Guldklumpen uge 35 (34+3) <3 <3 <3 Er maven sunket?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2011

Maalene

Lotus86 skriver:

Wow hvor er det bare vildt at du allerede er så langt, det jo lige om snart du får din lille prinsesse i armene

Og jo, den er sunket en del, men om fødslen skulle gå i gang inden for 4 uger, det ved jeg ikke noget om

Ja, det er bare gået SÅ stærkt - det er virkelig fantastisk

Det er vidst lidt tilfældigt med de 4 uger, men det kunne da være dejligt Hehe...

Håber det går helt forrygende med jeres dejlige, lille Valdemar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

Maalene

NNM skriver:

hvad hedder hun? hun hed bente grand (kan ikk huske om der skal D på til sidst)

hun har amnge mange års erfaring, hun tog i mod mig den gang jeg blev født for lidt over 21 år siden. så hun har mange års erfaring. og skide dygtig til hendes fag ja.

jah det kunne da være fint jo, men du kan være sikker på at hun kommer når hun er klar jo.

Ej, hvor pudsigt Det er da lidt sjovt at tænke på... Hehe...

Har en der hedder Birgitte, hun er også lidt oppe i alderen, så kunne godt have været hende

Ja, det gør hun nemlig, og det er heldigvis meget heldigt

Anmeld

15. august 2011

Maalene

Mira0911 skriver:

Flot mave... Ja den er sunket, det kan man godt se... Stadig en smuk mave.. 

Tusind mange tak søde

Anmeld

15. august 2011

TrineMine86

Maalene skriver:

Åh, det lyder ligesom mig Tror dog ikke jeg har bækkenløsning, men har afsindig mange smerter dernede, især når jeg går og ligger i sengen og skal vende mig... Men nu kan vi da snart se en ende på det, så vi må holde ud

Så skal du vel også snart til jordemoder igen?

det kunne godt lyde lidt som et løst bækken, det går nemlig mest ondt når man skal gå og vende sig i sengen, men at tage sko og bukser på, det er næsten det værste hehe..

men ja tiden er ved at være ved at overskue nu

ja det skal jeg da, skal til uge 35 undersøgelse hos lægen på torsdag, til jordemoder besøg d. 23ende og til kontrol vægtscanning d. 29ende, så der er lidt undersøgelse tilbage i denne måned..

hvad med dig??

Anmeld

15. august 2011

NinaNymannMadsen

Maalene skriver:

Ej, hvor pudsigt Det er da lidt sjovt at tænke på... Hehe...

Har en der hedder Birgitte, hun er også lidt oppe i alderen, så kunne godt have været hende

Ja, det gør hun nemlig, og det er heldigvis meget heldigt

ja det var meget sjovt da jeg kunne fortælle min mor hvad min jordmor hed og så kunne hun jo ellers fortælle om hvor dygtig hun var da hun tog imod mig den gang jo.

okay hende jeg har nu hedder Anne marie og hun er også lidt oppe i årene men det ikk så galt.

ja nemlig. men det må da være dejligt at tænke på at der ikke er så lang tid igen til terminen.

Anmeld

15. august 2011

Maalene

TrineMine86 skriver:

det kunne godt lyde lidt som et løst bækken, det går nemlig mest ondt når man skal gå og vende sig i sengen, men at tage sko og bukser på, det er næsten det værste hehe..

men ja tiden er ved at være ved at overskue nu

ja det skal jeg da, skal til uge 35 undersøgelse hos lægen på torsdag, til jordemoder besøg d. 23ende og til kontrol vægtscanning d. 29ende, så der er lidt undersøgelse tilbage i denne måned..

hvad med dig??

Hold da op - så har du nok og se til de næste 14 dages tid

Hvordan kan det være du går til vækstscanninger?

Jeg skal til jordemoder på onsdag, var til læge for lidt over 14 dage siden, og der fik jeg og vide, at vi først så hinanden igen, når den lille var kommet til verden Så her er der ikke så meget at rende til... Hehe... Men glæder mig godt nok til at komme til jordemoder

Anmeld

15. august 2011

Lotus86

Maalene skriver:

Ja, det er bare gået SÅ stærkt - det er virkelig fantastisk

Det er vidst lidt tilfældigt med de 4 uger, men det kunne da være dejligt Hehe...

Håber det går helt forrygende med jeres dejlige, lille Valdemar

Glemte da vidst lige at sige, at den jo stadig er såå fin din mave, den kommer du sikkert til at savne

Tak, det går rigtig godt med Valdemar, han er en skøn og nem baby, og det er det mest fantastiske at blive mor

Anmeld

15. august 2011

Trine89

Maalene skriver:

Tusind tak søde

Hehe... Kan godt være det bare er en myte - men kunne da være fedt, hvis det passede... Men synes da godt snart, at hun kunne tage og kigge ud - det er da ved at være tid, synes jeg

heeh nu må du liiiige hænge lidt i  

Jeg vil gerne have min lille pige ud, før du må  

Anmeld

15. august 2011

Maalene

NNM skriver:

ja det var meget sjovt da jeg kunne fortælle min mor hvad min jordmor hed og så kunne hun jo ellers fortælle om hvor dygtig hun var da hun tog imod mig den gang jo.

okay hende jeg har nu hedder Anne marie og hun er også lidt oppe i årene men det ikk så galt.

ja nemlig. men det må da være dejligt at tænke på at der ikke er så lang tid igen til terminen.

Skal næsten lige have hørt min mor, hvad min jordemoder hed, blev også født på Horsens Sygehus - kunne da være sjovt, hvis det var den samme

Okay - er nu hyggeligt med nogle lidt ældre jordemødre, er ihvertfald virkelig glad for min, synes hun er SÅ sød

Ja, det er virkelig fantastisk, at det er ved at være så tæt på nu... Men du har ikke meget længere tid tilbage, er kun 1½ uger længere henne end dig - og kan jo nemt være du får jeres guld i armene før jeg gør

Anmeld

15. august 2011

TrineMine86

Maalene skriver:

Hold da op - så har du nok og se til de næste 14 dages tid

Hvordan kan det være du går til vækstscanninger?

Jeg skal til jordemoder på onsdag, var til læge for lidt over 14 dage siden, og der fik jeg og vide, at vi først så hinanden igen, når den lille var kommet til verden Så her er der ikke så meget at rende til... Hehe... Men glæder mig godt nok til at komme til jordemoder

ja der er nok at se til

jamen jeg er blevet fulgt lidt tættere end ved en normal graviditet, pga. jeg har noget der hedder trombocytopeni, det er en lille fejl i blodet som gør det lidt sværre for blodet om at størkne ved blødning osv, så er til kontrol af blodprøver hver 14. dag, og skal også scannes hver 4. uge, så der er lidt ekstra undersøgelser osv..

ja det er vidst også det sidste besøg ved lægen ang. graviditet, men skal jo stadig komme hos ham hver 14.dag pga. de blodprøver der, så..

ja det bliver godt at komme til jordemoder, hvornår skal du det igen??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.