Kvinder der SERIØST vil tabe sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2011

Carina1977

KaLee skriver:

oplys mig - hvad handlede det program så om?

Jeg har ikke set det!! :-)

Jeg bruger Nupo - men ikke fuldt ud.. Jeg har sgu brug for at tygge på maden indimellem.. Så det har været brugt som morgenmad.. og er faktisk ved at gå væk fra det i en periode, og har fundet en erstatning (kærnemælk blandet med cheasy vanilje youghurt). :-) 

Det program jeg husker omhandlede at kunderne blev snydt på en eller anden måde. Jeg kan ikke huske udsendelsen i detaljer, men der er et link her, hvor du kan læse noget omkring det:

http://www.dr.dk/DR1/kontant/Slanketema/Artikler/20061031155357.htm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

ValentinaL

& så vil jeg lige hører en gang? en fodboldklub som Barcelona, nok verdens største fodboldklub, ville de sponsore Herbalife hvis det hele var fup? (Bare til lidt eftertanke )

Grunden til en vejleder er sat på til at følge hver enkelt der bruger produkterne er for at det bliver taget rigtigt, at hver enkelt bruger får en god oplevelse med produktet og når de mål de sætter sig.
Der udarbejdet et helbreds samt vægtcenter, hvor der bliver holdt øje med hver enkel. Kuneprofil bliver lavet, man har en kost og motionsdagbog, bodyscanning tilbydes hver måned 

Herbalife er godkendt inde for  ernæringsrådet og produkterne er godkendt etiketrådet. Eu's madtallerken står på alle produkterne og firmaet har eksisteret i 32 år med stor succes? hvordan kan et firma har så meget succes og ikke gå fallit, hvis i siger produkterne er fup? bare nysgerrig?

Forskellen på herbalifes produkter er at der bruges soyaproteiner som er spaltede i aminosyre, som kroppens er, det vil sige forbrændningen bliver høj.  

Anmeld

19. august 2011

Carina1977

Uanset hvad, så går jeg ikke ind for herbalife produkter, Nupo, suppekure osv. Jeg har altid ment at der ikke var nogen smutveje til et vægttab. Hvis man gerne vil tabe sig, så bør man se på kosten og tabe sig på den måde.....og det behøver man ikke diverse kosttilskud og pulvre for at kunne gøre.

Fint hvis folk vælger disse produkter, men jeg personligt tror ikke på dem, og finder dem egentlig overflødige

Nu husker jeg salgsmetoderne fra et program jeg så for mange år siden. Disse metoder kan jo selvfølgelig være blevet ændret....det håber jeg da.

Men er du sælger af Herbalife produkter? Og i såfald, hvor længe har du været det? Det herbalife produkterne går ind og gør, kan det ikke også sagtens gøres igennem en almindelig sund kost? Hvad er det ved produkterne der er så godt?

Jeg ved godt jeg forholder mig kritisk...derfor alle disse spørgsmål. Kunne jo være jeg blev klogere

Anmeld

19. august 2011

lukasmor

Carina1977 skriver:

Jeg husker godt det program, og jeg holder mig også langt væk fra det

Har valgt at tabe mig på den gode gammeldags måde

Det er helt sikkert også det sundeste og mest holdbare held og lykke med vægttabet!

Anmeld

19. august 2011

ValentinaL

Carina1977 skriver:

Uanset hvad, så går jeg ikke ind for herbalife produkter, Nupo, suppekure osv. Jeg har altid ment at der ikke var nogen smutveje til et vægttab. Hvis man gerne vil tabe sig, så bør man se på kosten og tabe sig på den måde.....og det behøver man ikke diverse kosttilskud og pulvre for at kunne gøre.

Fint hvis folk vælger disse produkter, men jeg personligt tror ikke på dem, og finder dem egentlig overflødige

Nu husker jeg salgsmetoderne fra et program jeg så for mange år siden. Disse metoder kan jo selvfølgelig være blevet ændret....det håber jeg da.

Men er du sælger af Herbalife produkter? Og i såfald, hvor længe har du været det? Det herbalife produkterne går ind og gør, kan det ikke også sagtens gøres igennem en almindelig sund kost? Hvad er det ved produkterne der er så godt?

Jeg ved godt jeg forholder mig kritisk...derfor alle disse spørgsmål. Kunne jo være jeg blev klogere

Altid godt at være kritisk!
For selvfølgelig skal man være kritisk hvis man ikke hundrede procent ved hvad disse produkter indeholder?
det Herbalife har gjort er at samle alle de næringsstoffer kroppen har brug for, hvis vi selv skulle gå ud og købe alle de ingredienser der skal til for at få den optimale mængde af næringsstoffer vil hver måltid vi spiser koste os lidt over hundrede kroner, så derfor er der blevet lavet en pulver form samt snack, der går ind og får samlet alle næringsstofferne til en pris der ligger på lidt under tyve kroner pr måltid - netop fordi at med prisen over hundrede kroner pr måltid, ved man at ikke mange får spist det kroppen behøver

Er ikke pt forhandler, er sundhedsvejleder. Har været medlem i flere måneder og har fået anbefalet et job, da jeg har fået den viden om produkterne som jeg har, fordi jeg selv har brugt dem i et stykke tid nu

Kan også selv indrømme at jeg var MEGET kritisk til at begynde med, men da jeg intet havde at tabe, på grund af returretten, prøvede jeg produkterne denne måned og fik udover mange tabte cm og kilo også et højere energiniveau da der bruges blå guarana i deres produkter og det gjorde at jeg havde mere overskud til at få ordnet de ting der skulle nås, nu hvor man også har en lille prinsesse at tage sig til.. Havde ærlig talt ikke troet at noget pulver ville kunne gøre den forskel, men er glad for at jeg prøvede dem og blev overbevist

Anmeld

19. august 2011

Frk.S

ValentinaL skriver:

I skal huske en ting jer der er skeptiske. Det var IKKE selve Herbalife men nogle der havde fået fat i produkterne og dernæst snød diverse mennesker.
Hvis i undersøger sagen nærmere vil i se at nye metoder er kommet nu til dags, produkterne er sikret og man kan KUN få fat i produkterne via enten sygeplejerske eller folk som er uddannet indne for sundhed. 

Det gjorde jeg så, og det er jo direkte løgn det du skriver der!

Ifølge Herbalife's egen hjemmeside kræver det INGEN uddannelse at blive forhandler.

http://arbejdhjemmefra.herbalife.dk/

Anmeld

19. august 2011

Carina1977

ValentinaL skriver:

For selvfølgelig skal man være kritisk hvis man ikke hundrede procent ved hvad disse produkter indeholder?
det Herbalife har gjort er at samle alle de næringsstoffer kroppen har brug for, hvis vi selv skulle gå ud og købe alle de ingredienser der skal til for at få den optimale mængde af næringsstoffer vil hver måltid vi spiser koste os lidt over hundrede kroner, så derfor er der blevet lavet en pulver form samt snack, der går ind og får samlet alle næringsstofferne til en pris der ligger på lidt under tyve kroner pr måltid - netop fordi at med prisen over hundrede kroner pr måltid, ved man at ikke mange får spist det kroppen behøver

Er ikke pt forhandler, er sundhedsvejleder. Har været medlem i flere måneder og har fået anbefalet et job, da jeg har fået den viden om produkterne som jeg har, fordi jeg selv har brugt dem i et stykke tid nu

Kan også selv indrømme at jeg var MEGET kritisk til at begynde med, men da jeg intet havde at tabe, på grund af returretten, prøvede jeg produkterne denne måned og fik udover mange tabte cm og kilo også et højere energiniveau da der bruges blå guarana i deres produkter og det gjorde at jeg havde mere overskud til at få ordnet de ting der skulle nås, nu hvor man også har en lille prinsesse at tage sig til.. Havde ærlig talt ikke troet at noget pulver ville kunne gøre den forskel, men er glad for at jeg prøvede dem og blev overbevist

Som yngre prøvede jeg forskellige mirakelkure, hvor de påstod at produktet var så effektivt, og gang på gang blev jeg skuffet. Det er nok også en af grundene til, at jeg virkelig sætter spørgsmålstegn ved bl.a. herbalife

Tak for din uddybelse....det er altid dejligt når folk gider at uddybe, så man måske kan få udvidet sin horisont

Jeg lider lige for tiden af en voldsom vitaminmangel, men det er udelukkende fordi min kost de sidste 2-3 måneder, nok ikke har været så rig på vitaminer. De perioder hvor jeg har haft det bedst, hvor jeg har følt at min krop havde det godt, var når jeg spiste sundt med en kost der var rig på vitaminer. Det har jeg altid kunnet bare ved at spise sundt, og det var selvom jeg ikke har ofret 100 kr. pr. måltid. Jeg kan sagtens lave et sundt og nærende måltid på langt under det beløb. Om eksperterne så mener, at der ikke er tilstrækkelig af vitaminer og mineraler i mine måltider, det kan jeg af gode grunde ikke sige  desuden ville jeg aldrig kunne få råd til at leve efter herbalifes principper.

Jeg ved at herblife har fået masse af kritik igennem årene. Både hvad angår at fastholde kunder i produkterne, så det er svært at komme ud af igen, men også pyramidespil og forskellige taktikker til at få folk til at købe det. Jeg skal ikke kunne sige om der er hold i disse kritikker, men det er jo klart at man bliver forbeholden, når man hører om disse kritikker. Sågar har jeg hørt at folk har solgt herbalife produkter under et andet navn, fordi folk ikke ville købe produktet, hvis man nævnte ordet herbalife. Dette er så noget der skete for 5 år siden, så jeg vil aldrig nogensinde påstå om forhandlerne af produktet, stadig benytter sig af den metode. Det virker heller ikke som om at du ligger skjul på noget. Du nævner faktisk herbalife, men er det videnskabeligt bevist, at produktet faktisk er så godt som du siger?

Anmeld

19. august 2011

Carl-Emil's mor

Carina1977 skriver:

Samt at vælge den "nemme løsning" med dvs produkter er heller ikke et varigt vægt tab, der skal du lave en omstrukturering af dit "liv" i forhold til mad og motion  

Anmeld

19. august 2011

Frøken J.

ValentinaL skriver:

Hej alle i skønne kvinder!

Er uddannet sundhedsvejleder og vil dele lidt info med jer. 

Efter min graviditet havde jeg svært med at komme af med de resterende kilo.. 

Havde prøvet stortset alt.. Min kollega anbefalede nogle produkter fra Herbalife til mig jeg var skeptisk i starten, for hvordan skulle nogle produkter kunne sørge for et holdbart vægttab? jeg undersøgte hvad produkterne indeholdte og blev utrolig overrasket, så jeg gik igang, hvilket var en kæmpe succes både med mit vægttab, energiniveau samt nattesøvnen.. 

Vil klart anbefale jer det samme, det har virkelig ændret meget, og piger for guds skyld, hold jer fra Nupo og alle de produkter der bliver solgt i diverse supermarkeder og fitnesscentre.. 

Kontakt mig endelig hvis i har brug for oplysninger, deler gerne  

Man kan nu altså også SERIØST tabe sig uden skulle bruge alle mulige underlige tilskud. Man kan nøjes med at bruge madlog, som for det første er 100 gange billigere, og som ydermere lærer en at spise en fornuftig, varieret kost, bestående af rigtig mad, og på samme tid tabe sig Der er overhovedet ikke nogen grund til at lære sig selv og sin krop, at man skal have gang i alle mulige underlige tilskud, når man i stedet kan lære sig selv nogle spise-vaner, som også er holdbare, når vægttabet er slut Just sayin'.

Anmeld

19. august 2011

Frøken J.

ValentinaL skriver:

Ej undskyld, men det er altså ikke sandt Man kan SAGTENS spise sundt for meget få penge!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.