Kvinder der SERIØST vil tabe sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2011

Carl-Emil's mor

Frøken J. skriver:

Man kan nu altså også SERIØST tabe sig uden skulle bruge alle mulige underlige tilskud. Man kan nøjes med at bruge madlog, som for det første er 100 gange billigere, og som ydermere lærer en at spise en fornuftig, varieret kost, bestående af rigtig mad, og på samme tid tabe sig Der er overhovedet ikke nogen grund til at lære sig selv og sin krop, at man skal have gang i alle mulige underlige tilskud, når man i stedet kan lære sig selv nogle spise-vaner, som også er holdbare, når vægttabet er slut Just sayin'.

Enig! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

Carina1977

Höör skriver:

Samt at vælge den "nemme løsning" med dvs produkter er heller ikke et varigt vægt tab, der skal du lave en omstrukturering af dit "liv" i forhold til mad og motion  

Nemlig  det handler helt klart om at ændre på sine kostvaner og leve efter det resten af sit liv. Det er vejen til et varigt vægttab.

Anmeld

19. august 2011

Carina1977

Frøken J. skriver:

Ej undskyld, men det er altså ikke sandt Man kan SAGTENS spise sundt for meget få penge!

Heh det kan jeg i hvert fald  men nu ved jeg heller ikke, hvad eksperterne indenfor herbalifes produkter, mener der skal til for at have en sund krop. Jeg er ikke uddannet indenfor sundhed, men har en god fornemmelse for min krop, og kan mærke når jeg har det godt rent fysisk. Og det er vel også et meget godt prej om, at man får det kroppen har brug for.

Anmeld

19. august 2011

Frøken J.

Carina1977 skriver:

Nemlig  det handler helt klart om at ændre på sine kostvaner og leve efter det resten af sit liv. Det er vejen til et varigt vægttab.

Netop Alt for mange af dem, som har været på pulverkure og diverse kosttilskud falder i, når de er færdige med deres vægttab, fordi de ikke har lært at spise "normalt" med "rigtig" mad. Jeg synes max man skal bruge den slags som et lille supplement som mellemmåltid, men så heller ikke mere. For mig at se er det i hvert fald helt hen i vejret at påstå, at det koster over 100 kroner for et sundt måltid, som opfylder de næringsværdier, som man har brug for. Det er ikke sandt - Og selv hvis det var! Hvad så når man har tabt sig og skal spise normalt sundt? Så skal man jo stadig betale de penge.

Man skal jo heller ikke have dækket alle ens næringsværdier via ét måltid, man skal jo dække dem igennem dagen. Og det er intet problem med en god sund yoghurt med frugt til morgenmad, nærende fiberrigt brød til frokost med sundt pålæg og lidt grønt til, og så kan man lave en super billig grøntsagssuppe til aften..

Anmeld

19. august 2011

Carina1977

Frøken J. skriver:

Netop Alt for mange af dem, som har været på pulverkure og diverse kosttilskud falder i, når de er færdige med deres vægttab, fordi de ikke har lært at spise "normalt" med "rigtig" mad. Jeg synes max man skal bruge den slags som et lille supplement som mellemmåltid, men så heller ikke mere. For mig at se er det i hvert fald helt hen i vejret at påstå, at det koster over 100 kroner for et sundt måltid, som opfylder de næringsværdier, som man har brug for. Det er ikke sandt - Og selv hvis det var! Hvad så når man har tabt sig og skal spise normalt sundt? Så skal man jo stadig betale de penge.

Man skal jo heller ikke have dækket alle ens næringsværdier via ét måltid, man skal jo dække dem igennem dagen. Og det er intet problem med en god sund yoghurt med frugt til morgenmad, nærende fiberrigt brød til frokost med sundt pålæg og lidt grønt til, og så kan man lave en super billig grøntsagssuppe til aften..

Nej hvis man skulle bruge 100 kr. pr. måltid, så ville man da hurtigt blive ruineret  det bruger jeg max pr. dag til mig og min søn, og så er det endda højt sat. Det handler jo også om at se sig for og købe det der er billigst

Jeg synes det virker lidt fanatisk, hvis man skal have alle mulige tilskud. Det er jo klart at hvis man lever usundt, så får man ikke det kroppen har brug for....men omvendt så burde man via en god sund kost, kunne få de vitaminer kroppen har brug for.

Anmeld

19. august 2011

Novbaby

OMG! en sundhedsvejleder ville ALDRIG råde folk til sådan nogle slankekure!!! dårlig stil!

Anmeld

19. august 2011

aarhusmor

ValentinaL skriver:

Hvad gik galt, hvis jeg selvfølgelig må spørge ?

Forstår ikke hvad du mener? Jeg tog pillerne, for flere hundred kroner om måneden, tabte 5 kilo (formentlig pga. kostændringer og ikke piller) så gik det i stå. Efter 6 mdr. stoppede jeg programmet og herbalifekonsulenten blev sur på mig, da hun ikke havde nok kunder til at leve af det.

Anmeld

19. august 2011

Vial

Nupo/herbalife.. kartofler/kartofler.

En gang i mellem dukker der en reklamer tråd op.. heldigvis gennemskuer de fleste den - jeg kan i hvert fald se, at tråden er anmeldt.

Herbalife sucks! Der er kun en måde at tabe sig på, og det er at spise mindre en kroppen forbrænder. Dvs. lavt kalorieindtag og/eller masser af motion.

Herbalife slanker primært pengepungen.

Anmeld

19. august 2011

Stjernestoev

KaMa skriver:

Nupo/herbalife.. kartofler/kartofler.

En gang i mellem dukker der en reklamer tråd op.. heldigvis gennemskuer de fleste den - jeg kan i hvert fald se, at tråden er anmeldt.

Herbalife sucks! Der er kun en måde at tabe sig på, og det er at spise mindre en kroppen forbrænder. Dvs. lavt kalorieindtag og/eller masser af motion.

Herbalife slanker primært pengepungen.

Anmeld

19. august 2011

eElak

Rart at se at jeg ikke er den eneste skeptiske... 

Det er da hamrende logisk at sund mad og motion er vejen frem i et vægttab... At påstå andet ville være direkte dumt. 

Man kan så vælge at bruge div. produkter som et boost - som en supplerende hjælp, men mener ikke at det bør gå ind og erstatte sund kost og motion. 

Som jeg selv nævnte tidligere, så bruger jeg selv nupo - men det er kun som supplerende (primært morgenmad), og det er ikke hverdag. 
Jeg er så småt begyndt at skifte det ud med alm. mad, netop da min krop ikke skal vænnes til pulver. ;-)

Bliver bare uhyre skeptisk når der bliver smækket en salgstale op, som forsøger at kanøfle konkurrenterne - hvor man skal spørge ind til HVORFOR det produkt er så meget bedre end andre..

Jeg hopper nu ikke på den. Har en veninde som er på herbalife, og det lader til at virke for hende... Men det har ingen interesse her.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.