Guldklumpen uge 35 (34+3) <3 <3 <3 Er maven sunket?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2011

TrineMine86

Maalene skriver:

Hold da op ja, din er da også sunket

Ja, kan godt være det bare er tiden for det... Hehe... Døjer du også med en del smerter i de nedre regioner?

Og sikke en flot mave du har

ja der sker noget nu  og mange tak

ja har mange smerter, føler til tider at underlivet er ved at falde ud, men har jo desværre også fået konstateret bækkenløsning, men udover det har jeg mange mens-agtige smerter også..

hvad med dig??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

Maalene

NNM skriver:

smuuuk mave. og ja det ser ud til den er sunket vil jeg mene.

jo du har hørt rigtig nok, min jordmor der er meget erfaren fortalte mig det samme da jeg ventede min datter.

fortalte at maven var sunket hvilket hun jo godt kunne se, så spurgte hun hvornår det var sket, så kunne jeg sige at min mormor havde kommenteret det for så og så lang tid siden tror det avr ugen før jeg var ved jordmor, så min jordmor sagde at jeg godt kunne regne med at føde omkring den 25 juni, og min datter er født den 26 juni så det er ramt ret godt med præsis 4 uger efter at maven var sunket.

Hooold da op Hun har da godt nok været dygtig til sit fag... Kan være det er hende jeg har nu

Skal til jordemoder på onsdag, så må vi se, hvad hun siger

Men kunne da være fedt, hvis hun kom om cirka 3 uger, så er vi forbi de 37+0

Anmeld

15. august 2011

Maalene

MIWULA skriver:

Fin mave du har. Jeg sys helt klart den er sunket lidt ned.

Uhh, håber du har ret Men mit underliv siger mig, at du har Haha...

Anmeld

15. august 2011

Lotus86

Wow hvor er det bare vildt at du allerede er så langt, det jo lige om snart du får din lille prinsesse i armene

Og jo, den er sunket en del, men om fødslen skulle gå i gang inden for 4 uger, det ved jeg ikke noget om

Anmeld

15. august 2011

Maalene

Katte87 skriver:

Det kunne godt se ud som om den er sunket!  

Det er stadig en super flot mave 

Håber du har ret

Tusind tak søde

Anmeld

15. august 2011

NinaNymannMadsen

Maalene skriver:

Hooold da op Hun har da godt nok været dygtig til sit fag... Kan være det er hende jeg har nu

Skal til jordemoder på onsdag, så må vi se, hvad hun siger

Men kunne da være fedt, hvis hun kom om cirka 3 uger, så er vi forbi de 37+0

hvad hedder hun? hun hed bente grand (kan ikk huske om der skal D på til sidst)

hun har amnge mange års erfaring, hun tog i mod mig den gang jeg blev født for lidt over 21 år siden. så hun har mange års erfaring. og skide dygtig til hendes fag ja.

jah det kunne da være fint jo, men du kan være sikker på at hun kommer når hun er klar jo.

Anmeld

15. august 2011

Maalene

Trine89 skriver:

iiiih det er SÅÅÅÅ smuk en mave du har  

Kan godt se den er sunket..
Men det der med at fødslen kan ske inden for 4 uger, ved jeg ikke helt så meget om.. i så fald skulle jeg da sidde med min lille pige i armene. men hun hygger sig sku endnu derinde.. hehe..  

Tusind tak søde

Hehe... Kan godt være det bare er en myte - men kunne da være fedt, hvis det passede... Men synes da godt snart, at hun kunne tage og kigge ud - det er da ved at være tid, synes jeg

Anmeld

15. august 2011

Mira0911

Flot mave... Ja den er sunket, det kan man godt se... Stadig en smuk mave.. 

Anmeld

15. august 2011

Maalene

MaybeBaby skriver:

For fanden hvor er du skøn! Og jo, det kunne jo bestemt godt se sådan ud - ville gerne se maven med tøj på, så er det nok nemmere at sammenligne. Men jeg krydser fingre for, at der snart sker noget! Altså inden for terminstiden!

Mn bluse duede ikke lige til mavebilleder, da den sad løst, og gad ikke til og skifte... Hehe... Men kan godt være, det havde været nemmere at sammenligne så

Tusind tak sødeste - og i lige måde... Hehe... Lad os håbe, at vores små guldklumper ikke har behov for at ligge inde i hulen 14 dage for meget

Anmeld

15. august 2011

Maalene

TrineMine86 skriver:

ja der sker noget nu  og mange tak

ja har mange smerter, føler til tider at underlivet er ved at falde ud, men har jo desværre også fået konstateret bækkenløsning, men udover det har jeg mange mens-agtige smerter også..

hvad med dig??

Åh, det lyder ligesom mig Tror dog ikke jeg har bækkenløsning, men har afsindig mange smerter dernede, især når jeg går og ligger i sengen og skal vende mig... Men nu kan vi da snart se en ende på det, så vi må holde ud

Så skal du vel også snart til jordemoder igen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.