ValentinaL skriver:
Grunden til jeg er negativ hvad angår Nupo??
1. Du kan købe det alle vegne, du bliver ikke vejledt og ingen opfølgning gennem processen..
2. Proteinerne i Nupo er ikke spaltet i allominosyrer, som kroppens egne proteiner og derfor optages kun op til 30% af dem hvor de sidste 70% ryger direkte ud igen..
3. Nupo-pulver? kan du gå tilbage med det efter du har tømt pakken og sige, hmm det hjalp ikke, eller det var ikke lige efter min smag og så få pengene retur??
Det 3 vigtige ting.. Hvis ikke man er tilfreds, hvad enten det fordi man ikke har tabt sig nok eller man ikke kan lide selve smagen - så ryger pengene retur til en.
At proteinerne ligner de proteiner vi har i kroppen er vigtigt, for at maksimalt optagelse. At blive vejledt igennem perioden og have kontakt med en vejleder der har forstand på produkterne, gør et ekstra kick.
Godt... Og hvad er så fordelene ved Herbalife? :-)
Grunden til at jeg spurgte til din kritik af nupo er at det er nemt at slynge et negativt statement ud - uden at dokumentere for den.. Og idet at du er sundhedsvejleder, havde jeg også forventet en redegørelse af hvorfor..
Hvilket du så også har gjort.
Omkring vejledningen... Det er opreklameret, og folk kan læse om det på nettet.. Google er fantastisk... ;-) det fremgår også på pakken hvordan det skal bruges :-) og langt de fleste mennesker kan læse :-)
Omkring proteiner... Der melder jeg pas... Det er udenfor mit felt, så det aner jeg intet om... Men det er godt at du kommer med forklaringen, så det viser at det faktisk bunder i noget :-)
Returnering... Der er mulighed for at købe en prøvepakke over nettet, og hvis man ikke kan lide det - så er der mulighed for at få pengene igen.. Så hvis man laver forarbejdet, så er der muligheder nok.
Jeg har dog ikke stødt ind i det problem - synes ikke det er det bedste i verdenen, men kan sagtens indtage det :-D
Jeg skal lige høre - hvad kan du gøre som vejleder for at pulveret virker bedre? det er vel kroppen som skal reagere (og derved blive mindre) af det som den indtager - ikk? Tænker bare - jeg har læst mig frem til de ting som jeg gør og bruger - og det lader til at virke..
Se ikke dette som værende at jeg er negativ imod dig - det er jeg ikke... Jeg prikker bare lidt til dig i forhold til hvorfor Herbalife er bedre end så meget andet..
Anmeld