ValentinaL skriver:
Altid godt at være kritisk!
For selvfølgelig skal man være kritisk hvis man ikke hundrede procent ved hvad disse produkter indeholder?
det Herbalife har gjort er at samle alle de næringsstoffer kroppen har brug for, hvis vi selv skulle gå ud og købe alle de ingredienser der skal til for at få den optimale mængde af næringsstoffer vil hver måltid vi spiser koste os lidt over hundrede kroner, så derfor er der blevet lavet en pulver form samt snack, der går ind og får samlet alle næringsstofferne til en pris der ligger på lidt under tyve kroner pr måltid - netop fordi at med prisen over hundrede kroner pr måltid, ved man at ikke mange får spist det kroppen behøver 
Er ikke pt forhandler, er sundhedsvejleder. Har været medlem i flere måneder og har fået anbefalet et job, da jeg har fået den viden om produkterne som jeg har, fordi jeg selv har brugt dem i et stykke tid nu 
Kan også selv indrømme at jeg var MEGET kritisk til at begynde med, men da jeg intet havde at tabe, på grund af returretten, prøvede jeg produkterne denne måned og fik udover mange tabte cm og kilo også et højere energiniveau da der bruges blå guarana i deres produkter og det gjorde at jeg havde mere overskud til at få ordnet de ting der skulle nås, nu hvor man også har en lille prinsesse at tage sig til.. Havde ærlig talt ikke troet at noget pulver ville kunne gøre den forskel, men er glad for at jeg prøvede dem og blev overbevist 
Som yngre prøvede jeg forskellige mirakelkure, hvor de påstod at produktet var så effektivt, og gang på gang blev jeg skuffet. Det er nok også en af grundene til, at jeg virkelig sætter spørgsmålstegn ved bl.a. herbalife 
Tak for din uddybelse....det er altid dejligt når folk gider at uddybe, så man måske kan få udvidet sin horisont 
Jeg lider lige for tiden af en voldsom vitaminmangel, men det er udelukkende fordi min kost de sidste 2-3 måneder, nok ikke har været så rig på vitaminer. De perioder hvor jeg har haft det bedst, hvor jeg har følt at min krop havde det godt, var når jeg spiste sundt med en kost der var rig på vitaminer. Det har jeg altid kunnet bare ved at spise sundt, og det var selvom jeg ikke har ofret 100 kr. pr. måltid. Jeg kan sagtens lave et sundt og nærende måltid på langt under det beløb. Om eksperterne så mener, at der ikke er tilstrækkelig af vitaminer og mineraler i mine måltider, det kan jeg af gode grunde ikke sige
desuden ville jeg aldrig kunne få råd til at leve efter herbalifes principper.
Jeg ved at herblife har fået masse af kritik igennem årene. Både hvad angår at fastholde kunder i produkterne, så det er svært at komme ud af igen, men også pyramidespil og forskellige taktikker til at få folk til at købe det. Jeg skal ikke kunne sige om der er hold i disse kritikker, men det er jo klart at man bliver forbeholden, når man hører om disse kritikker. Sågar har jeg hørt at folk har solgt herbalife produkter under et andet navn, fordi folk ikke ville købe produktet, hvis man nævnte ordet herbalife. Dette er så noget der skete for 5 år siden, så jeg vil aldrig nogensinde påstå om forhandlerne af produktet, stadig benytter sig af den metode. Det virker heller ikke som om at du ligger skjul på noget. Du nævner faktisk herbalife, men er det videnskabeligt bevist, at produktet faktisk er så godt som du siger?