde og det har ikke hjulpet dem overhovedet!

Den forhandler jeg kender har heller intet viden omkring sunhed eller anet end det man selv kan læse sig til!

synes det virker som en salgsannonce.

Sisse

Anmeld

19. august 2011

lukasmor

OMG! en sundhedsvejleder ville ALDRIG råde folk til sådan nogle slankekure!!! dårlig stil!

det var ærligtalt også min første tanke :/

Har godt nok aldrig hørt en uddannet sundhedsvejleder foreslå piller og pulver kure!

Anmeld

19. august 2011

Moar'en

Er jeg den eneste der elsker "vejledningerne" til slankepulver? Altså det faktum at man skal tage dette pulver/pille og så spise sund varieret og dyrke motion . Altså hvis jeg spiset sund, varieret og dyrkede motion ville jeg sgu da tabe mig uanset om jeg tog pillen eller ej, haha Elsker det

Jeg tror ikke på det, og som flere skriver så går det jo galt når man så stopper med det, har aldrig selv prøvet, og vil heller ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.