Kvinder der SERIØST vil tabe sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2011

Frk.S

Ikke alle der sælger dette herballife er uddannet inden for sundhed... For min søsters svigerfar sælger det, og han har intet uddannelse inden for sundhed.. Ligeledes blir der heller ikke fulgt op på alle, for både min søster og mor tager det, og dem blir der ikke fulgt op på.. Så det passer altså ikke helt det du skriver!!

Hvad ang. min holdning til alle de forskellige slankeprodukter, der er det ren fup efter min mening, jeg tror ikke på noget af alt det fis der... Dog har jeg aldrig prøvet det, og gør det heller ikke, da jeg som sagt ikke tror på det!!

Så for mig er den bedste og eneste rigtige måde og tabe sig på, på den helt gammeldags måde, med en go omgang træning, flere gange om ugen...

Ja, det har jeg også skrevet tidligere. Det er jo direkte løg, det hun skriver.  Ifølge deres egen hjemmeside kræver det ingen uddannelse eller erfaring at blive sælger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

KarinaIda

Frk.S skriver:

Ja, det har jeg også skrevet tidligere. Det er jo direkte løg, det hun skriver.  Ifølge deres egen hjemmeside kræver det ingen uddannelse eller erfaring at blive sælger.

Havde jeg ikke lige læst, orkede ikke og læse det hele igennem

Men nej, det gør det nemlig ikke.. Så det hun fortæller, passer ikke!!!

Anmeld

19. august 2011

elvital

ValentinaL skriver:

Hej alle i skønne kvinder!

Er uddannet sundhedsvejleder og vil dele lidt info med jer. 

Efter min graviditet havde jeg svært med at komme af med de resterende kilo.. 

Havde prøvet stortset alt.. Min kollega anbefalede nogle produkter fra Herbalife til mig jeg var skeptisk i starten, for hvordan skulle nogle produkter kunne sørge for et holdbart vægttab? jeg undersøgte hvad produkterne indeholdte og blev utrolig overrasket, så jeg gik igang, hvilket var en kæmpe succes både med mit vægttab, energiniveau samt nattesøvnen.. 

Vil klart anbefale jer det samme, det har virkelig ændret meget, og piger for guds skyld, hold jer fra Nupo og alle de produkter der bliver solgt i diverse supermarkeder og fitnesscentre.. 

Kontakt mig endelig hvis i har brug for oplysninger, deler gerne  

Hvad er en sundheds vejleder tænker jeg? Hvad indebærer det at være sundheds vejleder?

Anmeld

20. august 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Da tråden virker utrolig meget som skjult reklame, har vi ikke lyst til at lade tråden køre videre.

Vær ærlig, hvis du reklamerer for et produkt, eller henvend dig til staff, hvis du ønsker at bruge siden mere målrettet på markedsføring. Så kan vi lave en aftale.

Hermed bliver tråden låst, efter enighed hos Staff.

Zafir, Chefen på baby.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.