Guldklumpen uge 35 (34+3) <3 <3 <3 Er maven sunket?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2011

Jemion

Så smuk så smuk Den er helt klart sunket

Nu er der ikke så længe tilbage Begynder du at blive utålmodig ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

NinaNymannMadsen

Maalene skriver:

Skal næsten lige have hørt min mor, hvad min jordemoder hed, blev også født på Horsens Sygehus - kunne da være sjovt, hvis det var den samme

Okay - er nu hyggeligt med nogle lidt ældre jordemødre, er ihvertfald virkelig glad for min, synes hun er SÅ sød

Ja, det er virkelig fantastisk, at det er ved at være så tæt på nu... Men du har ikke meget længere tid tilbage, er kun 1½ uger længere henne end dig - og kan jo nemt være du får jeres guld i armene før jeg gør

jeg er så født i Odder i sin tid og der var jeg en af de sidste min jordmor bente tog imod inden hun flyttede til et nyt hospital. Odder er i dag lukket øv øv.

men ja det er lidt sjovt at høre ad nogen gange for mange jordmødre arbejder jo stadig.

tror hun kommer før tid. har sagt til mig selv hun kommer den 26 september.
det er lige før vi næsten kunne mødes oppe på føde gangen jo haha når der ikk er længere mellem os.

Anmeld

15. august 2011

Maalene

Lotus86 skriver:

Glemte da vidst lige at sige, at den jo stadig er såå fin din mave, den kommer du sikkert til at savne

Tak, det går rigtig godt med Valdemar, han er en skøn og nem baby, og det er det mest fantastiske at blive mor

Århh, tusind tak for de søde ord

Eeej, hvor skønt at høre Han ser altså også bare virkelig bedårende ud Kan slet ikke vente til det bliver min tur

Anmeld

15. august 2011

MIWULA

Maalene skriver:

Uhh, håber du har ret Men mit underliv siger mig, at du har Haha...

Haha okey så

Anmeld

15. august 2011

Maalene

Trine89 skriver:

heeh nu må du liiiige hænge lidt i  

Jeg vil gerne have min lille pige ud, før du må  

Haha - det må du også gerne, det er din tur først

Men I må altså igang med nogle af alle de gode gamle råd, så hun kan finde vej ud Vil gerne snart se jeres smukke lille datter

Anmeld

15. august 2011

Trine89

Maalene skriver:

Haha - det må du også gerne, det er din tur først

Men I må altså igang med nogle af alle de gode gamle råd, så hun kan finde vej ud Vil gerne snart se jeres smukke lille datter

Jaah har godt nok overvejet om man skulle prøve sig frem med noget. Vi vil nemlig også rigtig gerne se hende..

Det kan virkelig kun gå for langsomt nu

Anmeld

15. august 2011

Maalene

TrineMine86 skriver:

ja der er nok at se til

jamen jeg er blevet fulgt lidt tættere end ved en normal graviditet, pga. jeg har noget der hedder trombocytopeni, det er en lille fejl i blodet som gør det lidt sværre for blodet om at størkne ved blødning osv, så er til kontrol af blodprøver hver 14. dag, og skal også scannes hver 4. uge, så der er lidt ekstra undersøgelser osv..

ja det er vidst også det sidste besøg ved lægen ang. graviditet, men skal jo stadig komme hos ham hver 14.dag pga. de blodprøver der, så..

ja det bliver godt at komme til jordemoder, hvornår skal du det igen??

Åhh, de lyder ikke rart Men dejligt at de følger dig så tæt, så du ikke behøver være bekymret for, at det er noget der kan give nogle komplikationer Og så må det også være dejligt at se lillemanden hver 4. uge Tager han godt nok på derinde så?

Ja okay, det kan jeg selvfølgelig godt se... Hehe... Ellers er det ikke nemt at få taget blodprøver

Skal til jordemoder i overmorgen, og så ved jeg ikke hvornår næste besøg ligger, får en ny tid, når jeg er ved hende Men det er vel en 14 dages tid efter... Håber jeg da, synes det er SÅ hyggeligt ved jordemoderen

Anmeld

15. august 2011

Maalene

Jemion skriver:

Så smuk så smuk Den er helt klart sunket

Nu er der ikke så længe tilbage Begynder du at blive utålmodig ?

Tusind tak søde

JA MEGET Haha... Kan slet ikke vente til jeg får hende i mine arme

Men du må være endnu mere utålmodig... Hehe... Du er 3 uger længere henne end mig, og inden for det "lovlige" mht. fødsel - så du må snart være RIGTIG utålmodig

Anmeld

15. august 2011

Maalene

NNM skriver:

jeg er så født i Odder i sin tid og der var jeg en af de sidste min jordmor bente tog imod inden hun flyttede til et nyt hospital. Odder er i dag lukket øv øv.

men ja det er lidt sjovt at høre ad nogen gange for mange jordmødre arbejder jo stadig.

tror hun kommer før tid. har sagt til mig selv hun kommer den 26 september.
det er lige før vi næsten kunne mødes oppe på føde gangen jo haha når der ikk er længere mellem os.

Arhh okay Så er det nok ikke hende, som har taget imod mig, men kan være min egen jordemoder har Ja, det er nemlig lige præcis det.. Hehe...

Ej, hvor sjovt... Ville være ret skægt, hvis vi mødtes deroppe

Men har også sat mig i hovedet, at hun kommer før tid... Hehe... Synes det kunne være sjovt, hvis hun kommer den 10.09.11 - lyder meget godt

Anmeld

15. august 2011

TrineMine86

Maalene skriver:

Åhh, de lyder ikke rart Men dejligt at de følger dig så tæt, så du ikke behøver være bekymret for, at det er noget der kan give nogle komplikationer Og så må det også være dejligt at se lillemanden hver 4. uge Tager han godt nok på derinde så?

Ja okay, det kan jeg selvfølgelig godt se... Hehe... Ellers er det ikke nemt at få taget blodprøver

Skal til jordemoder i overmorgen, og så ved jeg ikke hvornår næste besøg ligger, får en ny tid, når jeg er ved hende Men det er vel en 14 dages tid efter... Håber jeg da, synes det er SÅ hyggeligt ved jordemoderen

ja det er fint at de følger mig tæt.. ja han følger sin egen kurve, han ligger indenfor normalområdet, men dog i den mindre ende, så tanken om at jeg ville få et STOOOORT barn, må jeg vidst glemme igen hehe

spændende med jordemoder, du må lige lave en update, så vi kan følge med i hvordan det går med bettepigen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.