Overtøj til efterår/vinter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2011

Mettemus

AnneBJ skriver:

Ticket to heaven og Celavi... Dog kender jeg det kun fra børnehave hvor de jo sidder knapt så meget som i vuggeren. De er lækre, og ungerne kan røre sig i dem!!

Jeg snakkede lige med Jens' søster- De brugte også Celavi, og det var hun ret tilfreds med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

Mettemus

Jamen nu har jeg så taget en hurtig beslutning og har købt en flyverdragt fra Didriksons. Det tiltalte mig at den er:

- Vand- og vindtæt, men stadig relativt blød/tynd i kvaliteten, så den er nem at komme omkring i hvis man kravler eller lige har lært at gå

- Didriksons er ikke et modemærke, men laver udelukkende overtøj. Den er derfor ikke smart, men meget praktisk.

- Den kostede "kun" 600 kr - det halve af Mini a Ture som var et andet mærke jeg fik anbefalet.

Så nu er det på plads og jeg kan slappe lidt af igen - det samme kan dankortet

Anmeld

18. august 2011

Mettemus

Riksen skriver:

Hvor er I hurtige! Jeg overvejer stadig, om jeg skal lægge sommertøjet på loftet eller give det videre, eftersom det højst sandsynligt ikke bliver sommer igen i år.

Vores er heller ikke lagt væk endnu, men ligger side om side med elefanthue og flyverdragt

Anmeld

18. august 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Jamen nu har jeg så taget en hurtig beslutning og har købt en flyverdragt fra Didriksons. Det tiltalte mig at den er:

- Vand- og vindtæt, men stadig relativt blød/tynd i kvaliteten, så den er nem at komme omkring i hvis man kravler eller lige har lært at gå

- Didriksons er ikke et modemærke, men laver udelukkende overtøj. Den er derfor ikke smart, men meget praktisk.

- Den kostede "kun" 600 kr - det halve af Mini a Ture som var et andet mærke jeg fik anbefalet.

Så nu er det på plads og jeg kan slappe lidt af igen - det samme kan dankortet

Oh YES!! Det mærke havde jeg glemt!! Det er VOLDlækkert! Jeg har handsker derfra (som kostede en snollet 50'er, fordi jeg stadig kan bruge børnehandsker)

Det kunne være jeg skulle huske på det mærke når Felixbarnet skal have flyverdragt. Jeg har netop købt føromtalte brugte til ham, som jeg regner med dur indtil han skal starte i inst. - Så kan han få en ny der, som vi så må sælge videre til  næste efterår.. Sådan er det, det skal jo passe dem, og så må vi glæde os over at de næste vinter () holder lidt stilstand og kan nøjes med én flyverdragt pr sæson.

Var der overtræksfutter med til dragten Mette?

Anmeld

18. august 2011

Mettemus

AnneBJ skriver:

Oh YES!! Det mærke havde jeg glemt!! Det er VOLDlækkert! Jeg har handsker derfra (som kostede en snollet 50'er, fordi jeg stadig kan bruge børnehandsker)

Det kunne være jeg skulle huske på det mærke når Felixbarnet skal have flyverdragt. Jeg har netop købt føromtalte brugte til ham, som jeg regner med dur indtil han skal starte i inst. - Så kan han få en ny der, som vi så må sælge videre til  næste efterår.. Sådan er det, det skal jo passe dem, og så må vi glæde os over at de næste vinter () holder lidt stilstand og kan nøjes med én flyverdragt pr sæson.

Var der overtræksfutter med til dragten Mette?

Det føles også rigtig lækkert. Det er ikke så smart som mange af de andre (ville sååå gerne have haft en fra Mini a Ture), men det må altså komme i anden række!

Nix ingen futter desværre. Har dog set nogen i Name It til 150 kr (tror jeg), de skulle være ok

Anmeld

18. august 2011

Riksen

Mettemus skriver:

Vores er heller ikke lagt væk endnu, men ligger side om side med elefanthue og flyverdragt

Men det er trods alt mere fremsynet

Anmeld

18. august 2011

Mettemus

Riksen skriver:

Men det er trods alt mere fremsynet

Fremsynet - måske

Men det var MAJET svært at overbevise Jens om at det var tid til at købe flyverdragt. Han tænkte helt sikkert at det var et påskud fra min side for at shoppe igen

Anmeld

18. august 2011

DK

Vi har sorte overtræksfutter til Richard. Købte dem da jeg var højgravid og der var sne overalt, men han havde dem vist aldrig på dengang. (han var underligt nok ikke så direkte udsat for sne som jeg regnede med som gravid) Men dengang købte jeg str. 1 år, så de duer stadig. Perfekt.

Det er jo Mikkel der står for overtøj og sko afdelingen herhjemme (dvs. jeg peger, han betaler). Såå....  EJ. Richard skal have et termosæt. Jeg har regntøj købt billigt på lagersalg, og jeg tror at især regnbukserne bliver gode hvis han skal sidde ned i sandkassen eller lign på legepladsen.

Jeg tænker at Pias mor har ret i at det bliver et fåtal af gange at der bliver reel brug for flyverdragt. Men så alligevel... Richard kommer til at sidde meget i klapvogn, og der har han jo "bare ben" og så vil det måske være rart med flyverdragt!?!  Nu kan vi jo starte med at se hvor meget vi får brugt den jeg allerede har købt i str. 80.

Anmeld

18. august 2011

DK

Marco2 skriver:

Er CeLaVi godt? Ud fra dine erfaringer

Emily havde + en sidste år, og hun skulle ha' termotøj/uldtøj inden under for at holde sig varm … Tror godt hun kan passe den i år igen, men har da kraftigit overvejet at købe en ny, da hun ikke ku' holde varmen i den - virkede det som. Jeg synes den virkede tynd i forhold til dem vi plejer at have fra Miniature …

AG

Miniature

fåååååårk jeg har savlet over deres flyverdragter og skidragter cirka 1 mio. gange. Hver vinter i 5 år har jeg bestemt at i år skal det være. I år skal Kirstine have et miniature vintersæt. Men hvert år har jeg trukket i land i sidste øjeblik og alligevel ikke haft råd.

Når jeg bliver rigtig voksen med voksen job und alles, så køber jeg dæl dytme sådan et skisæt til begge unger. Bare fordi jeg kan og har trængt i årevis!

Det er såååå smukt og lækkert og fint og...

Anmeld

18. august 2011

DK

BTW: ros til Mette for at oprette shoppe-tråd. Aaaalt for længe siden vi sidst har haft sådan een!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.