Guldklumpen uge 35 (34+3) <3 <3 <3 Er maven sunket?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.877 visninger
82 svar
0 synes godt om
15. august 2011

Maalene

Hej skønne damer

Så er det vidst ved at være tid til et nyt mavebillede

Siden i mandags har jeg nærmest ikke kunnet gå, har haft rigtig mange smerter i underlivet, men tror hun er ved at bore sig godt og grundigt ned i bækkenet - alle siger, at maven er sunket rigtig meget, er det rigtigt, eller ser folk syner?

Har hørt, at fødslen sker indenfor 4 uger efter maven er sunket - nogen som ved om det er rigtigt?

Det første billede er taget i dag, og så kan i se billederne fra de sidste par uger til sammenligning

På forhånd tak for hjælpen piger
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

MIWULA

Fin mave du har. Jeg sys helt klart den er sunket lidt ned.

Anmeld

15. august 2011

Ka+Ma=Be

Det kunne godt se ud som om den er sunket!  

Det er stadig en super flot mave 

Anmeld

15. august 2011

Trine89

iiiih det er SÅÅÅÅ smuk en mave du har  

Kan godt se den er sunket..
Men det der med at fødslen kan ske inden for 4 uger, ved jeg ikke helt så meget om.. i så fald skulle jeg da sidde med min lille pige i armene. men hun hygger sig sku endnu derinde.. hehe..  

Anmeld

15. august 2011

TrineMine86

Maalene skriver:

Hej skønne damer

Siden i mandags har jeg nærmest ikke kunnet gå, har haft rigtig mange smerter i underlivet, men tror hun er ved at bore sig godt og grundigt ned i bækkenet - alle siger, at maven er sunket rigtig meget, er det rigtigt, eller ser folk syner?

Har hørt, at fødslen sker indenfor 4 uger efter maven er sunket - nogen som ved om det er rigtigt?

Det første billede er taget i dag, og så kan i se billederne fra de sidste par uger til sammenligning

synes også helt klart at din mave er på vej nedad  flot er den

jeg ved desværre ikke noget om de der 4 uger, men det kunne da være dejligt

synes min mave har sunket sig meget på blot 4 dage, vedhæfter lige billeder af det

men vi har jo termin samme dag, så måske det bare er tiden til at maverne synker nu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. august 2011

Happiness

Den er bare SÅ smuk søde! Og det er da helt utroligt som den er sunket!

Desværre sank min mave omkring samme uge, og jeg gik jo 2 uger over tid. Så tror desværre at det er en ammestue historie.

Anmeld

15. august 2011

Maalene

TrineMine86 skriver:

synes også helt klart at din mave er på vej nedad  flot er den

jeg ved desværre ikke noget om de der 4 uger, men det kunne da være dejligt

synes min mave har sunket sig meget på blot 4 dage, vedhæfter lige billeder af det

men vi har jo termin samme dag, så måske det bare er tiden til at maverne synker nu

Hold da op ja, din er da også sunket

Ja, kan godt være det bare er tiden for det... Hehe... Døjer du også med en del smerter i de nedre regioner?

Og sikke en flot mave du har

Anmeld

15. august 2011

NinaNymannMadsen

smuuuk mave. og ja det ser ud til den er sunket vil jeg mene.

jo du har hørt rigtig nok, min jordmor der er meget erfaren fortalte mig det samme da jeg ventede min datter.

fortalte at maven var sunket hvilket hun jo godt kunne se, så spurgte hun hvornår det var sket, så kunne jeg sige at min mormor havde kommenteret det for så og så lang tid siden tror det avr ugen før jeg var ved jordmor, så min jordmor sagde at jeg godt kunne regne med at føde omkring den 25 juni, og min datter er født den 26 juni så det er ramt ret godt med præsis 4 uger efter at maven var sunket.

Anmeld

15. august 2011

MaybeBaby

Maalene skriver:

Hej skønne damer

For fanden hvor er du skøn! Og jo, det kunne jo bestemt godt se sådan ud - ville gerne se maven med tøj på, så er det nok nemmere at sammenligne. Men jeg krydser fingre for, at der snart sker noget! Altså inden for terminstiden!

Anmeld

15. august 2011

Maalene

Happiness skriver:

Den er bare SÅ smuk søde! Og det er da helt utroligt som den er sunket!

Desværre sank min mave omkring samme uge, og jeg gik jo 2 uger over tid. Så tror desværre at det er en ammestue historie.

Hvor er du bare sød smukke

Arhh øv, så er det ikke et lille bitte bitte tegn på, at jeg ikke kommer til at gå over tid Hehe... Kunne ellers være skønt, hvis hun nu kiggede ud et par uger før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.