Guldklumpen uge 35 (34+3) <3 <3 <3 Er maven sunket?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

Maalene

snooks skriver:

ja det var enormt nemt, jeg har lige kigget på billederne og hun var ude på 3 til 4 min. den eneste frygt jeg havde var om hun var for lille, for syntes ikke hun virkede særlig stor da jeg pressede hende ud, kunne ikke rigtigt mærke hende

Hold da op - det kunne jeg slet ikke forestille mig, synes kun man hører om, hvor stor man synes barnet er, når det er på vej ud, så skønt at høre, at det også kan føles på den anden måde, selvom man så ikke kan undgå at blive bekymret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Maalene

Najsen86 skriver:

Hvor er det en smuk mavse!

Tusind mange tak for de søde ord

Anmeld

9. september 2011

skøjte-prinsessen

Maalene skriver:

Hold da op - det kunne jeg slet ikke forestille mig, synes kun man hører om, hvor stor man synes barnet er, når det er på vej ud, så skønt at høre, at det også kan føles på den anden måde, selvom man så ikke kan undgå at blive bekymret

altså igennem hele min graviditet ville alle hele tiden snakke om fødslen og de kunne ikke forstå jeg ikke frygtede fødslen, selv den dag jeg skulle føde var jeg ikke bange for fødslen eller bekymret, eller jo var bekymret på om får jeg nu min datter op på brystet eller skal hun over på bordet, men det tror jeg alle frygter... nu ved jeg ikke om du har født endnu, men hvis ikke så bare tænkt på den dejlig guldklump der snart er ude i dine arme, og jeg sidder er snart 5 mdr efter fødselen og vil så gerne spole tilbage og føde min datter igen... det var den største oplevelse i mit liv så glæd dig det er det hele værd selv veerne er det værd  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.