Kvinder der SERIØST vil tabe sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.415 visninger
53 svar
0 synes godt om
18. august 2011

ValentinaL

Hej alle i skønne kvinder!

Er uddannet sundhedsvejleder og vil dele lidt info med jer. 

Efter min graviditet havde jeg svært med at komme af med de resterende kilo.. 

Havde prøvet stortset alt.. Min kollega anbefalede nogle produkter fra Herbalife til mig jeg var skeptisk i starten, for hvordan skulle nogle produkter kunne sørge for et holdbart vægttab? jeg undersøgte hvad produkterne indeholdte og blev utrolig overrasket, så jeg gik igang, hvilket var en kæmpe succes både med mit vægttab, energiniveau samt nattesøvnen.. 

Vil klart anbefale jer det samme, det har virkelig ændret meget, og piger for guds skyld, hold jer fra Nupo og alle de produkter der bliver solgt i diverse supermarkeder og fitnesscentre.. 

Kontakt mig endelig hvis i har brug for oplysninger, deler gerne  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

eElak

ValentinaL skriver:

Hej alle i skønne kvinder!

Er uddannet sundhedsvejleder og vil dele lidt info med jer. 

Efter min graviditet havde jeg svært med at komme af med de resterende kilo.. 

Havde prøvet stortset alt.. Min kollega anbefalede nogle produkter fra Herbalife til mig jeg var skeptisk i starten, for hvordan skulle nogle produkter kunne sørge for et holdbart vægttab? jeg undersøgte hvad produkterne indeholdte og blev utrolig overrasket, så jeg gik igang, hvilket var en kæmpe succes både med mit vægttab, energiniveau samt nattesøvnen.. 

Vil klart anbefale jer det samme, det har virkelig ændret meget, og piger for guds skyld, hold jer fra Nupo og alle de produkter der bliver solgt i diverse supermarkeder og fitnesscentre.. 

Kontakt mig endelig hvis i har brug for oplysninger, deler gerne  

Det der lyder som sælgersnak og som reklame for Herbalife.. 

SÅ må jeg spørge dig. 

Hvorfor skal man holde sig fra Nupo? Det bliver altså også solgt i forretninger som sælger kosttilskud - og ikke kun i supermarkeder og fitnesscentre.. faktisk også på lige fod med mange andre kosttilskud.

Det hjælper ikke på en salgstale hvis man skal rakke konkurrenterne ned - det er noget politikerne gør ;-)

Anmeld

18. august 2011

aarhusmor

Jeg tabte mig 5 kg. med herbalife, men så gik det i stå, trods lang tids ihærdig prøven

Anmeld

19. august 2011

ValentinaL

Grunden til jeg er negativ hvad angår Nupo??

1. Du kan købe det alle vegne, du bliver ikke vejledt og ingen opfølgning gennem processen..

2. Proteinerne i Nupo er ikke spaltet i allominosyrer, som kroppens egne proteiner og derfor optages kun op til 30% af dem hvor de sidste 70% ryger direkte ud igen..

3. Nupo-pulver? kan du gå tilbage med det efter du har tømt pakken og sige, hmm det hjalp ikke, eller det var ikke lige efter min smag og så få pengene retur??

Det 3 vigtige ting.. Hvis ikke man er tilfreds, hvad enten det fordi man ikke har tabt sig nok eller man ikke kan lide selve smagen - så ryger pengene retur til en. 
At proteinerne ligner de proteiner vi har i kroppen er vigtigt, for at maksimalt optagelse. At blive vejledt igennem perioden og have kontakt med en vejleder der har forstand på produkterne, gør et ekstra kick.  

Anmeld

19. august 2011

ValentinaL

aarhusmor skriver:

Jeg tabte mig 5 kg. med herbalife, men så gik det i stå, trods lang tids ihærdig prøven

Hvad gik galt, hvis jeg selvfølgelig må spørge ?

Anmeld

19. august 2011

lukasmor

Jeg har holdt mig langt væk fra herbalife efter det var med i et operation X lign. program for nogle år tilbage, så det stoler jeg af gode grunde ikke på. Tror det måske var Basta det var med i?

Anmeld

19. august 2011

eElak

ValentinaL skriver:

Grunden til jeg er negativ hvad angår Nupo??

1. Du kan købe det alle vegne, du bliver ikke vejledt og ingen opfølgning gennem processen..

2. Proteinerne i Nupo er ikke spaltet i allominosyrer, som kroppens egne proteiner og derfor optages kun op til 30% af dem hvor de sidste 70% ryger direkte ud igen..

3. Nupo-pulver? kan du gå tilbage med det efter du har tømt pakken og sige, hmm det hjalp ikke, eller det var ikke lige efter min smag og så få pengene retur??

Det 3 vigtige ting.. Hvis ikke man er tilfreds, hvad enten det fordi man ikke har tabt sig nok eller man ikke kan lide selve smagen - så ryger pengene retur til en. 
At proteinerne ligner de proteiner vi har i kroppen er vigtigt, for at maksimalt optagelse. At blive vejledt igennem perioden og have kontakt med en vejleder der har forstand på produkterne, gør et ekstra kick.  

Godt... Og hvad er så fordelene ved Herbalife? :-)

Grunden til at jeg spurgte til din kritik af nupo er at det er nemt at slynge et negativt statement ud - uden at dokumentere for den.. Og idet at du er sundhedsvejleder, havde jeg også forventet en redegørelse af hvorfor..

Hvilket du så også har gjort.

Omkring vejledningen... Det er opreklameret, og folk kan læse om det på nettet.. Google er fantastisk... ;-) det fremgår også på pakken hvordan det skal bruges :-) og langt de fleste mennesker kan læse :-)

Omkring proteiner... Der melder jeg pas... Det er udenfor mit felt, så det aner jeg intet om... Men det er godt at du kommer med forklaringen, så det viser at det faktisk bunder i noget :-)

Returnering... Der er mulighed for at købe en prøvepakke over nettet, og hvis man ikke kan lide det - så er der mulighed for at få pengene igen.. Så hvis man laver forarbejdet, så er der muligheder nok.

Jeg har dog ikke stødt ind i det problem - synes ikke det er det bedste i verdenen, men kan sagtens indtage det :-D

Jeg skal lige høre - hvad kan du gøre som vejleder for at pulveret virker bedre? det er vel kroppen som skal reagere (og derved blive mindre) af det som den indtager - ikk? Tænker bare - jeg har læst mig frem til de ting som jeg gør og bruger - og det lader til at virke.. 

Se ikke dette som værende at jeg er negativ imod dig - det er jeg ikke... Jeg prikker bare lidt til dig i forhold til hvorfor Herbalife er bedre end så meget andet..  

Anmeld

19. august 2011

Carina1977

Lukasmor skriver:

Jeg har holdt mig langt væk fra herbalife efter det var med i et operation X lign. program for nogle år tilbage, så det stoler jeg af gode grunde ikke på. Tror det måske var Basta det var med i?

Jeg husker godt det program, og jeg holder mig også langt væk fra det

Har valgt at tabe mig på den gode gammeldags måde

Anmeld

19. august 2011

eElak

Carina1977 skriver:

Jeg husker godt det program, og jeg holder mig også langt væk fra det

Har valgt at tabe mig på den gode gammeldags måde

oplys mig - hvad handlede det program så om?

Jeg har ikke set det!! :-)

Jeg bruger Nupo - men ikke fuldt ud.. Jeg har sgu brug for at tygge på maden indimellem.. Så det har været brugt som morgenmad.. og er faktisk ved at gå væk fra det i en periode, og har fundet en erstatning (kærnemælk blandet med cheasy vanilje youghurt). :-) 

Anmeld

19. august 2011

ValentinaL

I skal huske en ting jer der er skeptiske. Det var IKKE selve Herbalife men nogle der havde fået fat i produkterne og dernæst snød diverse mennesker.
Hvis i undersøger sagen nærmere vil i se at nye metoder er kommet nu til dags, produkterne er sikret og man kan KUN få fat i produkterne via enten sygeplejerske eller folk som er uddannet indne for sundhed. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.